אספגר
יש לי חבר מאוד טוב מהתיכון אנחנו בקשר עוד מעט 10 שנים.
הוא בן אדם מקסים, יש לו אספרגר- כרגע לומד באוניברסיטה - אדם מצטיין, בזכותו גיליתי כי אוטיזם כמו שלו זה לא סוף העולם. אני רוצה לשאול: האם חולי אספרגר נוטים לא לשטוף את ידיהם אחרי שעושים את צרכיהם בשירותים - או שזה שילוב של אספרגר +תטרן- אדם שלא מריח.
כיף שאני מרגיש סוג של אבא שני שלו, כי אני אוהב תמיד לעזור לו והוא מקסים ובזכותו הכרתי את עולם האוטיזם ושוקל לעסוק בתחום הזה ולתמוך בעוד ילדים כאלה שראש יש להם יותר מאדם ממוצע, אך הקטע ההתנהגותי אפשר לסלוח , עם ראש כזה נבון כמו שיש לו.
יש לי חבר מאוד טוב מהתיכון אנחנו בקשר עוד מעט 10 שנים.
הוא בן אדם מקסים, יש לו אספרגר- כרגע לומד באוניברסיטה - אדם מצטיין, בזכותו גיליתי כי אוטיזם כמו שלו זה לא סוף העולם. אני רוצה לשאול: האם חולי אספרגר נוטים לא לשטוף את ידיהם אחרי שעושים את צרכיהם בשירותים - או שזה שילוב של אספרגר +תטרן- אדם שלא מריח.
כיף שאני מרגיש סוג של אבא שני שלו, כי אני אוהב תמיד לעזור לו והוא מקסים ובזכותו הכרתי את עולם האוטיזם ושוקל לעסוק בתחום הזה ולתמוך בעוד ילדים כאלה שראש יש להם יותר מאדם ממוצע, אך הקטע ההתנהגותי אפשר לסלוח , עם ראש כזה נבון כמו שיש לו.