אני חושב שיש פיסיקה ובמקצועות הבחירה תקח כמה
שיותר קורסים בתחום. בד"כ יש מעט קורסים והם ניתנים רק פעם בשנה או אפילו שנתיים. בתואר שני תוכל להתמקד. תנאי הקבלה לפיסיקה הם נמוכים אבל הלימודים קשים. ביקוש? עבודה יש רק באקדמיה או במוסדות העובדים איתם ישירות - כמו אלה המייצרים את הגלאים השונים. מחוץ לזה כנראה שלא.