נסיכת הכוכב
New member
בוקר טוב
הבוקר בא כל כך מהר וב4 וחצי קמתי בשקט לא רציתי להעיר את השכנים איזה כייף לראות את אור ראשון עולה והבית כבר נקי ומבריק אז אני יכולה עכשיו לפרוש לישון לעוד קצת ששינה הבתכנון היום להכין קצת מרק עוף בלי הרבה תוספות שאמרו שהוא התרופה לשפעת שבאה לבקר אצלי אולי ליד זה אכין קצת קוסקוס מלא לתוספת מה אתם מכינים לשבת המלכה?
הבוקר בא כל כך מהר וב4 וחצי קמתי בשקט לא רציתי להעיר את השכנים איזה כייף לראות את אור ראשון עולה והבית כבר נקי ומבריק אז אני יכולה עכשיו לפרוש לישון לעוד קצת ששינה הבתכנון היום להכין קצת מרק עוף בלי הרבה תוספות שאמרו שהוא התרופה לשפעת שבאה לבקר אצלי אולי ליד זה אכין קצת קוסקוס מלא לתוספת מה אתם מכינים לשבת המלכה?