בינה לבינה לבינו

lllMangalll

New member
למה שלא יהיה לו כיף לדבר ולבלות איתה?

מה זה מה יוצא?- חברות! כמו שאמרתי יש לי 3 חברים טובים שאין לי ספק אפילו הקטן ביותר שאין להם שום עניין בי, גם לא מיני? למה? 1. כי אנחנו רביעיית חברים בערך מגיל 14-16, והיום אנחנו בני 24-5, ושום דבר כזה לא קרה. 2. כי אני הראשונה שהם יבואו לספר לה על הבנות שאיתן הן בקשר, הראשונה שתפגוש אותן, הראשונה שיודעת בפרוטרוט מה הטעם של כל אחד מהם ומה הם אוהבים ומה הם לא (ואגב, בראיה אובייקטיבית- אני ממש לא הטעם של אף אחד מהם, אני מאוד שונה מהטייפ איתו הם יוצאים גם חיצונית וגם פנימית). 3. כי הם מתים על בן הזוג שלי ב3 השנים האחרונות, וכיום הם גם חברים שלו באותה רמת קרבה כמו שלי.
 

ה אiר

New member
מה עובר אותך?

לנשים יש ייעוד מאד ספציפי אין להן יכולת תקשורת רק יכול פטפטת, מה שאין לגברים.
 

lllMangalll

New member
מחילה- טעיתי!

עכשיו אלך ואשכב עם כל אחד מהם, כפיצוי על 10 שנות פטפטת!!!
 

lllMangalll

New member
זה לגמרי מחמיא לי שאתה מוכן לסבול 10 שנות

פטפטת בשביל הפיצוי הזה
 

too addictive

New member
אולי הם הומו?

אולי את הומו? לא ידעת שגברים לא צריכים ידידות? ניראה לי שאת הומו, או הם הומו, אבל מישהו חייב להיות שם הומו! לא יכול להיות שהם גברים אמיתיים והם בכל זאת ידיד שלך!
 

too addictive

New member
לא לא לא!

אני יודעת מה! הם גרמו לך לחשוב שהם ידידים שלך, כדי שכשתחזרי לשוק הפנויים-פנויות, הם יהיו הראשונים בתור לזיין אותך! ואוו..איזה אדיר. אני מורידה בפניהם את הכובע, הלוואי עלי ויכולתי להיות כזאת שחקנית...עכשיו שאת סומכת עליהם הם בטוח יוכלו לזיין אותך כשתהיי לבד...פשש...סידרו להם זיון בדוק. אדירים!
 

lllMangalll

New member
אני צריכה 200 ידיים כדי לספור את רגעי

החולשה שבהם הם תמכו בי, ואפילו מצבים שבהם אחד מהם נאלץ לישון איתי בלילות (כן באותה המיטה) כדי שאשן טוב ולא אתחרפן ולא אפחד, ובכל זאת כלום לא קרה.
 

באז באז

New member
אני דיברתי על מה שעובר בראש שלנו

לא מה שקורה בפועל. וזה היה בציניות (נו, הדבר הזה שנשפך כאן כמו בטון).
 
כל חיי היו לי יותר ידידים מחברות

לפני כמה שנים התחלתי להתבאס מזה, כי לפעמים בא לשבת עם בחורה, לפטפט עם בחורה, ללכת לים או לפאב מבלי שיחשבו שזה חבר שלי. אני מניחה שכיף שיש את שני הצדדים, גם חברות וגם ידידים. תמיד היה לי מעניין יותר לפטפט עם גברים מאשר בחורות.
 
למעלה