בינה לבינה לבינו

Labello Girl

New member
אהמ

אולי אני נמצאת בשלב הקודם שלך? לי אין ידידים ואני גם לא מחפשת. איכשהו כל הידידים המעטים שהיו לי לאורך חיי התאהבו בי בסוף/אני בהם. יכולה להאמין שלאחרים זה מסתדר, אבל אצלי זה אף פעם לא הלך. בנות הרבה יותר שוות.
 

ה אiר

New member
חושבת?

חכי, בנתיים הידידים שלי או הומואים או חתיכים בפוטנציה, לכי תדעי מה יוליד יום. אולי אני זו שבשלב קודם לשלך.
 

Labello Girl

New member
נראה לי.

אולי בגלל הניסיון הרע שיש לי עם ידידים עברתי לחברות בלבד. שלא תטעי, גם בנות יכולות להיות נוראיות אחת לשנייה, אחרי צמצומים אני עומדת היום עד 3 חברות טובות שתמיד יישארו נאמנות, מייעצות ומפרגנות. אה-מה-מה, ידיד הומו זה משהו שעוד לא היה לי.
 

lllMangalll

New member
יש לי כ 3 ידידים טובים

איתם אני בקשר יומיומי, "החברות הכי טובות שלי", בינהם אחד שמבחינתי הוא פשוט בגדר חבר נפש. חברות לצערי אין לי, למרות שאני מאוד מנסה וממש רוצה חברה טובה. מאיזשהי סיבה זה לא עובד, לא זורם
 

lllMangalll

New member
הלוואי והיו לי תשובות, דווקא נתקלתי בחיי

בבחורות שהיתי מאוד שמחה להתקרב אליהן יותר (מעבר ללימודים, עבודה, חברה של חבר וכו'), אבל כמה שניסיתי זה לא עבד. כנראה שלא מצאתי חן בעינהן...
 

ה אiר

New member
ולמה את חושבת ככה?

מה יש בך שיכול לגרום למישהי אחרת לא לרצות להתחבר איתה?
 
שלום

כל אדם וכל יצור חושב ומרגיש זקוקים לאהבה, בלי אהבה קשה מאד לחיות. אהבה נקבל מרגע שנולדנו ולמשך כל החיים מהרבה אנשים. כשמוצאים אנשים שאופים טוב בשבילנו, נאהבם באופן טבעי ונרצה להיות אתם בקשר רגשי. ידידות סוג של קשר רגשי, ולכן המתאימים באופים לקשר מסוג כזה יהיו בו. במשך ידידות אפשר להכיר עוד את אופי האדם האחר ולכן ללמוד לאהבו יותר, ואז לפעמים הופכים לחברים אם התאימו לזה. זה טבעי מאד.
 
גם אני רוצה ידידים אבל קשה למצוא

כי הרבה פעמים הם רוצים משהו רומנטי יש לי 2-3 חברות טובות וזה מספיק לי, לא לחוץ לי להתחבר עם עוד בנות מסקרן אותי עולמם של הזכרים, מה הם חושבים מה עובר להם בראש, הרגלי פעילות הכי קטנים שלהם ולדבר איתם וללמוד על עולמם :) אוף צריכה חבר כבר חחח
 

ה אiר

New member
נכון קשה למצוא

כאלו שיהיו בראש שלך ויהיה במשותף משהו אחר שהוא לא משיכה כדי לנטרל את אופציה למשהו רומטני. לכן לדעתי כדי שזה יתאפשר צריכה להיות "סיבה" לזה שם רק ידידים. ואני מסכימה איתך לגבי הרצון להכיר את עולמם, בכל זאת, לפעמים הראש שלהם עובד אחרת אחרת זה יותר מעניין מאותו דבר.
 
כי הגברים עברו שינוי אבולוציוני. הם קלטו אתכן

ויש פחות ופחות בנים שמוכנים להכנס למשבצת הידיד כשברור כשהם רוצים משהו מעבר. אפשר להגיד שאנחנו זן חדש של גברים ולא אלה שהיו פה לפני עשור שאהבו את כל ענין הידידות הזה. היום גברים מודעים היטב למשבצת הידיד ומה משמעותה, שזה אומר שלא יקרה שום דבר בעל אופי מיני ולא יתפתח מזה קשר שהם מחפשים לרוב ולכן רובם יעדיפו להמנע מזה ככל האפשר. הגברים היום פשוט יותר אינטילגנטים, יותר חכמים, יותר עומדים על שלהם ופחות נותנים לבנות לסובב אותם על האצבע. זו דעתי על כל פנים. אני מזן הגברים החדש כנראה. מבין וקולט מתי בנות מנצלות בנים, במיוחד בקטע של "ידידות" שכבר נאמר שאין באמת דבר כזה, זו פיקציה שבנות המציאו כי זה נוח לכן.
 

too addictive

New member
אני חושבת שהכינו הקודם שלו

היה הרבה יותר נחמד. פשוט כזה ועם זאת חמוד
 
למעלה