אפשר לכתוב

החיאה

New member
אפשר לכתוב

[אני מבקש סליחה מראש אם אני פוגע, אבל אני אומר את אשר על ליבי, ואני מקווה שמי שישר אינטלקטואלית לא יפגע ויקח את הדברים לעניין.] שמה שחלק מכם עושים זה דוחה ? מילא אם הייתם נמשכים לבנים, אבל לכתוב שלמישהו בישיבה יש ז%ן מדהים וגדול? אפילו סטרייטים לא מתייחסים לזה, אלא לנשמה, להרמוניה, לשילוב. ועוד משהו - הומוסקסואליות כמו כל דבר אחר לא טבעי, כל עבירה (גם פגם הברית, אם אתם עדיין זוכרים שזה אסור) , נובעת מתסביכים מסויימים שהעבירה היא תוצאה שלהם, לדוגמא, מי שנהנה מפגם הברית או נהנה לשכב בדיכאון ובעצלות - זה לא אומר שזה 'הוא', אלא שהוא מחפה בזה על משהו אחר, בעיה אחרת שיש אצלו, הוא לא חברותי, ההורים שלו חונקים אותו לכן הוא מוציא את זה במשהו שעושה אותו עוד יותר עצוב ועוד יותר דיסהרמוני, אז הפיתרון זה לא להמשיך ולאונן או להמשיך ולאכול (אלא אם כן לא מאמינים באחדות העולם ואז הכל אנרכיסטי) אלא לשנות את ההרגלים גם אם זה אתה ממש, כי ה'אתה' משתנה לפי הפעולות, מי שמתאכזר הרבה זמן בסוף באמת יעשה אכזרי בטבעו, יש חלק מנפשנו שמסור ביד הגורל וההשגחה (פרוידיאני, אדיפוסי, חברתי-סוציאלי וכו') אבל החלק המכריע נמצא ביד האדם וביכולתו לשנות את מהותו ממש, בניגוד לחתול למשל שמהותו זה חיצוניותו תמיד, האדם יכול לשנות את חיצוניותו וכך גם מהותו תשתנה, זה יסוד הבחירה החופשית. ואם יש עבירה שקשה מאוד לשנות, (לדוגמא אצלי: עצלות, אוכל, פגם הברית, טהרת העיניים, ביטול תורה וכו') אז מנסים בתחבולות כל החיים לשנות את הדבר הזה שאנו יודעים שהוא רע, ואם לא מצליחים - לפחות לא מתגאים בזה שיהיה לכם רק טוב. אם אתם מאמינים בתורה (ד"א ההגדרה דתי היא חיצונית ושגויה) אתם יודעים שהמטרה היא 'חרפת עמו יסיר'- 'המוות חרפה הוא לנו', להסיר את המוות ולהחזיר את האחדות, ה' אחד, ההרמוניה שבעולם, ובשביל ההרמוניה צריכים לקיים מה שמתאים להרמוניה - לשמור שבת לעשות ברית ולהימשך למי שבטבע אתה אמור להימשך אליו, ואם זה לא כך בטבעך - תילחם נגד זה, תקרא הרבה ספרים, לאט לאט תתקדם וזה ישתרש בטבעך. הרב אלימלך מלייז'נסק כותב שמי שרוצה לשנות טבע, צריך להחזיק במעשה שהוא רוצה להשריש בטבעו ארבעים יום. בברכה ומקווה שלא נפגעתם.
 

