אשפזו את אמי היום, ממש רע לי

א י ו ש י

New member
אשפזו את אמי היום, ממש רע לי../images/Emo7.gif

היום התחיל כך כך נחמד, הייתי כאן כהרגלי, שמחתי לקראת החג ושיש בערב מפגש אחרון בקורס הכנה ללידה עד אותו טלפון מאמא שלי שבו היא אמרה לי בבכי שמאשפזים אותה. השעה 12 בצהריים ואני בשוק, מה מי מו... מה קרה? היא אומרת שעשתה בדיקת מאמץ וראו שיש לה דופק לא סדיר (מצב של פרפור בשפה מקצועית) ואני מאז על הפנים... נסעתי לאיכילוב, גם ככה הייתי אמורה להיות שם בגלל הקורס, היא בהשגחה מחוברת למוניטור (כמה אירוני...) כל החג כנראה תשהה שם - הלך החג
... בערב קורס הכנה ללידה ואני משתתפת פעילה אמנם אבל הראש במקום אחר.. חזרנו רק קודם ומיד הדלקתי את המחשב לכתוב... פתאום קלטתי שמשעה 12 בצהריים לא בכיתי ויש לי כזאת מועקה בלב.. אמא שלי הדבר הכי יקר לי במשפחה בבי"ח (28 שנות חיי לא ראיתי אותה ככה) ואני מתפללת לשלומה, דואגת ולא רגועה... חייבת לפרוק, להוציא החוצה והאישה המקסימה הזאת עוד מתנצלת בפני שהיא צריכה ככה להדאיג אותי במצבי (אומרת לי לא רציתי לצלצל כי אני יודעת שאת רגישה ובמצבך לא כדי שתהיי לחוצה) אמרתי לה כמובן: חסר לך שלא היית מודיעה לי... כל הדרך מהקורס באיכילוב חזרה למודיעין שתקתי כמו דג, דמעות בעיניים... שי מדבר איתי ואני אילמת... לא שחלילה אני חושבת שהיא לא תצא משם אבל בכל זאת... עוד חודשיים היא אמורה ב"ה להיות סבתא לראשונה ואני כל כך רוצה שהיא תבריא. מצטערת שיצא לי ארוך ולא קשור... פשוט כל כך רע לי ואני חשה שזה כמו הבית שלי כאן... התמיכה והאהבה ובכלל מקום להוציא... תודה למי שהגיעה עד לכאן...
 

marcyg

New member
../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif החלמה מהירה

ושלמה לאמא! איזה כיף לה שיש לה בת כזאת דואגת ואוהבת. תפנקי אותה המון (ואחר כך שהיא תבריא ואת תהיהי אחר הלידה היא תפנק אותך)! מחזיקים אצבעות ומתפללים בשבילכם!
 
איושי מתפלל עבורך ועבור אימך ../images/Emo39.gif

שומע את מילותייך ומרגיש את החרדה והעצבות ומחזק את ליבך באמונה שהכל מסתדר על מקומו בשלום, בבריאות ובמהרה ב"ה. קבלי
והמון אהבה ותאמיני שיהיה בסדר, אני מאמין יחד איתך ועם שי ושולח אהבה, אמונה ואור ומצפה שהכל יהיה כשורה ויחזור לשלווה. המלצה: פרק צ"א בתהילים, לומר בהתכוונות אל אימך. ירון.
 

נטושקית

New member
נשיקות../images/Emo25.gif../images/Emo25.gif../images/Emo25.gif

אכן אמרת בקורס שהראש שלך לא כאן ואני לא ידעתי למה התכוונת. עכשיו אני מבינה... ממש מצטערת לשמוע, את כזאת מקסימה שהחזקת את עצמך כל כך יפה עד עכשיו, אז תשמרי על אופטימיות ותהיי חזקה! אל תדאגי, הכל יהיה בסדר ואמא שלך תהיה סבתא בריאה וגאה!
 

ו שתי

New member
החלמה מהירה

יש עוד סיכוי שישחררו אותו לחג הביתה. מחזיקה אצבעות שהיא תחלים מהר-מהר ושיעבור עליכם חג שמח (בתקווה שבבית). תשמרי עליה, עליך ותנוחי!
 

רחלילי

New member
שולחת איחולי החלמה מהירה../images/Emo24.gif

רק עכשיו ראיתי... אני מאד מאד מקווה שאמא שלך מרגישה יותר טוב ושגם את יותר בסיידר. תעדכני...
 

yeya

New member
החלמה מהירה

תשתדלי לא לדאוג הרבה (עד כמה שאפשר..) בד"כ כשיש דופק לא סדיר נותנים כדורים משאירים למעקב ואח"כ משחררים לבירור. לפני בערך חודשיים אבא שלי היה בבי"ח עם אותו הסיפור..
 

maya28

New member
החלמה מהירה ../images/Emo24.gif

אני מקווה שאמא שלך תבריא מהר ותשוב הביתה במהרה.
 
מחזיקה לכם אצבעות - וחופן עצות

סתם- לא חופן , אבל אולי שתיים- מנסיוני - זה לא נשמע כ"כ נורא - הכל ניתן לטיפול וההיפך את צריכה להיות שמחה - איתרו משהו בזמן! עכשיו יטפלו בזה וזה יהיה בסדר. ואפשר לבקש שחרור רק לחג - תראי אם זה אפשרי במצבה. לאכול ארוחת חג עם המשפחה ולחזור.
 

שמופי2

New member
מקוה שתרגיש טוב ותשתחרר בקרוב

מאוד מזדהה עם תחושותיך (אבא שלי עבר ארוע לב) והתחושות שלך מאוד טבעיות. תבכי כמה שאת מרגישה צורך והכי חשוב תשתפי מישהו (כמובן שאותנו).
 
למעלה