אפשר להצטרף?

אפשר להצטרף?

לא יודעת מה לכתוב אין לי שאלה ספציפית או שיש ואני עדיין לא יודעת הרבה נסיבות בחיים, הביאו אותי לתחושות ייאוש קשות חוסר פואנטה בחיים (אני לא הולכת להתאבד זה ממש לא הכיוון) לשום דבר אין טעם, הכל מרגיש תפל הכל קשה כלום לא הולך יש קשיים חיצוניים, אבל הבעיה היא שכולם חושבים שאני חזקה אף אחד לא מבין שאני לא יושבת יום שלם מול המחשב וכל דבר קטן מביא דמעות כמו שאמרתי, אני לא יודעת מה אני רוצה להגיד, אז אני גם לא יודעת איך לסיים פשוט אני
 
ברוכה הבאה אלינו ../images/Emo24.gif../images/Emo140.gif

ואיפה נקודות האור בחייך? האם יש דברים בחייך שעליהם את יכולה להצביע ולומר: "וואלה, הצלחתי פה, טוב לי פה, אני חזקה!"
אני בטוחה שיש כאלו אבל רק צריך למצוא כאלו...
 

Longway 1904

New member
אני איתך...

היי ורד, אני די במצב שלך גם, רק בלי דמעות, הרבה בלגן בחיים שלי. תהיי חזקה האנשים כאן מאוד תומכים ועוזרים
 

Xylophone

New member
מזדהה../images/Emo45.gif

אני באותו מצב
אולי תספרי לנו איזה נסיבות הביאו אותך לייאוש הזה? הנסיבות העקריות? מנסיון אישי בדר"כ יש 2-3 נסיבות מאוד גדולות שמהם נובעים נסיבות יותר קטנות. למשל: מחלה,פרידה ממישהו, אי הצלחה בתחום העסקי, בעיה כלכלית- אלה בדר"כ נסיבות שיכולות לדרדר למצב הזה. כמה שיותר בעיות גדולות כאלה יש, ככה החיים הופכים קשים יותר.
 