החיאה

New member
כן

כדתיים אמור להיות לכם פשוט לראות את זה. ה' אחד משמעו שהבריאה אחדותית והרמונית ולכן על מעשה טוב-שכר אובייקטיבי ועל מעשה רע שנוגד את ההרמוניה- עונש אובייקטיבי. עם ישראל מאמין שהעולם יקרא יום אחד בשם ה', יכירו וידעו כי לך תכרע כל ברך, ביום ההוא יהיה ה' אחד ושמו אחד, האמונה היא שהחיים עצמם הם מקור האושר, לא תיתכן שאיבת חיים מעבירה, גם אם נראה לנו שהמסיבה בשישי בלילה תחיה לנו את הנשמה - הדציבלים לא יוכלו להשתיק את קול הנשמה הדרשת אחדות. "במעמקי הנשמה האנושית קול ה` קורא בלא הרף. מהומת החיים יכולה רק להמם את הנפש עד שלא תשמע ברוב עתות חייה את הקול הקורא הזה. אבל בשום אופן לא תוכל לעקור את היסוד". (הרב קוק) כמו שאדם בריא יודע לנתב את כל כוחות נפשו בצורה אחדותית והרמונית, (לכן למשל, לא נשמח אם ילדינו ישחקו בדוקים בגיל 30, מי שמתכוון להביא ילדים) כך אדם שחייו יצאו באופן לא בריא - ינתב את חייו בצורה לא אחדותית, לדוגמא - אדם שנסגר כל חייו ימצא מפלט באוננות למשל, אבל אין זה הפתרון ! זוהי בריחה אל מציאות יותר נוראה, הפתרון הוא - להפיתח לחברה, להתאהב, להתחתן, לעבוד, להגשים את עצמך באמת, וכך לא יהיה כל צורך באוננות ובכל חטא אחר. 'כל חטא מדאיב את הנפש' החטא הזה כיוון שנובע ממקור המוות- הוא עצוב כיוון שהמוות עצוב.
 

yenergy

New member
לדעתך...

כנראה שיש פה כמה אנשים שלא כל כך מסכימים... היהדוים המציאו את עורכי הדין. הם הראשונים שהתעסקו עם פרשנויות לטקסטים. כמו כל דבר, ניתן לתת לכל טקסט משמעויות שונות...
 

החיאה

New member
אתה רפורמי ?

אז תקראו לפורום רפורמים הומוסקסואלים, אנו היהודים שמאמינים בתורה שבעל פה עושים מה שיורוך מוריך, רב שנסמך לפסיקת הלכה מרבו וכן הלאה עד להר סיני.
 

Dancing mad

New member
הדתיים בכותרת הפורום

מרמזת על אנשים שיש להם קרבה לדת. רפורמים, קונסרבטיבים, אורתודוכסים, וואטאבר.
 

גנימדס

New member
הקיום שלנו כל כך מאים עליכם?

קפצתי שוב לבקור ושוב אני רואה כל כך הרבה אנשים שטוענים "אין דבר כזה, תתגברו על עצמכם...."וכו וכו וכו. נורא חמוד. אולי אתם תראו לנו איך? תראו לנו איך אתם מתגברים על הנטיה הסטרייטית שלכם - אם זה אפשרי להשתנות- בבקשה - תראו לנו איך משתנים!תדגימו ! רגע... פתאם זה נראה לכם מוזר? אבסורדי? עלתה בכם המחשבה:מה פתאום שאני אאלץ להמשך למשהו שלא מדבר אלי? יופי. זה הרעיון.
 

החיאה

New member
לא מאיים

הקיום של פדופילים מאיים עליך ? אז בבקשה תראה לי איך אפשר למות . מה הטענה הזו ? מחשבת הדת אומרת כי לאדם יש בחירה חופשית, מי שלא למד את זה שילמד, לא פשוט להפנים את זה, אדם שנלחם בשביל להשתנות - באמת ישתנה, זה שונות האדם מהחתול, זו גדולת האדם על הטבע. תסתכל על הציבור בישיבות ההסדר (ואל תספר לי סיפורים עליהם כי אני לומד איתם) איך הם מצליחים לעצור את היצר המיני ולהפנות אותו לתועלות אחרות. ובטח שהם לא מדברים על אורך של איבר מין כמו כאן.. אתה לא מאיים על אף אחד, אני לטובת תיקון עולם במלכות שדי. ולטובתך בעצם.
 

Dancing mad

New member
"אדם שנלחם בשביל להשתנות"

במקום להציע להומואים להשתנות, אולי תציע לכל המעגלים להתרבע? או לאנשים שחורי עור להפוך ללבני עור (ותראה מה קרה לג'קסון!)? אתה כולך מילים. אם היית נדרש להשתנות ע"י תורתך, אני מבטיח שלא היית מצליח. אבל no hard feelings, אין הרבה שיכולים.
 

