אסטרופיסיקה...

stevo32

New member
אסטרופיסיקה...

איפה לומדים?מהם תנאי הקבלה(בערך)? והאם יש לתואר זה ביקוש בשוק?
 

TotalCommnader

New member
אני חושב שיש פיסיקה ובמקצועות הבחירה תקח כמה

שיותר קורסים בתחום. בד"כ יש מעט קורסים והם ניתנים רק פעם בשנה או אפילו שנתיים. בתואר שני תוכל להתמקד. תנאי הקבלה לפיסיקה הם נמוכים אבל הלימודים קשים. ביקוש? עבודה יש רק באקדמיה או במוסדות העובדים איתם ישירות - כמו אלה המייצרים את הגלאים השונים. מחוץ לזה כנראה שלא.
 

ViolSastrad

New member
אסטרופיסיקה!? ביקוש??

אולי תוכל להיות מדריך במצפה בגבעתיים...וגם זה בהתנדבות
ככה זה בארץ...
 

johngalt2

New member
בארץ? למה רק בארץ?

אסטרופיזיקה זה תחום מדעי שאין לו יישומים פרקטיים (לפחות לא כרגע) - אני לא חושב שיש מקום בעולם שבו יש לו שוק.
 

ViolSastrad

New member
נכון, אבל....

המחקר באסטרופיסיקה בארה"ב (וגם באירופה) "קצת" יותר "חזק" מאשר בארץ.. ברור שברמה הפרקטית בד"כ אין מה לעשות בתחום מלבד תיאוריות (אלא אם הגעת לאיזו סוכנות חלל
)
 

ViolSastrad

New member
ממש לא זלזלתי.. אף עדיין היקפו נמוך ביחס...

למחקר בחו"ל וגם התקציב המממן אותו
 
למעלה