בוקר טוב

בוקר טוב

הבוקר בא כל כך מהר וב4 וחצי קמתי בשקט לא רציתי להעיר את השכנים איזה כייף לראות את אור ראשון עולה והבית כבר נקי ומבריק אז אני יכולה עכשיו לפרוש לישון לעוד קצת ששינה הבתכנון היום להכין קצת מרק עוף בלי הרבה תוספות שאמרו שהוא התרופה לשפעת שבאה לבקר אצלי אולי ליד זה אכין קצת קוסקוס מלא לתוספת מה אתם מכינים לשבת המלכה?
 

shana86

New member
כולם חולים עכשיו?

גם אני, כמוך, חולה וזה ממש לא מתאים לי. היו לי תוכניות להיום לפגוש חברים שלא ראיתי הרבה זמן ובגלל שאני חולה אני לא יוצאת מהבית
לגבי המרק עוף: אין שילוב יותר טוב בעיניי מאשר קוסקוס עם מרק עוף, אני ממש אוהבת. את מכינה את הקוסקוס לבד או אינסטנט?
 
מרק עוף התרופה של האמא היהודייה

אבל בתוך המרק היו קצת כרפס קצת בצל קצת גזר וקצת קישואים המרק לא מלוח ושמתי בו 2 כנפיים ו2 שוקיים והמון מים בסופו של דבר הכנתי אורז מלא , מרתיחה את האורז עם המים החמים ומעבירה לפלטה של שבת זה יו\צא רך כמו הקוסקוס , ויותר בריא כי זה דגן מלא ופחות משמין מהחיטה שלא טוב לי בגלל האפצי את הקוסקוס למדה אותי השכנה להכין במיקרו אינסטנט אבל יוצא כמו הקוסקןס שמכינים בבית וכל פעם שהכשנה מכינה לילדים מורידה אלי צלחת ענקית מספיק לי לכל השבת וזה אכן רך טעים יותר מהאינסטנט , אני מעדיפה את מה שהיא מביאה לי ולא קשה להכין אבל רק בשבילי כמות קטנה מכינה במיקרו מהאיסטנט . ה
 
בוקר טוב לשבת ../images/Emo42.gif../images/Emo9.gif

קמתי מאוד מוקדם אחרי לילה כמעט ללא שינה ועם מלא כאבי בטן. כרגע מחכה לי להכין את כל תוכנית הפעילות לשבוע הקרוב בגן ואחרי זה ניסע לחפש מתנה לאח של הבחור שחוגגים לו היום יום הולדת. נסיכה- תרגישי טוב
.
 
שבת שלום ובוקר אור

מתוקה שלי מקווה שהשבת שלך תהיה יפה ומלאה באהבה כאבי הבטן שיחלפו להם מהר , שמרי על עצמך יפתי ומזל טוב לאח של החבר
 
למעלה