בוקר הגיע

deena

New member
בוקר הגיע

לא יודעת אם יהיה
היום או
שוב..... עדיין כל כך חשוך כאן. שיהיה לכולם
בלב היום - ללא כל קשר למזג אויר. בהצלחה למתדיינים היום. רפואה שלמה לחולים. ברכת פרידה ללוקחים חופשות. יום נעים לכולם.
 

deena

New member
ומשהו לחייך עליו:

14 דברים שאמא שלכם לימדה אותכם: אמא שלי לימדה אותי על המתנה - "חכי חכי, שאבא יבוא הביתה!" אמא שלי לימדה אותי על קבלה - "כשנגיע הביתה את תקבלי מנה!" אמא שלי לימדה אותי על אתגרים - "מה את חושבת לעצמך? תעני לי כשאני מדברת אליך... אל תעני לי!" אמא שלי לימדה אותי על חשיבה הגיונית - "אם תפלי מהנדנדה ותשברי את המפרקת, את לא באה איתי לחנות!" אמא שלי לימדה אותי על מדע הרפואה - "אם לא תפסיקי לעשות פרצופים יהיה לך פרצוף עקום כל החיים!" אמא שלי לימדה אותי על חשיבה לעתיד - "אם לא תעברי את המבחן בדקדוק לעולם לא תצליחי למצוא עבודה טובה!" אמא שלי לימדה אותי על העל-חושי - "תלבשי מיד את הסוודר! את לא חושבת שאני יודעת בדיוק מתי שקר לך?" אמא שלי לימדה אותי על הומור - "כשתחתכי את האצבעות ברגליים מהמשחק עם מכסחת הדשא, שלא תרוצי אלי לבכות!" אמא שלי לימדה אותי על התבגרות - "אם לא תאכלי את הירקות לעולם לא תגדלי!" אמא שלי לימדה אותי שיעור על מין - "ואיך את חושבת שהגעת הנה?" אמא שלי לימדה אותי על גנטיקה - "את בדיוק כמו אבא שלך!" אמא שלי לימדה אותי על השורשים שלי - "מה את חושבת, שנולדת באסם?" אמא שלי לימדה אותי על חכמת הזקנה - "כשתגיעי לגיל שלי, אז תביני!" אמא שלי גם לימדה אותי את השיעור האהוב עלי ביותר - "חכי חכי עד שיהיו לך ילדים. אני מקווה שהם יעשו לך את מה שאת עושה לי!" ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 10 דברים שאנשי מכירות אומרים לך – אבל מתכוונים למשהו אחר: חדש - צבע שונה מזה של הדגם הקודם. עיצוב מתקדם - סוכנות הפרסום שלנו לא יודעת איך למכור אותו. נבדק בשטח - ליצרן חסר ציוד בדיקה. מהפכני - פועל אחרת מהמוצר המתחרה. מופץ רק בשיווק ישיר - הסתכסכנו עם המפיץ. פריצת דרך - סוף סוף מצאנו דרך למכור אותו. פועל ללא דופי - יתקלקל מיד בתום תקופת האחריות. רכיבים בתקן צבאי - השגנו מחיר טוב במכרז העודפים של משרד הבטחון. מבוקר מחשב - מבצע פעולות שאין לנו מושג מה מקורן. מיוצר בטכנולוגיה תעופתית - אחד מהטכנאים שלנו פוטר מהתעשיה האוירית. .
 

gn64

New member
בוקר טוב לכולם ../images/Emo42.gif

תדליקו אורות וסעו בזהירות אין לי כוח לסבול את הפקקים האלו
 

החתולית

New member
בוקר טוב - קררררררררררררר לי

כמה אני רוצה להישאר במיטה, להתכרבל בשמיכה ולהמשיך לישון... ספידי, אולי תכתבי לי פתק לעבודה ? תגידי להם שבמזג אויר כזה, חתולות סובלות נורא. שיהיה בוקר נעים לכולנו, שנתחמם מהר, ונגיע לעבודה יבשים...
 

ro 120

New member
בוקר טוב .....וגשום מאוד....

הקור נכנס לי לעצמות ..... נכון חתולים לא אוהבים קור. בעצם כולם אובהים ההפך מקור
הנה חיבוק שיחמם
שיהיה יום מוצלח לכולם
 

avitalp

New member
בוקר טוב ../images/Emo183.gif

לספידונת
החלמה מהירה לכל החולים
מסע נעים ודרך צלחה לחמסיקה
ויום נפלא לכולכם
 

rotem1212

New member
בוקר של אהבה

בוקר טוב איתה זה להתעורר יחד במיטה ... לילה בנוכחותה אחחח כמה שאני אוהב אותה ... שפתיה המתוקות ושיערה הגולש חיוכה כה מקסים ומבטה כה כובש .. לחבקה בחוזקה , לקרבה אליי לנשום את ריחה בלי לשאול אולי.. היא אישה נערה וילדה וגורמת לי אושר שכל בוקר יהיה כזה בוקר ....
 
איזה כיף לכם..

אני מתפללת שלכל אחד מאיתנו תהיה אהבה שכזו. ושלכל אחד יהיה מישהו או מישהי שתאהב אותו ככה.
נינה
 

romi99

New member
בוקר קרררררררר ../images/Emo186.gif

שמישהו יפשיר אותי בבקשה..
 

*יערית

New member
בוקר להצלחות../images/Emo57.gif../images/Emo182.gif../images/Emo182.gif

{קצת כאבי בטן לא ישברו אותי} בוקר אכן נפלא..כ"כ אוהבת בקרים גשומים... מאחלת גם אני הצלחה ולא שוכחת לחשוב על כך במשך היום לספידי שלנו.. הצלחה בדרך שמזל בחרה....חופשה...וזו רק חופשה..וכמו כל חופשה יש גם סוף לחופשה..{היא לא אמרה כרטיס לכיוון אחד} יום נפלא לגליתוש יקירתי...שגם אם נדמה לכם אנשים שדאגה לאחר משכיחה דאגה אישית שלך..זה בסוף מתעורר בבוקר של המחרת...ואני מקווה שתעברי לדירה משלך הרע יהייה מאחורייך ורק טוב לפנייך! לחברים שכאן...בקשה חרמו עליי היום עם השירשורים הענקיים שלכם
מנסה לעקוב בקנאות....ולפעמים לא תמיד מצליחה. המשך יום נפלא
 

galgalit

New member
יעריתוש´.... ריגשת אותי ../images/Emo25.gif

שיהיה לך בוקר נפלא. המון הצלחה לספידי
 
למעלה