אשמח לקבל חוו"ד
היי לכולם, אחרי המון לבטים.. תיכננו בית פרטי דו קומתי ועדיין נותרו לבטים... הבית בנוי על גבעה כך שחזית הכניסה לבית מכיוון הכביש היא ירידה של 3-4 מדרגות, בחזית האחורית הדרומית יש את הגינה העיקרית, אחריה מגרשים נמוכים מאיתנו ב 3 מטר שגם עליהם בונים בתים דו קומתיים. ההתלבטות העיקרית שלי היא לגבי הסלון, אני לא יודעת איפה לשים את הטלביזיה (LCD...), ולכן לא יודעת כיצד לסדר את הספות ובהתאם לכך איך לתכנן שם את החלונות. גם קצת מפריע לי שניכנסים לבית ואין חציצה טובה יותר בין הכניסה לסלון. אשמח מאוד לקבל חוות דעת. צירפתי את הקבצים.
היי לכולם, אחרי המון לבטים.. תיכננו בית פרטי דו קומתי ועדיין נותרו לבטים... הבית בנוי על גבעה כך שחזית הכניסה לבית מכיוון הכביש היא ירידה של 3-4 מדרגות, בחזית האחורית הדרומית יש את הגינה העיקרית, אחריה מגרשים נמוכים מאיתנו ב 3 מטר שגם עליהם בונים בתים דו קומתיים. ההתלבטות העיקרית שלי היא לגבי הסלון, אני לא יודעת איפה לשים את הטלביזיה (LCD...), ולכן לא יודעת כיצד לסדר את הספות ובהתאם לכך איך לתכנן שם את החלונות. גם קצת מפריע לי שניכנסים לבית ואין חציצה טובה יותר בין הכניסה לסלון. אשמח מאוד לקבל חוות דעת. צירפתי את הקבצים.