בוקר הגיע

בוקר מתוק לכולם...

כמה ימים לא הייתי פה, כי לא הייתי בעבודה (ואין לי מחשב בבית) הבת שלי קיבלה פריחה בכל הגוף - אולי ממשהו שהיא נגעה בשבת???? אבל הכי חשוב.... בראשון בבוקר היינו ברבנות - וזהו - אני גרושה. תודה למתקשרים ששאלו והתעניינו
. זהו זה, עוד יום חדש, שיהיה לכם יום מקסים - אם לא בחוץ אז לפחות בפנים.
נינה
 

*יערית

New member
אופס....מזל טוב?../images/Emo24.gif../images/Emo12.gif

טוב חלא בעד המזל טוב.. אבל בהחלט נינה הצלחה רבה בחייך החדשים ומי ייתן ורק טוב ילווה את דרכך. }{
 
יש כרטיס חבר מועדון../images/Emo35.gif

פותחת ציק בקשה
(בפאה בלונד-פלטינה וארשת פנים חמורת סבר)
 

romi99

New member
עם צללית כחולה בעיניים

וליפסטיק ורוד בוהק על השפתיים, ואולי שן זהב אחת להשלים את ה- LOOK
 

blonda3

New member
../images/Emo20.gifמימה בוקר טוב../images/Emo50.gif

לגבי הפריחה-יש עכשיו אבעבועות רוח...שתדעי. ושתהיה בריאה הקטנה. בהצלחה בדרכך החדשה
 

blonda3

New member
מימה=נינה...והצלחה לספידי וכל../images/Emo57.gif

מי שעוד זקוק הבוקר למילות עידוד
 
תודה לכל החמודים....

היה בסדר, קצת עצוב (קצת בכינו) אבל אין מה לעשות. זהו נשיקות לכולם
נינה
 

blonda3

New member
ואצלינו יש גשם../images/Emo182.gif, רעמים ו../images/Emo188.gif

אז הבת שלי שאלה אותי איפה הרםם(רעם) ושהיא רוצה לראות אותו....
כמה גשם יורד פה
 
בוקר ../images/Emo70.gif

היום, לפני שלוש שנים התגרשתי
ספידייי
, אולי גם את תתגרשי היום ויהיה לנו תאריך משותף
בוקר אור לכולם
 

blonda3

New member
מיום שבת-הבת שלי רוצה לים../images/Emo182.gif

חחחה. היא כל הזמן רוצה ללכת לים,
אולי כי אבא שלה אוהב ללכת לים, והיא אולי זוכרת שהוא הציע לה לבוא איתו, לא יודעת.... אבל מה לעשות שיש גשם.......
הי, אתה שם למעלה, אתה שומע? הבת שלי רוצה ללכת לים.....
בסוף אני אקח אותה לראות ים בגשם.....
 
למעלה