בוקר טוב, אני אנסה לפרט

אז ככה, קודם כל קמתי היום עם מצב רוח טיפה יותר טוב, זה כבר משהו. ועכשיו לסיפור, הוא קצת ארוך ונפתל אז סבלנות... גדלתי בבית דתי אבל בחרתי לחיות אחרת, זה היה קשה אבל עבר די מזמן מה שכן, תמיד הייתי צריכה להאבק על מי שאני ועל מה שאני רוצה, אם זה התיכון שאני רציתי ואם זה להתגייס לצבא, אם זה להתלבש איך שאני רוצה ואם זה לצאת עם מי שאני רוצה, אבל עברנו את זה, זה רק סיפור רקע הסוד הגדול התגלה אחרי הצבא, למרות שלדעתי כולם ידעו גם קודם. אחרי שעברנו את זה (המון מריבות, כמעט גירוש מהמשפחה וכו'), אני בכל זאת בקשר טוב עם המשפחה, גם אם שונה מכ-ו-ל-ם. השתחררתי, עבדתי קצת, טיילתי קצת, עשיתי תואר ראשון באונ' (מדעי החב' והרוח, שום דבר מעשי), עד כאן, היה טוב, הייתי בת אדם שמחה, עליזה, חברותית, אבן שואבת לחברה, כתף תומכת, מצליחה ומוצלחת, מוקפת אנשים ותקווה. מאז שסיימתי את התואר (לפני 6 שנים), אני לא מוצאת את עצמי, אבל מצאתי בן זוג (יותר נכון מצא אותי...), מקסים ואוהב ובמשך שלוש שנים, למרות שמבחינה תעסוקתית לא מצאתי כיוון החיים המשיכו להיות יפים, עם אהבה וחברים ותחביבים ושמחת חיים, גם הבן זוג שלי הוא אדם אופטימי, חברותי, שנינו יחד היינו אבן שואבת לחברים שבאו אלינו כל הזמן, הבית שלנו היה כמו רכבת, כל ערב היו מופיעים אצלנו חברים לא.ערב לא מתוכננת, היה כיף, עבדתי במקום שהעריכו אותי, למדתי דברים שאהבתי והעתיד היה נראה שמח. לפני שלוש שנים וארבעה חודשים התחתנו, ומאז אני מרגישה שהכל התדרדר. נסענו לטייל בחו"ל, ואני שזו הפעם השלישית שלי בטיול תרמילאים, לא תפקדתי, נדבקתי לבן זוג שלי באיזה פחד לא מוסבר ולא הייתי מסוגלת לעשות כלום לבד. חזרנו לארץ אחרי 3 חודשים, בעיקר בגללי. עברנו לגור בת"א (ירושלמים...) וזה היה קשה. האנשים הפחידו אותי, לא הכרתי כלום, לא מצאתי עבודה נורמלית, התפשרתי על עבודות (עובדת כללית בסופר, מוכרת בחנות סיטונאית), למדתי משהו שהיה אחד החלומות שלי, אבל המקום לא היה מוצלח. ואז אוטובוס דרס את בן זוגי, שהושבת לשלושה חודשים. בתוך כל זה ניסינו להכנס להריון, לא הצלחנו. התחלנו בירורים אצל רופא מומחה שגילה בעיה די קשה. התחלנו טיפולים. היה רע. רופא אנטיפת, תחושות קשות. התפטרתי והחלטנו להיות עצמאיים, שוב הייתה אופטימיות מהבחינה הזאת, אבל לא היו לי חברים בעיר, כולם נשארו בי-ם, או מקסימום עברו למודיעין. במשך 9 חודשים נדדנו עם דוכן התכשיטים שלי וניסינו להתפרנס, לקחנו הלוואות בעיקר מההורים אבל גם מהבנק, אחרי 9 חודשים, הרמנו ידיים, נכנסו לחובות של עשרות אלפי שקלים. ועדיין לא היינו בהריון. מסביבי חברות ומשפחה ילדו ואצלנו כלום. בן זוגי תוך יומיים קיבל הצעת עבודה והתחיל לעבוד, לי לקח חודש וחשבתי שמצאתי אחלה עבודה. עשינו הפסקה בטיפולים. אחרי כמה חודשים, החלפנו רופא שישר העביר אותנו לתותחים הכבדים, טיפולי IVF, מה