החיאה

New member
אני משתנה כל יום

התורה שלי באמת מצווה להשתנות, להיות עם אישה אחת ! לא לגזול, לא לשנוא, לא לחמוד, הרבה דברים קשים שהם לא 'אני' אבל אני מתקדם, אם תסתכל בתחילת תפארת ישראל (הספר נמצא באתר דעת) הוא מביא שם את הסיפור - ומסביר אותו (מצורף קישור) שהאדם מטרתו להשתנות לכיוון השכל ולא לקפא על שמריו. כי האדם יותר מהטבע בבחירתו החופשית. שאל טורנוסרופוס הרשע: איזה מעשים נאים של הקדוש ברוך הוא או של בשר ודם? אמר לו: של בשר ודם. אמר לו טורנוסרופוס הרשע: ראית השמים והארץ, יכול האדם לעשות כיוצא בהם? אמר לו רבי עקיבא: לא תאמר לי בדבר שהוא למעלה מן הבריות שאין שולטים עליו, אלא אמור דברים שהם מצויין בבני אדם. אמר לו: למה אתם מולים? אמר לו: אני הייתי יודע שעל דבר זה אתה שואלני, ולכך הקדמתי ואמרתי לך שמעשה בני אדם נאים משל הקדוש ברוך הוא. הביא לו רבי עקיבא שבלים וגלוסקאות. אמר לו טורנוסרופוס הרשע: אם הקדוש ברוך הוא רוצה במילה, למה אינו יוצא הולד מהול ממעי אמו? אמר לו רבי עקיבא: ולמה טיבורו יוצא עמו והוא תלוי בבטנו ואמו חותכתו. ומה שאתה אומר למה אינו יוצא מהול, שלא נתן הקדוש ברוך הוא המצוות אלא לצרף האדם בהם, לכך אמר דוד: כל אמרת אלוה צרופה. החידוש הוא שהאדם לעולם לא מוגדר, ההגדרה היחידה שיכולה להיות ניתנת לאדם הוא 'שואף' האדם בהתקדמות, אבולוציה, מתמדת, לעבר האינסוף בהכל, ביראה, באהבה, בכבוד ובחכמה.
 

גנימדס

New member
סיסמאות ריקות לא מרשימות אותי

לאדם יש כח בחירה- אבל עד גבול מסוים. דבריך הם ססמאות נורא נחמדות- אבל מעידים על חוסר הבנה בסיסית. אתה לא יכול להגיד לאדם תפסיק להמשך לסוג אחד- ותתחיל להמשך למשהו אחר. דברים לא עובדים ככה! אדם שנלחם להשתנות , יכול להשתנות- אבל עד גבול מסוים - וזאת אפשר לראות על הומוסקסואלים שנשאו ועדיין מצ'וטטים בפורומים והולכים לגנים- אולי כי מלכתחלה לא צריך להלחם במי שאתה. גדולת האדם על הטבע היא גם בדבור וגם במחשבות וגם ברגשות. אם אדם מרגיש אהבה כלפי בני מינו- יש איזושהיא סבה לזה , אי אפשר להלחם כמו מטורף ברגש שסטרייטים רואים כטהור מיסודו ואצלנו משום מה מתואר כחוסר תעול של היצר המיני. הצבור בישיבות ההסדר מורכב מאנשים שונים, יש אכן אנשים תמימים וטהורים ובתולים שמבחינתם מין הוא טאבו שאסור לדבר עליו- ויש כאלו שחושבים על זה -אך לאו דוקא חולקים את זה. אל תעשה הכללות סתם, יש ישיבות דתיות בהם מביאים פלייבוי לכתה בגיל 13 , היצר המיני גם של הסטרייטים הוא לא מי יודע מה.
 

החיאה

New member
לא מכליל

לדבר על כל תכונה שתיהיה באדם כאילו היא מולדת ובלתי הפיכה זו עבירה גדולה כלפי עצמך, בכלל אני נגד הפיכת בעיות נפשיות לסטריאוטיפ, כאילו מי שקצת באסה לו נקרא ´בדיכאון´ כאילו הוא לא יכול לצאת מהמחלה עם השם המפחיד הזה, נכון שיש אינסוף חסרונות, בכל זאת אנו בעולם של נסיונות ומלחמות עם היצר הרע, ביקש הקב"ה למצוא לו מקום בעולמות התחתונים, אבל בשביל זה להגיד על כל פגם שהוא שורשי ובלתי ניתן לשינוי ?? כתבת גם על יצר העריות, שהוא בלי ספק היצר החזק ביותר, יצר הקיום, וכאן אני מודה לך, אך מוסיף ואומר - אתה חושב שאני לא נמשך לבנות? אני נמשך מאוד והייתי שמח לו כולם היו שלי, אבל ה´ ציווה ושמעה זאת נפשי - להתאהב באישה אחת ולא להסתכל באחרות, אז מה טבעי לי? זו לא השאלה, אני אכריח את הטבע שלי להשתנות לפי רצון ה´, ´עשה רצונך כרצונו´ בזכות האהבה שלי לקב"ה ובזכות האהבה שלי לאישתי (שאותה יותר קל להבין) אני בעז"ה לא אסתכל על אף אישה. וגם אתה, חשוב על האצילות הנשית, היופי הטהור, המסירות, הקבלה והתשוקה במקום הנתינה והאגרסיביות הגברית, כל מה שגבר צריך לתת - הוא יכול לתת לאישתו, ואם חברו גבר - אז הוא עצמו לא יכול להיות ´גבר´ כי אין גבר בלא אישה. אם תאהב את אשתך מאוד עד שמים רבים לא יוכלו לכבות את האהבה - תוכל לצחוק במבט נישא על כל אלה שיתנו את כל הון ביתם, גברים, כסף, כבוד חופש מיני, במקום האהבה. האהבה הזוגית העולה על הכל.
 

