מאגיה זו לא בריחה.
זה שמשהו מתעסק במאגיה זה לא אומר שהוא בורח. כמו שכבר אמרו, מאגיה זה מעבר למציאות. זה משהו יותר גדול מאיתנו ואני לא חושבת שקיים משהו שיכול להסביר עכשיו מה זו מאגיה ולמה הוא מתעסק בזה. טוב, למה הוא מתעסק בזה אפשר להסביר לפעמים. אבל שוב, כמו שאי אפשר להסביר אנרגיות, אי אפשר להסביר את המאגיה, אפשר לנסות להבין אותה, ואז לקבל או לא לקבל אותה ואפשר להתפתח אפילו יותר ולהתעסק בה לעומק. את צריכה לנסות להבין מה זו מאגיה בשבילך לא בשביל משהו אחר כי כל אחד תופס את זה בצורה שונה, אנחנו יכולים לעזור לך בחקירות למיניהם. בהצלחה ותזכרי שאנחנו כאן לעזור...