שמכונה "הפריית מבחנה". זה כולל זריקות הורמונים לבטן כל יום, בדיקות דם ואולטרסאונד כל מס' ימים, התנפחות כתוצאה מההורמונים, מצבי רוח ותחושת איכסה כללית. עברנו את ההפריה הראשונה, לא הצליחה. במקביל בעבודה גיליתי שאני עובדת עם נחש ששיקר לי לגבי טיב העבודה וטיב היחסים בינינו (היינו אמורים להיות קולגות, הסתבר שהוא "הבוס" שלי), היו המון חיכוכים בעבודה, לצד רגעים טובים (עבדתי במכינה קדם צבאית כמנהלת, היה טוב עם החניכים), משום מה לראשונה בחיי לא השתלבתי חברתית עם שאר העובדים (המנהל החינוכי, שני המדריכים והיו"ר היו חברים טובים לפני שהגעתי ולא ממש נתנו לי להכנס). מיד אחרי שההפריה הראשונה נכשלה, התחלנו עוד סיבוב, זריקות, בדיקות, מצבי רוח, השמנה וכו'. התחלתי להתרחק מחברי ילדות, חלק כי הם לא הצליחו להבין ולהיות אמפטיים, וחלק כי פשוט לא היה לי פתאום על מה לדבר איתם. ההפריה השניה נכשלה ואני נפלתי מטה מטה. במהלך השנתיים של הטיפולים, היחסים ביני לבין בן זוגי התדרדרו, כל הבעת עצב או מרמור מצדי גררו תגובות כעס מצדו. פיטרו אותי מהעבודה, עקב בעיות כלכליות, אבל גם כי ה"בוס" ואני לא הסתדרנו (שובניסט, מתנשא, יהיר, גנב קרדיטים וכו). באותו שבוע פוטרתי, ההפריה נכשלה, בן זוגי היה במילואים וגנבו לנו את הרכב. די מהר לקחתי עבודה כמזכירה מחליפה כי חייבים כסף. הסתבר שהעבודה משעממת, אבל המקום אחלה, האנשים מדהימים וישר התחברתי עם כולם. החלטנו לקחת הפסקה מהטיפולים הקונבנציונלים ולפנות לרפואה אלטרנטיבית. מסתבר שהייתי לבד. בן זוגי, לא אמר כלום, אבל למעשה הוא רצה הפסקה מוחלטת. רבנו מריבות קשות ומכוערות. כמעט התגרשנו. אבל, סוף סוף התחילו לעלות הסיבות האמיתיות, תוך כדי המריבות, גילינו למה התרחקנו. דיברנו המון והתחלנו לתקן. אבל, לפעמים מתגנבות לי המחשבות, שאולי עשיתי טעות כשהתחתנתי בכלל ואיתו בפרט. שלא תבינו, אני אוהבת אותו, אבל יש בינינו כ"כ הרבה הבדלים והם נעשו מועצמים כתוצאה מכל התהליכים שעברו בשנים האחרונות. הוא התחיל לחזור לדת (גם הוא דתל"ש). החברים שלו גרים קרוב מאוד אלינו (באו בעקבותינו) והוא מבלה אצלהם הרבה בעשיית כלום, יושבים, מעשנים (אל תנזפו, זה לא מה שמטריד), משחקים בWII. מאז שדיברנו זה קצת השתנה לטובה, התחלנו לצאת שוב, אנחנו מדברים על נושא הילדים בצורה פתוחה, אנחנו שותפים לתחושות ול"צרה". אבל אני מיואשת. לא יודעת מה לעשות עם חיי ובכלל מה זה חשוב. לא מאמינה שיהיו לי ילדים. אין לי חברים משלי בסביבה. תמיד חשבתי שיצא ממני משהו, תמיד אמרו לי שאני אעשה משהו גדול עם החיים שלי. איפה אני ואיפה זה. עוד 3 שבועות יומולדת 32, בחלומות השחורים שלי לא הייתי מדמיינת שזה מה שיהיה: אשה מיואשת, "מבוגרת", עצובה, מפוחדת, בלי תקווה, בלי חשק לכלום. מצטערת שיצא ארוך, כל הכבוד למי שהצליח לקרוא הכל, אבל גם אם לא אני לחלוטין מבינה. תודה שנתתם לי לפרוק. אני
 
