בונים ירוק ב-
אנשים

דהאמא

New member
אלוהים מסביר איך זה שהיקום קיים

אבל אם הוא ההסבר לקיום, ואם לא היתה לו התחלה - מדוע שלא נחסוך שלב ברצף הנימוקים הללו, ונאמר שהיקום תמיד היה קיים?
 
כי היקום לא היה תמיד קיים

אלוהים ברא את העולם בשישה ימים. זה ההבדל בין האמת לשקר. האמת עומדת על שלה יציבה ובלתי משתנה. השקר לעומת זאת - כשהוא מבין שטענה כלשי שהוא ייחס אותה כאמת לא מתיישבת עם שאר הנתונים, הוא עובר ל"אמת" אחרת.
 
הבעיה של האנושות היא לא בורות

אלא לב קשה. ועם זאת השכלה זה דבר רצוי חשוב וטוב, ואני מעדיף להיות בחברת אנשים משכילים וחכמים, אך אם לבם קשה - אני לא ארצה להיות בחברתם אפילו לא לדקה.
 
לדעתי אלוהים הוא צורך של אנשים כתוצאה מקושי

בהתמודדות עם נושאים שהם אינם יכולים להתמודד איתם ,או אנשים שכך התחנכו ,או אנשים עניים שכל כך מיואשים ,שהיו צריכים להמציא משהו שיעזור להם להתמודד ,אבל הם נשארו עניים . אלוהים הוא המצאה של אנשים .
 
אז מדוע ישנם עשירים שמאמנים באלוהים?

אנשים הם המצאה של אלוהים. אין אדם שלא זקוק לאלוהים, יהיה מצבו אשר יהיה.
 
תהילים,מזמור י"ד,פסוק ב':

בס"ד יְהוָה-- מִשָּׁמַיִם, הִשְׁקִיף עַל-בְּנֵי-אָדָם: לִרְאוֹת, הֲיֵשׁ מַשְׂכִּיל-- דֹּרֵשׁ, אֶת-אֱלֹהִים. תהילים,מזמור י"טהַשָּׁמַיִם, מְסַפְּרִים כְּבוֹד-אֵל; וּמַעֲשֵׂה יָדָיו, מַגִּיד הָרָקִיעַ. ג יוֹם לְיוֹם, יַבִּיעַ אֹמֶר; וְלַיְלָה לְּלַיְלָה, יְחַוֶּה-דָּעַת.
 
יונתן המאירי כנס

בוא נלך על דברים פשוטים. שמעת על היפנוזה( כן כן מחזירים את הבן אדם בגלגול והוא משחזר דברים) איך? השכל שלו בגלגול הקודם נקבר איך עכשיו הוא עבר לשכל שבראש שלו? טעות! יש נשמה שעוברת. רואים אותה ? לא! שמעת על סיאנסים? אם אתה גבר תעשה! ממליץ לך שלא כי קורים דברים רעים אחרי זה במיוחד למי שלא מאמין באלוקים. ואם אתה עושה נראה אותך אומר את שם השם שם וואי וואי בשנייה שתנסה להגיד תראה מה יקרה. איפה הרוחות האלה? לא רואים אותם. שמעת על מוות קליני? מחקר של 8 מיליון בני אדם בארהב(לא יהודים) שמספרים על החוויה שהנשמה יצאה מהגוף וקרו דבברים מדהימים. רואים את הנשמה שהיא יוצאת? זה אומר שהיא לא קיימת? הפיזי בעולם הזה זה רק מלבוש , אנחנו כרגע פייזים אנחנו לא יכולים להבין דברים רוחניים, אבל שתמות אתה תבין ה-כ-ל ותאמין לי שבדרך שלך כרגע אתה תסבול וואחד תסבול! כל שנייה בעולם הבא שלך תהייה כמו כל הסבל שלך בכל החיים ואפילו יותר, אחת שעברה מוות קליני יהודיה חילונות סיפרה, היה בחדשות שהיא עשתה תאונה וכו' וכו' ואז קרה מה שקרה היא עלתה עם הנשמה ראהתה כל מה שקורה למטה עלתה ראתה אור ראתה את בעלה ואת הילד שלה שנפטר ואת הוריה ודודיה ואז עלתה לבית דין ומה שהלך לה שם היא לא יכולה לתאר, היא אמרה: פי 1000 סבל ממתי שבני נהג! אם אתה חושב שאתה גבר תמשיך ככה . מי ברא אותך?למה אתה קיים? איך הכל מתוכנן? איך התורה אומרת הכל והמדע מוכיח אותה? איך יש את כל הסיאנסים ההיפונוזות המוות קליני? למה אתה בעולם? מי אתה שתסלבט על מי שברא אותך? תמשיך ככה נראה לאן תגיע. ממה שאני רואה אתה גם לא מבין כלום מחייך! אתה בחים לא ביררת באמת מזה דת מזה יהדות, הדת הראשונה, מה זה תורה ,מזה בורא עולם, לא ביררת הוכחות , אתה סתם אומר כי לא רואים כי לא רואים! אחינו, חבל עלייך! חבלללל1!!
 
