בינה לבינה לבינו

ממש לא. הגברים יודעים היום לבשל יותר טוב ../images/Emo13.gif

מקומן במקום אחר, פלנטה אחרת, כי לא ברור מה הן רוצות מאתנו גם ככה.
 
../images/Emo45.gif

נשים הן גזע כזה נחות. יש להשמידן בהקדם.
 
חחח וואי.. ../images/Emo6.gif

אנחנו גם לא יודעות מה אתם רוצים.. תאמין לי.. בלבלתם אותנו לגמרי
 
אז תגיד שאתה אוהב גברים, עכשיו הכל ברור!

אתה במקרה חבר של "נעל"? זה בסדר, אתה לא חייב לצאת מהארון באופן רשמי. אבל לפחות עכשיו אנחנו יודעים שאתה מעדיף גברים, עכשיו הכל מסתדר. אז אל תדאג, נשים לא רוצות ממך שום דבר, הן מחפשות סטרייטים, אתה נמצא ב-safe side. מקווה שהוקל לך.
 
בנות מחפשות ידיד לשיחות נפש = פסיכולוג

אחרת בשביל מה מישהי צריכה ידיד? היא צריכה ידיד כי היא רוצה לשתף אותו בדברים אישיים שלה, כמו חברים שהיא יוצאת איתם, אקסים, בעיות אחרות שיש לה ועוד. זה בעצם להיות כותל מערבי שלה = פסיכולוג. אומנם זה בלי תשלום, אך זה בהחלט ענין פסיכולוגי. גברים, אני ביניהם, לא רוצים להיות בתפקיד הזה של הפסיכולוג ממין זכר של הנקבה. אני מעדיף לשתף את חברי בענינים אישיים ולא בנות, אלא אם כן הן חברות.
 

too addictive

New member
יש לי ידיד

שבא אלי נטו בשביל לדבר. על מירב ועל דנה ועל עדי, וזה שהיא לא מוכנה, והיא לא החזירה לו טלפון וההיא הוא לא יודע אם היא רצינית, ואוף, ועכשיו הוא רוצה את מירב אבל עדי פתאום התקשרה, ומה לעשות? מסתבר שגם גברים אוהבים לזיין את המוח, איך קראת לזה? "הגברים החדשים" שהבינו שנשים רק מנצלות אותם, וואלה. איך העולם מתהפך.
 

too addictive

New member
אולי הוא חיזר?

הרי גברים לא צריכים לדבר ולא מחפשים ידידות. הוא בטח חיזר!
 

liormk

New member
באותה מידה - בשביל מה בנות צריכות חברות בכלל?

מה הבעיה שתהיה למישהי גם חברה טובה וגם ידיד טוב ומאותן הסיבות? אני עדיין מנסה להבין אם אתה מתנהג כטרול או באמת מאמין במה שאתה רושם. בכל אופן אני מרחם על בנות זוג נוכחיות/עתידיות שלך.
 

The Real CKYGUY

New member
דוגמאות פשוטות לכמה ש"אהבה אפלטונית" היא

נדירה וכמעט לא קיימת: 1. כמה קשרים של ידידות ,בין מינים , ראיתם אצל אנשים מבוגרים (40+..)?..כמעט נדיר לראות את זה. 2. איך אתם מסבירים את זה שככל שמישהי יותר יפה , ככה יש לה יותר ידידים ובניגוד לזה , כשמישהי ממש "איכותית" ונחמדה והכל, אך לא נראת כל כך טוב, מס' הידידים שלה קטן משמעותית? -מסקנה - ידידות בין מינים מושתתת משמעותית על יופי , בניגוד לנתונים אחרים. *אני לא מכליל, אבל אילו עובדות *זה פועל לשתי הכיוונים(שני המינים , אז בנות , אל תעלבו
..)
 

ה אiר

New member
מה עיניינות איתך?

להורים שלי יש חברים משני המינים... זה נקרא ידידות בשפה בסיסית. לגבי מס' 2 אנלא מסכימה בכלל, זה קשור לאיכויות תקשורת, לא למראה. אולי יש להן הרבה מחזרים שרוצים אותן... זה לא נקרא אפלטוני... ידידים שלי יפים כמו שחברות שלי יפות, לא נראה לי שזה קשור בהכרח. באופן כללי אני רואה יופי בכל אדם שאני מעריכה...
 
להורים אין ידידים. יש חברים. הורים לא משתמשים

במושג הידידות. הם יגידו "יש לנו זוג חברים..." הם לעולם לא השתמשו במושג ידידים. ידידים זה לרווקים או גרושים, לא לזוגות נשואים והורים שיש להם חברים זוגות נשואים אחרים ו/או הורים. ידידות לא קיימת במושגים של הורים. לא שמעתי אף פעם מישהי מבוגרת אומרת "ידידה שלי..." היא תמיד תגיד "חברה שלי...." כי דווקא בגיל המבוגר החברות מקבלת פתאום ערך, מה שבגיל צעיר היא פחותה.
 
אז טעית בהשערה שלך ../images/Emo13.gif

אופס, קורא שגם את טועה.
לפחות תודי כשאת טועה בהשערות שלך ואל תגידי רק "אתה מכליל" וכאלה כי זה נדוש וגם הופך את כל הדיון לדי משעמם לטעמי.
 

ה אiר

New member
חמוד, זה היה ציני

ומה לעשות שאתה תמיד מכליל? כן נטיות אופי נוטות להפציע בכל הזדמנות מתאימה. לא נורא, אני אחיה עם זה.
 

The Lonely Lion

New member
המממ

אני חושב שקל לי יותר לדבר עם בחורות, באופן כללי. הנושא הזה די נחרש לאחרונה עד... הייתי מעוניין בסרטון המראה את האנשים בחיי... סוג של בועות הקשורות לבועה שלי, מתקרבות ומתרחקות...
 
מאז ומתמיד

התחברתי יותר לגברים והיה לי יותר נוח בחברתם. אבל... יש שוני בין זה לבין המציאות. הרבה גברים מתקשים עם ידידות כי הם רוצים יותר.
 
למעלה