בינה לבינה לבינו

מותק, לא היה לי פה שום כינוי קודם

ובטח לא חמוד. אבל זה שאת לא חמודה אנחנו כבר יודעים. רואים את זה בתגובות
שבת שלום דרלינג
 

too addictive

New member
../images/Emo201.gif

עכשיו הרסת לי את כל הסופש. אני לא חמודה? איך אחיה? מה אעשה? אויה....
 

luminary

New member
חחח

באחד השרשורים הקודמים שבחורה כתבה שהיא שכבה עם מישהו אתה טענת שהוא בעצם ניצל אותה. עכשיו כשבנות לא רוצות קשר מיני, זה נקרא שהן מנצלות בנים. יש לך עולם מושגים קצת מעוות נראה לי....
 

lllMangalll

New member
מבחינתו הדבר היחיד שגבר יכול למצוא אצל אשה

זה סקס, לכל שאר הדברים אין ערך
 

ronenbarr

New member
לי יש ידידה כמו אחות

שממש לא מענין אותי סקס או קשר איתה אני אוהב אותה כמו משפחה
 
תחליט. ידידה או אחות? זה לא אותו דבר

ומה יוצא לך מהקשר הידידותי איתה? היא מכירה לך את החברות שלה? או שזה במקום לשלם לפסיכולוגית? תחשוב מה באמת הקשר הזה מעניק לך. לה ברור מה זה מעניק, כפי שברור מהתגובות נשים צריכות ידיד כי אין להן חברות אמת. נשים לא מסוגלות להיות חברות של נשים. אתה נופל פנימה וממלא את תפקידה החברה רק ממין זכר.
 

ronenbarr

New member
מה הקשר הזה לא מעניק לי?

אדם קרוב שיודע עלי הכל שאני יכול לסמוך עליו בעיניים עצומות שתמיד יהיה שם בשבילי שאכפת לו ממני וכיף לו בחברתי. בדיוק מה שהקשר שלי עם החברים הזכרים שלי מעניק לי.
 

BlackUnicorn

New member
רוב חיי הבוגרים או לפחות מאז גיל ההתבגרות

העדפתי גברים. יותר קל לתקשר איתם, והם לא טורחים להתבכיין לך כשאת לא מתקשרת אליהם כל יום.
 

קיטיארה

New member
מוכר...

אני מרגישה שחברות בנות נוטות יותר להתלונן ולהתבכיין על כל דבר בחיים. ובנים הרבה הרבה פחות. ויש פעמים שלא בא לי להיכנס לשיחות כאלה מייגעות ומבאסות.. רק שאין לי הרבה ידידים בנים....
מחפשת מועמדים...
 

too addictive

New member
שיט...לא שלישיה? ../images/Emo10.gif

מכירה את זה...יש לי חברת ילדות..שהופכת לפרח'ה! והיא רוסיה! הכי מגעיל רוסיה פרח'ה! וזה פאקינג מגעיל כבר להסתכל ולשמוע את סיפורי "הבילויים שלי עם ערסים"... ויש חברה אחרת שילדה, ואחרת בחול...ו....איפה חברות שלי? וידידים...כמו שכתבה מישהי..עם רובם התפתחו רגשות, או רצונות, אבל איכשהוא, אני באמת מאמינה בידידות אפלטונית. אפילו היה לי אחד כזה בצבא. ולאחרונה הכרתי מישהו בלימודים, שנהיה מה זה ידיד טוב, הוא ציני וממורמר וחכם בדיוק כמוני! ואז הוא אמר שהוא מאוהב בי...
אז לא יודעת... יש לי רק ידיד הומו אחד, אבל בשניה שהוא אומר אני גואלת אותו מבתוליו עם נשים....אז אולי באמת אין דבר כזה?
 

The Real CKYGUY

New member
ענית לעצמך פה ../images/Emo13.gif...

אצל הרבה אנשים ידידות , עם המין השני , נובע מחסך רגשי. אפילו על עצמי אני רואה את זה טוב מאד ...דווקא בתקופות שאני לא עם מישהי , יש לי הרבה ידידות וכשאני עם מישהי , הקשרים עם הידידות דיי מתרחקים .. אילו כנראה "חוקי הטבע"..לטוב ולרע
 

too addictive

New member
נכון

אבל כשיש לך חברה, גם הקשרים עם החברים קצת מתרחקים, וזה סה"כ נובע מזה שאין זמן להקדיש לכולם. אני עדין מאמינה בזה, למרות שאף פעם לא יצא לי להתמיד בזה. ידידות עם אקסים נחשב? זה סבבה, כי המתח המיני כבר מוצה אז אין מצב שיתפתחו רגשות שוב (תלוי כמובן באיך ניסגר הקשר...)
 

באז באז

New member
נו לא!!!

אם את שוכבת עם הומו אז אני צריך לחשב הכל מהתחלה
לי כבר היו ידידות, אפילו שהיה מתח מיני. אני לא רואה בזה בעיה. וגם לחברה שלי יש ידיד כבר המון זמן. אז יש לי עדות חיה למה שאני בכל מקרה מאמין בו. אגב, יזיזות זה הכי אחי.
 

ה אiר

New member
איתך, בכיף שלישייה ../images/Emo8.gif

רואה? אפילו גמני התאהבתי בך. אין ידידות בעולם הזה
 

VampireLust

New member
אני מעדיפה גברים הרבה יותר

לפעמים יש לי אפילו התקפי גועל ושנאה כלפי המין הנשי... כרגע יש לי בעיקר ידידים. וגם רוב האנשים בחיי שהייתי איתם "בכאסח" היו נשים עכשיו כשאני חושבת על זה.
 
נשים הן שק של נחשים. מוכיחות זאת כל פעם מחדש

ויפה שנשים מספיק אמינות עם עצמן כדי להודות בזה שהן לא מסוגלות לקיים קשר אמיתי עם בנות אחרות, לכן אתן צריכות אותנו, ה"ידידים" כביכול. הבעיה שמעט מאוד גברים יסכימו להיות בתקן הידיד אם אין בזה תועלת. התועלת צריכה להיות עתידית, שכן יתפתח בעתיד קשר כלשהו ולרוב מיני. גברים מסתדרים מצוין בלי ידידות. נשים צריכות ידידים. יש פה סתירה והגברים החלשים יפלו לתוך המשוואה ויסכימו להיות "ידיד" מתוך צפייה למשהו אחר שיקרה בעתיד אם בכלל.
 

VampireLust

New member
סליחה- אם יש לי ידיד אני חייבת לשכב איתו?

אני נגד לערבב ידידות עם יזיזות ולא מעוניינת לשכב עם הידידים שלי ואני לא רואה שום סיבה שגבר לא ירצה ויסכים לנהל איתי קשר ידידותי בלבד אם כיף לנו לדבר ולבלות ביחד. אנחנו בני אדם קודם כל לפני שאנחנו גברים ונשים.
 
חס וחלילה!

האינטרס שלך בידיד ברור. השאלה מה האינטרס שלו להיות איתך בידידות? כיף לו לשמש "פסיכולוג" שלך? כיף לו לדבר ולבלות איתך ביחד? מה יוצא לו מזה בדיוק? אנחנו בני אדם והקשרים בינינו יש מאחוריהם אינטרס, שום דבר אינו קורה סתם. האינטרס שלך ברור ומובהק, אך מה האינטרס שלו? להיות פסיכולוג? איי דונט פינק סו. יש גם לו אינטרס והוא לא בהכרח מיני כרגע, אבל הוא קיים וסמוי ממך.
 
למעלה