בוקר מתוק לכולם...
כמה ימים לא הייתי פה, כי לא הייתי בעבודה (ואין לי מחשב בבית) הבת שלי קיבלה פריחה בכל הגוף - אולי ממשהו שהיא נגעה בשבת???? אבל הכי חשוב.... בראשון בבוקר היינו ברבנות - וזהו - אני גרושה. תודה למתקשרים ששאלו והתעניינו
. זהו זה, עוד יום חדש, שיהיה לכם יום מקסים - אם לא בחוץ אז לפחות בפנים.
נינה
כמה ימים לא הייתי פה, כי לא הייתי בעבודה (ואין לי מחשב בבית) הבת שלי קיבלה פריחה בכל הגוף - אולי ממשהו שהיא נגעה בשבת???? אבל הכי חשוב.... בראשון בבוקר היינו ברבנות - וזהו - אני גרושה. תודה למתקשרים ששאלו והתעניינו