בוקר טוב לכולם

מייקי31

New member
בוקר טוב לכולם

אמרו לי תצטרפי לחדר נשואים נשואות ולא ישאר לך זמן לעצמך מרוב פיקניקים וטיולים עם ובלי הילדים. אז מה קורה???
 
בקרוב...

יש קומזיץ בגן "טאקילה" (לשעבר גן העיר בבת-ים)... וגם בקרוב - מסיבת פתיחת החורף... פרטים בהמשך... (אני לא מקבל אחוזים אז לא עוזר...)
 

sahr12

New member
בחיי, חשבתי מייקי העיראקי

חזר לשם שלו......חחחחחח מי אמר לך???
 
בוא´נה....

מעניין אם היא דומה לי.... תספר לה כמה אתה קשור לשם הזה.... (חחחחחח...לשמוע אותך גונח..."מייקי....מייקי...")
 

נשית~37

New member
תצטרפי...

גם בלי פיקניקים וטיוים נחמד כאן (רק תיזהרי על הראש כשאת נכנסת חחחחחח).
 

sahr12

New member
הההההההההההווווווווו התעוררת???

שמעת אוכל,פיקניק......
 
בוקר בוקר לך מייקי,,,

בואי הצטרפי,, שבי עמנו,, קפה סער יכין,, עוגיות,,פנטום יגיש,, התרווחי והרגישי בנח,,,
 

מייקי31

New member
לפי השרשור

אני מרגישה מוקצה - כולם על קפה עוגיות ואני. מה אני? אני בעבודה! בכל זאת - בוקר טוב בכל בוקר השמש תזרח ובלילה אני אזרח והלילה הזה...
 
אחרי שחלק מן האנשים,,,

טעמו מהעוגיות של סבתא אניטה,,, כולם פה הפכו להיות רעבים,,, תמשיכי לעבוד, משהוא צריך לעשות את זה,,, נכון סער????
 

sahr12

New member
קורל זו דמגוגיה...חחח

דווקא קיבלנו אותך יפה מאוד...
 
למעלה