נשמע לא קל בכלל ../images/Emo201.gif

לקראת הסוף, כשכתבת שאתם מדברים בינכם, זה הרגיש לי שיש משב של תקווה ואופטימיות ואני שמחה לקרוא זאת, כי זאת כבר התקדמות והדרך הנכונה להצליח לפתור את הדברים. מה עכשיו לדעתך- לאן מועדות פניכם
 
לא יודעת

תחושת חוסר התכלית עדיין מכריעה אותי, תחושת חוסר היכולת שלי להתמודד באמת עם החיים עדיין קיימת, יש ימים שאני באמת מרגישה שאני לא בנויה להיות אדם בוגר בעולם הזה, שחסרים לי הכלים. מנסים להמשיך הלאה, מנסים לדבר ואולי ככה התחושות ישתפרו. אני שוב מובטלת ואני תוהה מה לעשות עם עצמי, אולי הפעם אני אמצא את הכיוון שיתן לי תחושת סיפוק והתקדמות.
 

אופירA

New member
מנהל
אצל הרבה אנשים בדור שלנו

חלק בלתי נפרד מהניסיונות בחיים, זה להבין שאין לנו יכולת לשלוט על החיים, ויכולת ההתמודדות שלנו מוגבלת. יש כלי טוב שעוזר הרבה, הגם שגם הוא כלי מוגבל ואין לו שליטה על הטרגדיות בחיים - והוא הסתכלות אופטימית. חשיבה אופטימית (בין השאר - להימנע מלעשות חשבון נפש קודר אחורה ולהימנע מהתבוננות על המציאות שהגעת אליה בצורה שלילית) יכולה לייצר סביבה הזדמנויות חיים חיוביות, שאין לנו שליטה עליהן (הזדמנויות תעסוקתיות וחברתיות, מצב רוח טוב וכו'). לכן טוב לנקוט בכלי הזה כל אימת שיש לך הכוח לדבוק בשיטת חיים כזו. זה מוכח. לפעמים המשבר עמוק מידי, ואז הכלי הזה קצת לא יעיל, אבל ככלל, הוא כלי טוב. ייתכן שאת צריכה לבדוק אפשרות של דיכאון קל, ושיפור הרגשה ע"י תרופה פשוטה נגד דיכאון. כי בסך הכל את מתמודדת עם החיים שלך היטב, ומוצאת כל פעם עבודה, ואף מצליחה לראות בה את הטוב, גם אם לא קיבלת כל מה שרצית. אני מאמינה שאת צריכה לשאוף לחפש עבודה כדי להיות במסגרת של עבודה כל הזמן (אפשר כרגע להתנדב באיזו מסגרת, ולהמשיך לחפש עבודה), ואני מאוד מאמינה שטיפוח ערוץ התקשורת ההבנה עם הבעל חשובים מאוד. כי בדרך הטבע, בעל ואשה הם אנשים שונים מאוד. אמנם אנו משתדלים למצוא את בן הזוג שיותר מתאים לנו מבחינת נתונים, אבל ההבדלים תמיד קיימים וגם המציאות יוצרת הבדלים חדשים שאין לנו שליטה עליהם. כל העניין של זוגיות זה להתמודד עם ההבדלים הללו ולהכיל את השוני של השני. העבודה הפנימית הזו בונה אותנו, ואם הצלחתם ליצור אפיק תקשורת פורה לצורך כך - אין טוב מכך. גירושין לא יבטיחו לך מציאת בן זוג מתאים יותר, שלא יווצרו הבדלים ביניכם במשך השנים... והם עלולים להבטיח לך בדידות קשה, חוסר אונים קשה מאוד ופחד קיומי. הרבה יותר קל להסתגל לאדם שאת מכירה מגיל יותר צעיר, גם אם הדברים לא מושלמים, מאשר להסתגל לאדם שבנה את אישיותו בלעדייך שנים רבות, וכך גם את - בלעדיו...
 
תודה,

אני מאוד מאמינה בחשיבה חיובית, אבל כשהחיים נותנים לך כ"כ הרבה סטירות ברצף וכשאתה מרגיש שאתה נשאר מאחור ביחס למה שהיית רוצה, או למה שאתה יכול (גם ביחס לאחרים אבל לא זאת הכוונה) ושאולי לעולם המצב לא ישתנה, החשיבה החיובית כבר לא כ"כ עובדת, להיפך אני מרגישה לפעמים שאנשים (אני לא מתכוונת אליך) שנותנים עצות מהסוג הזה, לא חוו כאלה קשיים בחיים שלהם וסתם מדברים בססמאות ושוב אני אדגיש, ממש לא מתכוונת אליך, אני לא מכירה אותך ומאיפה נובעות הדעות שלך, אני יותר מדברת על חברים ודווקא חברים קרובים שלנו שנתנו לנו עצות בסגנון, ה"תחשבו חיובי", "תרגעו", "תשמחו שאין לכם את העול הזה" ועוד שאר שטויות שרק גורמות להרגשות רעות, שמגמדים את מה שעובר עליך ואת מה שאתה מרגיש, שמזלזלים בקשיים שלך, שלא מעמיקים לחשוב איך אפשר בתור חברים לתת באמת תמיכה וכתף, כשחברה טובה, שבאמת היית שם בשבילה כשהיא הייתה מודאגת/מתוסכלת וכו' מכל דבר, אומרת לך במסגרת שיחה רצינית "אני לא יודעת למי מאיתנו קשה יותר, לך עם הטיפולים או לי שיש לי שני קטנטנים להתרוצץ אחריהם" אתה באמת נשאר חסר מילים, וזאת אגב הסיבה שמאז השיחה הזאת ועד היום כחצי שנה, טרם החלפתי עם אותה חברה ולו מילה אחת. לגבי בן זוגי, לא הייתי מעולם מהילדות שחלמו על חתונה, גם לא אישה כזאת, לא באמת נראה לי חשוב להיות נשואים, ולכן במידה וזה לא היה הולך עם בן זוגי, אם חס וחלילה באמת היינו מתגרשים כתוצאה מהשנים האחרונות, אני לא מאמינה שהייתי מתחתנת בשנית, לא הייתי מחפשת את זה בכלל. לפעמים אני אפילו חושבת שאני אדם כזה שיותר מתאים לו להיות לבד, פשוט הבן זוג מאוד התעקש עלי...
 

