נעזוב לרגע את המכות
גם דריסות של סמיטריילר. הג'ינס לא יציל במקרים כאלה, גם לא חליפת עור מלאה. אבל במקרים של נפילה ושפשוף, נפלתי על מצע כורכר משוחרר, וגם על מקטעי אספלט, שאריות של כביש. בכל המקרים הג'ינס נקרע לגזרים בנגיעה, לא יותר מחצי מטר, אחרי זה המשכתי קצת על מיגוני הפלסטיק שרק קיבלו שריטות מפחידות. אז יש להבין שהעמידות של ג'ינס לשפשופי הכביש היא אפסית. האם זה טוב שהג'ינס יחליף לחלקיק שניה את העור שלנו שנשחק? כן! האם זה נחשב הגנה משמעותית? לא נראה לי. הבטחון הפסיכולוגי היחסי שהג'ינס נותן יותר מזיק ממועיל, לדעתי. מה שכן, הגנה מחלקי מנוע לוהטים זה משהו אחר, אין כמו כתובת YAMAHA צרובה על בשר הרגל כדי להרשים, אבל אני אישית מעדיף להמנע, וכאן השימושיות של הג'ינס ברורה. גם לא משהו, אבל לפחות הגנה אמיתית לזמן קצר.