איזה כביש?
שמתי לב שככל שהאופנוע פחות אוחז בכביש, ככה גם יותר קל להחליק עליו ולא לשייף לעצמך את העור... נו טוב, זה היה קצת אירוני, אבל ברצינות - בהיותי טיפה יותר צעיר והרבה פחות דואג לשלומי ושלום האופנוע, GPX בזמנו, החלקתי בצומת אלוף שדה בסיבוב ימינה מכביש גהה לכיוון דרום. הייתי עם מעיל קורדורה ארוך וג'ינס. שום דבר... החלקה ב-40 קמ"ש, לפני 3 חודשים, אמצע חיפה. הדבר היחיד ששייף את הג'ינס היה הפלאפון שלי בתוך הכיס. בזה נגמר הנזק. כשהכביש מבריק לך בעיניים - תאמין לי, אפשר לגלוש עליו בכיף. לא ארצה לנסות אפילו 50 קמ"ש על כביש חדש-דנדש.