אופירA

New member
מנהל
במקומות עמוקים של איבוד דרך

כמו שאת מתארת - מעט מאוד אנשים יבינו אותך ויתנו לך הרגשה שאת מובנת. יש אנשים שגם לא ינסו להבין אותך, ולכן לא כדאי לענות להם - כמו אותה טיפוס עם שני הקטנטנים, שאינה יודעת להבדיל בין קשיים לבין טרגדיות. את מגדירה היטב את הרגשתך - "כשאתה מרגיש שאתה נשאר מאחור ביחס למה שהיית רוצה ויכול". בתיאורים שהבאת תיארת היחלשות נפשית לא מובנת שהתרחשה באמצע החיים. אני חושבת שטיפול בשיחות יעזור לך להבהיר לעצמך את הבלבול, לעשות סדר בין המכות לבין היכולות וללמוד את המכסימום שאת יכולה כרגע כדי לשפר את איכות חייך. תנסי ללמוד איזה כוח לתת לאנשים סביבך ואיך למצוא את הכוחות שבעצמך, שכנראה התבלבלו והסתתרו איפהשהוא בבלגן של האירועים. תנסי להבהיר לעצמך מה את רוצה להשיג מהזוגיות ומהנתונים שלך כרגע. זו לא דרך אידיאלית, אבל זו דרך שיכולה לעזור לך להגיע יותר אל עצמך ולהפיק מעצמך יותר את המכסימום.
 
היטבת להבין ולתמצת את הרגשתי

תודה, איזה כיף לי. אני גם כבר כמה זמן חושבת על טיפול כלשהו והאמת חשבתי שהתחלתי אחד, אבל גיליתי שהמצב קצת גדול על המטפלת האלטרנטיבית שלי, שהיא חמודה והכל, אבל לא מצליחה להכנס לעומק העניינים, אז אני כרגע שוקלת האם לפנות לגורם מקצועי כלשהו (ע.סוציאלית שמתמחה בתחום, פסיכולוג, או בהמלצה של חברה מטפלת בתנועה), או שאני יכולה להתמודד בכוחותיי בעזרתם האדיבה של חברי ה"מציאותיים" וחברי הפורום החדש הזה שעושה רושם שיש כאן אנשים אינטיליגנטיים, טובים ותומכים (הוריי לכם, באמת). אני חושבת שאני צריכה להתמקד כרגע בכוחות שלי בשביל עצמי, ואח"כ לאנשים אחרים, כי קל להסחף לתוך העזרה לאחר ולשכוח את עצמי עוד יותר. תודה על החשיבה המעמיקה, אני אשמח לשמוע עוד.
 

Caesarus

New member
../images/Emo201.gif

נשמע כאילו עברת הרבה בחיים, אני יותר צעיר ממך ולכן אין לי כל כך הרבה ניסיון בחיים, מה שבטוח שהחיים מורכבים מהרבה עליות וירידות.
 
