אפקט הג'ינס

MAX D

New member
תשמע-

אתמול נסעתי לטיול בגילבוע (ואיך לא)מלכישוע, בדרך פגשנו רוכב על EN שכנראה היה לו מאוד חם (אומלל ממש), הוא לבש חולצה קצרה, מיכנס קצר, כפכפים וכסדת חצי
לך תחנך כאלה- כמה שצוחקים עלי ברמזור בגלל המיגון, בנפילה הם לא יצחקו זה בטוח...
 

green machine

New member
../images/Emo46.gif Its a free country

אל תנסה לחנך אף אחד. הבחור רוכב עם קסדת חצי ובגדים קצרים, ממש פושע!!!
 

MAX D

New member
שוב, לא בא לחנך-

סיפרתי סיפור, כמו הסיפור של תחילת ההודעה, אני לא אומר שהוא פושע (לפחות לא התכוונתי להראות את זה ככה)- אבל כשאתה יודע מה קורה אם מחליקים/נופלים/עוברים תאונה, אתה מרגיש מחוייב להעיר הערה כלשהי.
 

green machine

New member
../images/Emo45.gif סבבה, אם אתה מרגיש מחויב

אז תשפוך
פשוט הסגנון של ההודעה נראה לי קצת מתנשא (תראו איזה כלי אני עם חליפה מלאה ולסליידרים והנה בחור בסנדלים)
 

MrBlack1

New member
אני לא החלקתי יותר ממטר עם ג'ינס...

והתוצאה - שריטות ושפשופים בכל נקודה שהיה מגע. אגב, הג'ינס לא נקרע. לעומת זאת בידיים שהיו ממוגנות עם מעיל קורדורה אין אף סימן, גם לא בגב. אם זה רק מהחלקה של בקושי מטר בנפילה של ~50 קמ"ש (את רוב המרחק עברתי באוויר ואח"כ בגלגול), תחשוב מה יקרה בנפילה של מהירויות שיוט בסביבות 140~ קמ"ש. והאבסורד הוא שיש לי מכנסיים ממוגנים של ספידי, מקורדורה ועם מיגוני ברכיים, שוק ואגן, אבל לא השתמשתי בהם באותו יום כי הם לא ממש נוחים להליכה (יש את הרעש המעצבן של הבד במפשעה שמתחכך כשהולכים וגם קצת חם איתם) והייתי צריך ללכת הרבה באותו יום. כמובן שעכשיו אני מצטער על כך
 
למעלה