למה? כי כשאתה אומר "פייטן"
אתה מתכוון למקצוע. כמו שכשאתה אומר פיזיקאי אתה מתכוון למישהו שהמקצוע שלו זה פיזיקה. מ.ש.ל. 1. תראה, יצאתי מנקודת הנחה שמישהו בן 27 ידע לעשות את ההבדלה הפשוטה בין עלף לאפיפיור. מה אני אגיד לך, התאכזבתי. להסביר את המובן מאליו? כשאתה ממציא משהו שהוא *לא* מבוסס לחלוטין על המציאות, אתה יכול לקבוע בו כל דבר שאתה רוצה. כנ"ל במשחקי תפקידים וספרים. כשאתה מחליט על האפיפיור שהוא דמות מיסטית, זה לא אומר כלום, כי לא אתה קובע את החוקים בעולם הזה. צריך עוד הסבר? אם אני מעדיף דמויות לא אנושיות בשביל הבונוסים? חס וחלילה! טפו טפו טפו, שלא יישמעו דברים כאלה בפורום למאה השנים הבאות! כשאני בוחר גזע, אני חושב מה יהיה כיף לשחק, מה יתאים לקבוצה מבחינת צרכיה, ומה הגזע שאני באופן כללי מעדיף. בני אדם אני לא אוהב לשחק, כי אני מרגיש שזה קצת נדוש ועוקר מהמציאות בצורה בוטה מידי, זאת גם הסיבה שאני לא אוהב לשחק בכדה"א בימינו, במציאות שאני חי בא. 2. אהם. אהם אהם אהם. תקרא את שתי השורות הראשונות שוב, בבקשה.