בוקר הגיע

rotem1212

New member
ים בחורף

צריך: מגפיים , בגדים חמים, מעיל ,צעיף, כובע ,מטריה , טרמוס של שוקו חם. הים בחורף הרבה יותר יפה מהקיץ , החוף ריק הגלים סוערים והנאה מובטחת .
 

blonda3

New member
../images/Emo182.gif../images/Emo183.gif../images/Emo185.gif../images/Emo45.gifתודה.....

אבל.... אם אקח אותה לים.... הכוונה שלי היתה, לנסוע ב
להגיע, להחנות קרוב, אולי לצאת לדקה מה
כדי לראות את הים... ולחזור ל
כי
ררררררר...... לא חשבתי על טיול לאורך החוף, למרות שזה יכול להיות נחמד עם התרמוס של ה
, וה
, והמגפיים.
 
הייתי מעדיפה

שמש אדומה מלאה בחום עמוק
חול חם, מים קרירים, מילקשייק וניל... וקדימה למים!
 

rotem1212

New member
את מעדיפה ..

מלא... חום... עמוק.... מה יהיה ילדה טובה ירושלים ?
 

boaz10

New member
בוקר מגניב

בוקר של יום שלי עם תומר הוא תמיד בוקר מגניב !! וחוצמזה... לא נשבר כלום הבוקר... יום נפלא.
 

blonda3

New member
בועז../images/Emo163.gif../images/Emo66.gif../images/Emo35.gif

רוצים להפגש? גם אני עם הקטנה שלי, ביום חופש שלה מהגן....
 
למעלה