זה לא עניין של גיל, זה עניין של רגישות

ונדמה לי שיש לך מזה. למרות שאולי באמת יש דברים שאי אפשר להבין בגיל צעיר, או לחלופין אם לא עברת קשיים מסויימים. אבל אני לא כ"כ בטוחה שזה נכון, אני יודעת שגם אני כשהייתי צעירה יותר, ונתקלתי אצל חברות/ים בקשיים שלא הכרתי, ידעתי להיות רגישה ואמפטית ולתת עצות, או פשוט להקשיב. אני מקווה בכל אופן שעשיתי את זה. מה רציתי להגיד? תודה על ההתייחסות והחיבוק, הם בהחלט נספרו. ואתה יודע מה? אפילו עצם העובדה שאתה "מודה" שאין לך כ"כ איך לעזור לי כרגע היא נפלאה. תודה
 

Xylophone

New member
אבל אם היית יולדת

בתקופה כול כך קשה מבחינה כספית, איך היית מתחזקת את הילד? ילד זה הוצאות רבות והייתם נכנסים למצב עוד יותר קשה והילד היה סובל. לי זה נשמע כאילו זה טוב שלא ילדת, כי גילית שאת לא כול כך מסתדרת עם בן הזוג וגם בלי הילד נשמע שבקושי החזקתם מעמד. או אולי בהמשך לשיחתנו הקומת בשרשור שלי, אולי זה המעבר לת"א. שמתי כבר לב שת"א עושה את זה לאנשים, גורמת להם ליות פזיזים ולעשות הכול מהר ובבת אחת. ככה אני נפלתי. אולי כדי לחזור לי-ם? אולי אם היית נשארת שם היה יותר טוב והיית מוצאת עבודה נורמאלית בעזרת הקשרים שלך.
 
תודה על ההתייחסות

בנושא הכלכלי, אני ממש לא מסכימה כי הטיפולים עלו לנו הרבה יותר ממה שילד או אפילו שניים היו עולים (בערך 6000 ש"ח לחודש, כל חודש ועדיין היד נטויה), וחוץ מזה שכשיש לך ילד את מתאימה את עצמך לסיטואציה, כלומר, חוסכת בדברים אחרים, עוברת לדירה יותר זולה (למרות שגם כיום אנחנו גרים בדירה יחסית זולה), מתפשרת על עבודה וכדומה, כי זה שווה לך, לעומת זאת כשאת חווה כל הזמן תסכול ומתח ובכי את נוטה לפצות את עצמך, ולהתמקד בדברים אחרים, ואת משתדלת לעשות דברים משמחים, ואומרת לעצמך, אני אפתח את עצמי, אני אמצא כיוון מקצועי, במקום ילדים ובסופו של מוציאים יותר כסף. לגבי בן זוגי, כל הבעיות נבעו ממצב האין-ילדים, מאז ומעולם הייתה לנו תקשורת מצויינת, זוגיות נפלאה ומיוחדת, הרגשת התאמה פנימית של "נשמות תואמות", אבל האין-ילדים גרמו לשנינו לתסכולים, למצבי רוח, לחוסר יכולת להסביר מה עובר עלינו ועוד, שאני יודעת שלא היו קורים בעוצמה כזאת במצבים אחרים (התנסנו גם קודם במצבים חיצוניים בעייתים ותמיד היינו אנחנו ביחד), שלוש ומשהו שנים בסיטואציה הזאת + הקשיים הנוספים, זה קשה, מאוד קשה. כן, אני מאוד מסכימה לגבי עניין ת"א. אין לי ספק שאם היינו נשארים בירושלים היה טיפל'ה יותר קל. דיברנו על זה (אני ובן זוגי), שהמעבר לת"א הוסיף קושי מאוד גדול וככה נאלצנו לנסות להתמודד בכמה חזיתות מה שגרם לסוג של קריסת מערכות. וגם אני ראיתי את זה על הרבה אנשים, בעיקר ירושלמים שעברו לת"א, לא יודעת אם זה הפזיזות, או יותר ההתמודדות עם סוג שונה של אנשים, אנשים של עיר גדולה הם באמת יותר קשים, יותר אנוכיים (בהכללה כמובן), מאשר אנשים של עיר שהיא "שכונה". אנחנו מדי פעם שוקלים לחזור לירושלים, אבל כרגע זה עדיין לא מרגיש לי נכון, אני אוהבת את ת"א ואני חושבת שאם נחזור עכשיו אני ארגיש לא טוב עם עצמי, כאילו נכשלתי וחזרתי עם הזנב בין הרגליים. ובכלל לאור העובדה שילדים אין באופק, הדברים שאני רוצה לעשות (אני אמנית בשאיפה), יותר מתאימים לת"א, וגם הלימודים שאני מעוניינת בהם יותר זמינים.
 

