סיפרתי סיפור, כמו הסיפור של תחילת ההודעה, אני לא אומר שהוא פושע (לפחות לא התכוונתי להראות את זה ככה)- אבל כשאתה יודע מה קורה אם מחליקים/נופלים/עוברים תאונה, אתה מרגיש מחוייב להעיר הערה כלשהי.
והתוצאה - שריטות ושפשופים בכל נקודה שהיה מגע. אגב, הג'ינס לא נקרע. לעומת זאת בידיים שהיו ממוגנות עם מעיל קורדורה אין אף סימן, גם לא בגב. אם זה רק מהחלקה של בקושי מטר בנפילה של ~50 קמ"ש (את רוב המרחק עברתי באוויר ואח"כ בגלגול), תחשוב מה יקרה בנפילה של מהירויות שיוט בסביבות 140~ קמ"ש. והאבסורד הוא שיש לי מכנסיים ממוגנים של ספידי, מקורדורה ועם מיגוני ברכיים, שוק ואגן, אבל לא השתמשתי בהם באותו יום כי הם לא ממש נוחים להליכה (יש את הרעש המעצבן של הבד במפשעה שמתחכך כשהולכים וגם קצת חם איתם) והייתי צריך ללכת הרבה באותו יום. כמובן שעכשיו אני מצטער על כך