בוקר טוב! שאלה..

אני ממש לא מבינה מה יש לך נגדי

יש כאן מישהו שבאופן שיטתי מכפיש ומקלל אותי, למה אותו אתה לא טורח להזהיר?
 

Jesuscrist

New member
תאמיני לי שאין לי שום דבר נגדך

אבל את נכנסת המון להתנגשויות עם אנשים אחרים,רק כי הם לא באותה דעה שלך וחבל,סה"כ את אחת הפעילות פה ובהחלט תורמת,רק קצת יותר סובלנות. עם פנומן אני אדבר .
 

wish2

New member
די נו

אני לא רגילה לצפות מהצד בקרב בנות ולא להיות חלק .נ . נ . נ . זה מגניב
 
איפה ראית פה קרב יא מצחיקולה?

ומה שאת אוהבת לעשן גם אני עישנתי בצעירותי. וזה לא עשה לי טוב.
 

wish2

New member
חחח מאיפה לך מה אני אוהבת ?

ומי אמר שאנחנו מחפשים את מה שעושה לנו טוב ?
 
קראתי הודעות שלך, זה מאיפה ../images/Emo171.gif

ולי זה לא עשה טוב. את יודעת, הקאות, בחילות וכאלה. ודווקא החומר היה מאוד איכותי, אבל כנראה שלא בשבילי. גם לעשן סיגריות רגילות הפסקתי בדיוק בגלל זה. עברו מאז 20 שנה ואני בכלל לא מבינה איך יכולתי בכלל להכניס את הרעל הז לריאות שלי... איזה שטויות אנחנו עושים בגיל צעיר
 

wish2

New member
את מדברת על ניסיונות

ההתחלה היא כזאת , סחרחורות הקאות ..מחפשים הרבה מאנציס . אחר כך זה פשוט נהיה חלק מהחיים , חלק דפוק אומנם אבל עדיין חלק, אני לא הייתי אוכלת ימים כי האוכל היה מוריד לי את הסטלה . אני לא מזלזלת חלילה במה שעשית ובלי להתגאות כמובן , אני לא שייכת למעשנים הממוצעים . היום אני בשלב שזה כבר לא חלק מהיומיום שלי , זה פשוט תוסף לבילויים אם בא לי . אבל היו תקופות שהייתי כל כך בבועה וכל כך אפופה שיש דברים שקרו לי שאם אני חושבת עליהם היום אני לא בטוחה מה היה מציאות ומה היה דימיון . הייתי מאושרת וקרו לי דברים מדהימים , אולי היום אני יותר בשליטה אבל הבועה ההיא הורודה חסרה לי . אני לא חושבת שזה שטויות ואני חושבת שזה לא יותר מרעיל ממתבגרים שעושים ביד מול פורנו חולני באינטרנט וזה לא יותר מרעיל ממכורים לכסף שמאבדים את הנשמה שלהם . אני חושבת שאם לא הייתי בשאנטי כזה כמה שנים אז הרבה מהאישיות שלי היום לא היה מתקיים .
 

xcalibur

New member
חבילה כוללת

אין דבר כזה "כוסית שמנה". אין שום דבר מושך בשומן. כוסית זו בחורה (נטולת צלוליטיס) שניראת מעולה בכול מובן אפשרי. גוף כמו פצצה ופרצוף כמו אחרי פיצוץ לא נחשב.
 
נראה לי שיש לך

עוד הרבה מה ללמוד :) אתה יודע שרוב דוגמניות הצמרת, אלו שאתה מחשיב לכוסיות הן עם צלוליטיס? חוץ מזה הרבה גברים נמשכים למלאות+. זה עניין של העדפה וטעם אישי.
 
זה מושג חסר חשיבות

ככל שמישהי נראית דומה יותר ל"אידאל" הדוגמנית (רזון, גובה, פרופורציות בפנים וכו') כך יקראו לה "כוסית". לכל אחד יש אידאל אחר. זה ביטוי מכוער שמשמעותו "שווה *יון".
 

Ace in the hole

New member
שאלה מעניינת

אני גם שם לב, שהרבה פעמים אנשים לא עושים הפרדה בין "יפה", שיכולה להיות בעלת פנים סימטריות ויפות, אבל לא מושכת או בעלת גוף מושך, לבין "כוסית", שהיא מבחינתי בעלת גוף מושך אבל לאו דווקא פנים יפות או התנהגות מושכת. בקשר לכוסיות שמנות, זה קשור מה ההגדרה שלך לשמנה. יש נשים מסוימות שדווקא הגוף השופע שלהן נראה הרבה יותר מושך, מאשר מישהי רזה בעלת עם גוף "מעוצב". אז מבחינתי, כן, שמנה יכולה להיות כוסית, אלא אם כן היא יותר מ100 קילו על 70 ס"מ או יחס דומה.
 
בדיוק לזה התכוונתי

כי יש נשים מלאות או שמנות שיש להן פרופורציות גוף טובות ופנים יפות שנראות יותר טוב מרזות כמו שאתה אומר. תודה על התשובה :)
 

Johnno

New member
מסכים בערך

אני לא יכול להסתכל על שמנות, אבל יש בנות עם מותניים יותר רחבים שיכולות להיות סקסיות, השאלה היא איך נראים הפנים, ואם היא גבוהה.
 
למעלה