אפקט הג'ינס
אז נסיעה במכנס קצר זה לא הדבר הכי חכם לעשות... א-ב-ל, האם הרוכב הנ"ל היה מקטין את הסיכון לרגליים שלו אם היה לובש ג'ינס? (כמו הרוב הגדול של האופנוענים). מה שבטוח - הוא לא היה מושך את תשומת לבי... אז איך זה שלובשי הג'ינס מרגישים איכשהו מוגנים, רק בשל היות הרגליים מכוסות בבד העשוי למנוע מגע ראשוני עם האספלט?
מה שבטוח, כוויה אפשרית מצינור האגזוז הוא בטוח היה חוסך... למען הסר ספק: אין בכוונתי להטיף לרוכב המצולם על רכיבה לא ממוגנת. פשוט רציתי לשתף במה שראו עיני ברמזור ובתהיות שעלו בהמשך...
אז נסיעה במכנס קצר זה לא הדבר הכי חכם לעשות... א-ב-ל, האם הרוכב הנ"ל היה מקטין את הסיכון לרגליים שלו אם היה לובש ג'ינס? (כמו הרוב הגדול של האופנוענים). מה שבטוח - הוא לא היה מושך את תשומת לבי... אז איך זה שלובשי הג'ינס מרגישים איכשהו מוגנים, רק בשל היות הרגליים מכוסות בבד העשוי למנוע מגע ראשוני עם האספלט?