אני רוצה לחדד נקודה שאני מרגישה
חשובה. אני מתוך מערכת החינוך. זוויות הראייה שלי הם גם כאם וגם כמחנכת. (להזכירכן גננת מורה לגיל הרך). הנושא אינו תיוג דווקא של "מאומצים" או "מאומצים מח"ול" הדבר גרוע הרבה יותר!!!!!!!! יש לי הרגשה שכל התנהגות ילד מסויים נבחנת ע"י אנשים במערכת החינוך, או בעצם החברה שלנו כולה!!!!!!! ע"י הקריטריון של : האם הוא בן להורים גרושים? (תיוג 1) האם הוא מאומץ? (תיוג 2) האם הוא יתום מאם\אב (תיוג 3) וכהנה וכהנה מקננת בי ההרגשה (ולא רק ההרגשה) מהיותי גננת ואיש חינוך בפועל( אני מכירה את ההתבטאויות השונות של קולגות שלי) שילד נמדד לפי הסכמה "המשפחתית" . אם הוא שייך למשפחה "רגילה" אבא אמאמ וילדים, או האם זו משפחה שןנה: גרושים, אלמנים, אימוץ וכדומה. סה"כ רציתי לחדד!
חשובה. אני מתוך מערכת החינוך. זוויות הראייה שלי הם גם כאם וגם כמחנכת. (להזכירכן גננת מורה לגיל הרך). הנושא אינו תיוג דווקא של "מאומצים" או "מאומצים מח"ול" הדבר גרוע הרבה יותר!!!!!!!! יש לי הרגשה שכל התנהגות ילד מסויים נבחנת ע"י אנשים במערכת החינוך, או בעצם החברה שלנו כולה!!!!!!! ע"י הקריטריון של : האם הוא בן להורים גרושים? (תיוג 1) האם הוא מאומץ? (תיוג 2) האם הוא יתום מאם\אב (תיוג 3) וכהנה וכהנה מקננת בי ההרגשה (ולא רק ההרגשה) מהיותי גננת ואיש חינוך בפועל( אני מכירה את ההתבטאויות השונות של קולגות שלי) שילד נמדד לפי הסכמה "המשפחתית" . אם הוא שייך למשפחה "רגילה" אבא אמאמ וילדים, או האם זו משפחה שןנה: גרושים, אלמנים, אימוץ וכדומה. סה"כ רציתי לחדד!