yenergy

New member
אתה קצת מפספס...

אחד הדברים היפים ביהדות שהיא לא אוסרת שום דבר בצורה אבסולוטית - ישנם שלושה יצרים גדולים באדם - שנובעים ממקום אחד - הרצון להישרד - יצר ההגנה העצמית יצר האכילה יצר המין. בכל תחום התורה נותנת כללים ברורים היכן מותר ללמש אותם הגנה עצמית - אסור להרוג אבל "הקם להרגך השכם ךהרגו" יצר האכילה - כמובן שמותר לאכול - אבל לא כל דבר וצריך לברך. יצר המין - מותר לקיים יחסי מין בצורה הכי טובה שאפשר - מותר וחובה להנות מזה - אבל רק במסגרת נישואים (דרך אגב התורה אפשרה בעבר פילגשים ונשים נוספות אבל מאז חרם דרבינו גרשום זה נאסר). בכל אופו הנקודה של כל זה, שאדם סטרייט יכול למצוא את המקום שלו בכל הסיפור הזה כי התורה לא שוללת לגמרי את היצר שלו. אז אתה יכול לדבר מפה עד הודעה חדשה על כבישת הטבע שלך - כי זה אפשרי. כי יש מקום שבו זה יהיה מותר - אפילו תחת מגבלות חמורות. במקרה של הומו, אז המעשה הוא אסור לגמרי. אין מקום בו לגבר מותר לשכב עם גבר אחר. אם התורה היתה אוסרת עליך לקיים יחסי מין לגמרי - היית מוכן לעשות את זה? אני כמעט בטוח שלא. גם אתה היית מתמרד. אז סליחה, אלא אם כן אתה לא הומו, אני חושב שאתה אל מסוגל להבין את המציאות הזו. של ההרגשה כי התורה לא מכירה בצורך שלך לאהוב או להיות נאהב. זה קשה זה כואב. אז אל תכתוב לי על תיקון עולם בממלכת שדי בצורה כזו קלילה. אתה לא מתחיל להבין מה עובר על הומו דתי אלא אם כן אתה הומו דתי. אנרג'י.
 

Dancing mad

New member
אה, אבל התעלנו.

אנחנו לא שונאים את עצמנו, מקבלים את עצמנו כמו שאנחנו ומרוצים בחלקנו, וכאן ההישג.
 

גנימדס

New member
קשה להכנס לנעלים של אחר

עברה גדולה כלפי עצמי היא גם לשקר לעצמי ,להחליט לעשות משהו שאיני בנוי אליו ,או להנשא למישהי שאני בכלל לא מעונין בה ובבנות מינה בצורה שמעבר לידידות. (שזהו עוול גדול גם לה ) יופי לך שאתה מסוגל לראות בנשים כל כך הרבה. אני לא. הסקס-אפיל (מוקד משיכה מינית) שאתה רואה בנשים מסביבך - אני רואה בגברים מסביבי . מה שאתה מתאר כאצילות הנשית שווה בעיני כפרח יפיפה או תנוק חמוד או מראה השקיעה. גם הם יפים בעיני- ומכאן ועד משיכה מינית הדרך ארוכה מאד. ניכר עליך שאתה לא מבין מה מושך בגבר- ואני לא מתימר להסביר לך, מאחר שכבר התפישה הראשית מעוותת" אם חברו גבר אז הוא עצמו לא יוכל להיות גבר" - מה הקשר? על אותו הגיון "אם חברתו אשה הוא עצמו לא יוכל להיות גבר" בבקשה. איזה הגיון צרוף. צר לי אך אני לא משוכנע כלל , ואתה אינך מתבסס על שום הנחה מלבד זו הגורסת - "מכיון שאני נמשך לנשים גם אתה יכול". לפי ההנחה הזו , אתה יכול בהחלט להבין את הלסביות הנמשכות לאצילות הנשית , לא כן? אם אוהב את אשתי (?????)- עדיין לא אוכל לקיים את מצוות עונה (כמה שאני מעודן) ואם אמשיך לתקוע את הראש בקיר הוא יזוב דם.
 

