אפשר לכתוב
[אני מבקש סליחה מראש אם אני פוגע, אבל אני אומר את אשר על ליבי, ואני מקווה שמי שישר אינטלקטואלית לא יפגע ויקח את הדברים לעניין.] שמה שחלק מכם עושים זה דוחה ? מילא אם הייתם נמשכים לבנים, אבל לכתוב שלמישהו בישיבה יש ז%ן מדהים וגדול? אפילו סטרייטים לא מתייחסים לזה, אלא לנשמה, להרמוניה, לשילוב. ועוד משהו - הומוסקסואליות כמו כל דבר אחר לא טבעי, כל עבירה (גם פגם הברית, אם אתם עדיין זוכרים שזה אסור) , נובעת מתסביכים מסויימים שהעבירה היא תוצאה שלהם, לדוגמא, מי שנהנה מפגם הברית או נהנה לשכב בדיכאון ובעצלות - זה לא אומר שזה 'הוא', אלא שהוא מחפה בזה על משהו אחר, בעיה אחרת שיש אצלו, הוא לא חברותי, ההורים שלו חונקים אותו לכן הוא מוציא את זה במשהו שעושה אותו עוד יותר עצוב ועוד יותר דיסהרמוני, אז הפיתרון זה לא להמשיך ולאונן או להמשיך ולאכול (אלא אם כן לא מאמינים באחדות העולם ואז הכל אנרכיסטי) אלא לשנות את ההרגלים גם אם זה אתה ממש, כי ה'אתה' משתנה לפי הפעולות, מי שמתאכזר הרבה זמן בסוף באמת יעשה אכזרי בטבעו, יש חלק מנפשנו שמסור ביד הגורל וההשגחה (פרוידיאני, אדיפוסי, חברתי-סוציאלי וכו') אבל החלק המכריע נמצא ביד האדם וביכולתו לשנות את מהותו ממש, בניגוד לחתול למשל שמהותו זה חיצוניותו תמיד, האדם יכול לשנות את חיצוניותו וכך גם מהותו תשתנה, זה יסוד הבחירה החופשית. ואם יש עבירה שקשה מאוד לשנות, (לדוגמא אצלי: עצלות, אוכל, פגם הברית, טהרת העיניים, ביטול תורה וכו') אז מנסים בתחבולות כל החיים לשנות את הדבר הזה שאנו יודעים שהוא רע, ואם לא מצליחים - לפחות לא מתגאים בזה שיהיה לכם רק טוב. אם אתם מאמינים בתורה (ד"א ההגדרה דתי היא חיצונית ושגויה) אתם יודעים שהמטרה היא 'חרפת עמו יסיר'- 'המוות חרפה הוא לנו', להסיר את המוות ולהחזיר את האחדות, ה' אחד, ההרמוניה שבעולם, ובשביל ההרמוניה צריכים לקיים מה שמתאים להרמוניה - לשמור שבת לעשות ברית ולהימשך למי שבטבע אתה אמור להימשך אליו, ואם זה לא כך בטבעך - תילחם נגד זה, תקרא הרבה ספרים, לאט לאט תתקדם וזה ישתרש בטבעך. הרב אלימלך מלייז'נסק כותב שמי שרוצה לשנות טבע, צריך להחזיק במעשה שהוא רוצה להשריש בטבעו ארבעים יום. בברכה ומקווה שלא נפגעתם.
[אני מבקש סליחה מראש אם אני פוגע, אבל אני אומר את אשר על ליבי, ואני מקווה שמי שישר אינטלקטואלית לא יפגע ויקח את הדברים לעניין.] שמה שחלק מכם עושים זה דוחה ? מילא אם הייתם נמשכים לבנים, אבל לכתוב שלמישהו בישיבה יש ז%ן מדהים וגדול? אפילו סטרייטים לא מתייחסים לזה, אלא לנשמה, להרמוניה, לשילוב. ועוד משהו - הומוסקסואליות כמו כל דבר אחר לא טבעי, כל עבירה (גם פגם הברית, אם אתם עדיין זוכרים שזה אסור) , נובעת מתסביכים מסויימים שהעבירה היא תוצאה שלהם, לדוגמא, מי שנהנה מפגם הברית או נהנה לשכב בדיכאון ובעצלות - זה לא אומר שזה 'הוא', אלא שהוא מחפה בזה על משהו אחר, בעיה אחרת שיש אצלו, הוא לא חברותי, ההורים שלו חונקים אותו לכן הוא מוציא את זה במשהו שעושה אותו עוד יותר עצוב ועוד יותר דיסהרמוני, אז הפיתרון זה לא להמשיך ולאונן או להמשיך ולאכול (אלא אם כן לא מאמינים באחדות העולם ואז הכל אנרכיסטי) אלא לשנות את ההרגלים גם אם זה אתה ממש, כי ה'אתה' משתנה לפי הפעולות, מי שמתאכזר הרבה זמן בסוף באמת יעשה אכזרי בטבעו, יש חלק מנפשנו שמסור ביד הגורל וההשגחה (פרוידיאני, אדיפוסי, חברתי-סוציאלי וכו') אבל החלק המכריע נמצא ביד האדם וביכולתו לשנות את מהותו ממש, בניגוד לחתול למשל שמהותו זה חיצוניותו תמיד, האדם יכול לשנות את חיצוניותו וכך גם מהותו תשתנה, זה יסוד הבחירה החופשית. ואם יש עבירה שקשה מאוד לשנות, (לדוגמא אצלי: עצלות, אוכל, פגם הברית, טהרת העיניים, ביטול תורה וכו') אז מנסים בתחבולות כל החיים לשנות את הדבר הזה שאנו יודעים שהוא רע, ואם לא מצליחים - לפחות לא מתגאים בזה שיהיה לכם רק טוב. אם אתם מאמינים בתורה (ד"א ההגדרה דתי היא חיצונית ושגויה) אתם יודעים שהמטרה היא 'חרפת עמו יסיר'- 'המוות חרפה הוא לנו', להסיר את המוות ולהחזיר את האחדות, ה' אחד, ההרמוניה שבעולם, ובשביל ההרמוניה צריכים לקיים מה שמתאים להרמוניה - לשמור שבת לעשות ברית ולהימשך למי שבטבע אתה אמור להימשך אליו, ואם זה לא כך בטבעך - תילחם נגד זה, תקרא הרבה ספרים, לאט לאט תתקדם וזה ישתרש בטבעך. הרב אלימלך מלייז'נסק כותב שמי שרוצה לשנות טבע, צריך להחזיק במעשה שהוא רוצה להשריש בטבעו ארבעים יום. בברכה ומקווה שלא נפגעתם.