שיטת ההפחדות ידועה!כל הדתות משתמשות באותה דרך

של הפחדה ,אם תעשה או תאמר ככה ,תקבל ככה וככה ,היו בשואה מליונים שדגלו בתזה שלך ,ונשרפו !אז תפסיק עם ההיפנוזות והמוות קליני ,כי זה בכלל לא קשור לרוחות שמנהל הפורום כתב.שהם אלוהים .
 
אוקי כנס

אני רואה שאתה אחד כזה שעומד על שלו לא משנה מה הבעיה שלך אחי שאתה לא מוכן לשמוע. שמעת. זה מעניין, תברר ואז תטען את מה שאתה טוען ותביא הוכחות תביא טענות נורמליות עם בסיס! אתה סתם פשוט עובד לפי הגיון, זה לא הגיוני אז זה לא נכון. אתה עושה טעות. בוא נגיד ככה, בתוך תוכך אתה פוחד פחד מוות מהחיים שאחרי המוות! הרי בכל העולם אין ספק שזה קיים ורק אתה בן אדם שאין לו שום טענות וביסוסים לדבריו טוען שאין. תמשיך, חבל, החיים עוברים, הזמן קצר! ואתה מבזבז אותו לרעה !!! חבל! בשבילך חבל אחי אתה יהודי חבל! הקדוש ברוך הוא מי שיצר אותך מי שעשה אותך בוכה בגללך איך אתה לא מתבייש, ותאמין לי שאתה תקבל על זה בעולם הבא אם לא תתקן תאמין לי חבללללללללל!! אז בוא נעשה הסכם. אני מוכן לשמוע את כל הטענות שלך ואת כל הצורת חשיבה שלך ולמה אתה חושב ככה ואולי תשכנע אותי אבל בוא תשמע גם אתה מה אני חושב ובוא נתחיל ככה, אם אתה בטוח במה שאתה אומר אז כנראה שמה שאני אתן לך לא ישכנע אותך אז אין לך ממה לפחד אז כנס תתעניין קצת ואחרי זה נדבר אחי תקשיב, http://www.hidabroot.org/MediaSupplier_List.asp?Ca... אחי,אתה פוחד מהאמת אתה פוחד לאחוז במשהו, תשתחרר העולם הזה לא יתן לך הרבה. צריך להינות כמובן. אבל סתם ככה תחשוב אתה הולך לים רואה בחורות חוזר מזה נתן לך ? בסוף הכל עובר אתה תהיה זקן בלי כלום תמות ולא נדבר על מה שיהיה אחרי זה. לעומת בן אדם דתי שיודע שיש אלוקים ותורה ונאחז במשהו ומאושר תמיד ולא מתבאס מהגיל וזוכה לחיי אושר שאין כמוהו בעולם הבא . בקיצור כנס לאתר הזה הידברות הרב זמיר כהן , מדע ותורה כנס ותראה יאאלה אחי בבקשה תציל את עצמך, לפחות תנסה, לפחות תתעניין , אם לא אז לא אבל מה יש לך להפסיד?
 
ושוב שיטת ההפחדות אינה עובדת עלי !מצד שני

הנסיון ההפוך שלך כאילו בטוב ,גם לא עובד עלי ,מעולם לא חזר אף אחד מהעולם הבא ,ואין לך שום הוכחה שיש עולם הבא ,כאשר יגיע לעולמינו אדם מהעולם ההוא אז נשוחח , אני יודע דבר אחד אי אפשר להתווכח עם אדם מאמין ,ולכן אני רק אומר את דעותי .
 
למעלה