החיאה

New member
לכן זה נקרא דתי

אין פירוש דתי - יודע שיש אלוהים, או - חושב שהתורה ממקור אמיתי, אלא אמונה פירושה חיים, ההכרות היותר גדולות של המציאות כפי שניתנה לנו ע"י ריבונו של עולם, אמונה פירושה חיים. ואי אפשר להשיג אמונה באיזה נס או התגלות, אחרי זה עלול לבוא חטא העגל, אמונה צריכה לימוד עמוק והפנמה של מהי האמונה, ולכן הבאתי את ה'תפארת ישראל' המהר"ל מפראג שקובע (וכמובן שזה מסתדר בשכל הפילוסופי) שהאדם עומד איפה שרצונו עומד, ואם מישהו ירצה בכל מאודו להקים בית נאמן אז בחירתו החופשית תשנה את מהותו ! נכון, אני אומר מילים מהפה ולחוץ, ב"ה מעולם לא נמשכתי לבנים, ואין לי מושג כמה קשה להיות בעל תשובה שאין צדיקים גמורים יכולים לו בנושא הזה, אבל אני רק אומר לכם את דבר התורה בנושא, הקב"ה יצר ברואים והביא להם תורה, פנים העולם, סדר העולם, רצון ה' ואיש איש ונסיונותיו. לא נראה לי נכון מה שאמר yenergy שהתורה אוסרת עליו בכלל להוציא את כוחו המיני, כי יש לו אפשרות לאהוב בנות, וזה לא כמו שיצוו עלי לאהב שולחן, יש הבדל גדול בזה שאנו מאמינים שאדם בריא אוהב לחיות ואוהב לאכול ואוהב נשים, וגם אם יצא מישהו שיגיד אני שונא לאכול ! שונא מים ! נגיד לו שיתרגל לאהוב. (ועוד משהו לשניכם, אני מקווה שאתם לא דוגלים שמה שכתב אחד המשתתפים והרבה התלהבו מהדברים שיש לו בישיבה מישהו עם איבר גדול, זה למשל כבר יוצר מתחום הבריאות, גם לגבי נשים)
 

גנימדס

New member
בקצה הקשת בענן...

יש אוצר מאוד גדול. ואני נורא רוצה להשיג אותו. האם אוכל להשיג אותו? לא. קשת בענן אלו טיפות המים שנשברות באור השמש, ואין אוצר בקצה שלה. אגדות זה דבר נחמד מאוד. אבל מסתבר שלא כולן מבוססות על המציאות. זה כל כך מרגיז שלוקחים עברה אחת ומנפחים אותה למימדים של תועבה נוראית שלא תאומן. אדם בריא גם לא משקר לעצמו. וצר לי- אבל אבר גדול זה כן מושך, וכמו שיש סטרייטים (כן, גןם גברים דתיים ) שנוהגים לדבר על שדיים גדולים או רגליים ארוכות או לפחות לחשוב על זה- גם אנחנו. ואם אדם בגילאי העשרים לא נמשך ולא חושק באף דבר- זה כבר בעיה , אבל לא מתחום הבריאות, פשוט פריג'ידיות.
 

Dancing mad

New member
מעניין.

אם תיתן לבן אדם ,שיש לו אי סבילות מוחלטת ללקטוז, חלב, הוא יקיא את זה. הגוף שלו לא מסוגל לעכל לקטוז, ואין שום דרך להרגיל אותו לחלב. בנות ושולחן דווקא מאוד דומים בהקשר הזה של משיכה מינית. אם אין לך את זה, אין לך: איך אתם אומרים, רק אלוהים יוצר יש מאין. בחירה חופשית לא משנה כאן כלום. אם אני בוחר להיות לאמה (כמשל למשהו שאני לא), ומשתדל מאוד להיות לאמה, האם אני לאמה?
 
למעלה