adamsplit

New member
../images/Emo201.gif

ערב טוב ורד, מצטער על כל הזמן שלקח לי להגיב.. בתור התחלה קבלי ממני
על המצב הקשה שאת בו, החיבוק ממני הוא ללא תשלום ויש כאלו כמה שתרצי.. יש ביטוי ביידיש שאומר שהאדם מתכנן תוכניות, ואלוהים צוחק, וזה ביטוי די נכון... השאלה היא איך אנחנו צוחקים ביחד איתו? אני הייתי מתחיל בלהבין שאין בעצם תוכנית וייעוד. החיים זה מה שקורה בזמן שאנחנו מתכננים תוכניות, ולא התוכניות עצמן.. כמו שכבר בטח הציעו לך, בואי תספרי על הנקודות אור בחיים שלך, תתעלמי לרגע מכל השאר. אני מוכן להתחיל למענך:
יש לי בן זוג מדהים שאיתי לכל הדרך, ואיתו אני אף פעם לא לבד.
אני בן אדם חזק(מומלץ לחזור מול עצמך פעמיים לפחות)
אני אדם יוצר, יש לי את האומנות שלי(אגב, הייתי שמח לשמוע אותך מספרת עליה). קדימה, תמשיכי
 
איזה חיבוק, תודה!

ברור שהחיים זה מה שקורה בזמן שאתה מתכנן תוכניות, עד לא מזמן גם הייתי די מרוצה מזה, הייתה לי מחשבה כזאת: אני מתכננת משהו, מתחילה לפעול בהתאם, כתוצאה מהפעולות שלי, מתרחש משהו אחר, לפעמים טוב יותר, לפעמים טוב באותה מידה, העיקר הוא שקורה, כי כשלא עושים כלום, אז כלום לא יקרה. הבעיה היא שפתאום הגעתי למצב בחיים שגם כשאני עושה, ועושה המון, כלום לא קורה. נאדה. להיפך, החיים נעצרים ואתה מרגיש נדחף החוצה מהחיים שסביבך, אתה מרגיש במין בועה כזאת, מנותקת מזרם החיים ואת זה אני לא מצליחה לפתור. אני אנסה את עניין נקודות האור, הבעיה היא שבכל פעם שאני מתחילה להכין את רשימת "הנקודות החיוביות בחיי", מיד קופצות המחשבות הרעות, שמוכיחות לי שגם מה שלכאורה טוב, הוא בעצם רע. אני אנסה לא להתמקד בזה: * יש לי בן זוג מדהים, אוהב, מתחשב, שיתמוך בכל דבר שאני ארצה ואחליט. * קשה לי עם זה כרגע * אני אדם יוצר (הנה שוב עולות המחשבות המכוערות, מהר מהר למחוק מהראש) * יש לי הורים אוהבים שיסכימו לתת לי בעצם כל מה שאני אבקש * יש לי אחים חמודים (רובם...) שאולי לא יודעים איך להתמודד אבל הם בטוח אוהבים * יש לי חמות מגן עדן, אוהבת, חמודה, עדינה ולא נדחפת וגם חם חמוד, קצת פחות תקשורתי... * יש לי אוסף אחיינים (9 ) מתוקים, חכמים, מופרעים, מהממים (אוף, אני רוצה גם...
) טוב, התחלתי לבכות אז אני אפסיק אני
 

adamsplit

New member
בשבילך, הידיים שלי פרושות תמיד

תספרי לי על האומנות שלך
 
אוקיי, נראה מה יש לי לספר

אני צורפת שכבר למעלה משנה לא צרפה כלום. אני מציירת, אבל חסרים לי קצת כלים מקצועיים אני מפסלת בעץ, במתכת ובחומרים פולימריים, כבר שנים שלא עשיתי כלום. יש עכשיו פתח קטן לתזוזה בתחום אבל עדיין מוקדם לדבר על זה. מצרפת אחת משתי טבעות הזהב הראשונות והאחרונות שעשיתי לפני שנה וחצי. אני
 
למעלה