אני נענה לבקשה בתיבה האישית

odo13z

New member
אני נענה לבקשה בתיבה האישית ../images/Emo9.gif

להעלות פעם נוספת עם "כתום" כדי לאפשר התיחסויות ... אז , לפי בקשת הקהל : . קורה לכם , שאתם רואים מישהו או מישהי בפעם הראשונה , בקצה החדר בו אתם נמצאים , במבט חטוף אחד. מייד ברור לכם שיש ביניכם "משהו". שעם האדם הזה / הזו תסתדרו מייד ותהיה ביניכם כימיה חיובית. ולהיפך.....אין מצב שארצה להיות בקרבתו/תה. לדעתי זה קורה לרובנו וברוב המקרים מתברר כנכון. מה דעתכם ? איך ה "קסם" הזה עובד ? אותי זה ממש מרתק. ספרו קצת סיפורים פיקנטיים אישיים...... תחממו קצת את האוויר. קריר קצת היום שרשור שלישי !!!. העליתי קודם. מקווה שלא ייתקל בהתנגדות ואם כן - מאמין שלא קרה ממש אסון.
 

odo13z

New member
לא יכול לקרוא במסך.../images/Emo13.gif

סיפור ארוך. הדפסתי. אקרא ואגיב בהמשך. ממבט ראשון.....נראה מבטיח.
 

odo13z

New member
O.K. מנורה. קראתי.../images/Emo13.gif

פרק ראשון . לו נכנסתי לחנות ספרים ולקחתי את הספר הזה ליד , וקורא בחטף את הפרק הראשון הזה (זה מה שאני עושה בדרך כלל...) הייתי בהחלט קונה את הספר ומתכנן לי כמה שעות הנאה טובות בחברתו. קיץ קץ , אהבתי מאוד. ממתין בקוצר רוח לפרקי ההמשך. מי ייתן שההשראה תשרה עלייך. (אז מה , עושה לך את זה דמות ה"קיבוצניק החסון" ?)
 

מנורה

New member
אודו ../images/Emo51.gif מעריכה מאד../images/Emo140.gif

הדמות שעמדה אפילו לא ידעה מה זה קיבוץ
אז המראה מטעה הא
 

maxima

New member
מנורה נהנתי מאד מהסיפור

כתוב יפה , אני במתח לפרק הבא..
 
מנורה, כרגיל ../images/Emo24.gif + ../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

רוצה עוד...............
 

דרדרית

New member
../images/Emo24.gifמנורה-אהבתי ת'סיפור. יכולתי

ממש להרגיש את החול ברגליים והסוף- כמה מפתיע וכמה נעים לקרוא סיפור עם סוף טוב <או שמרמז על סוף שכזה> מנורה היקרה אהבתי את סיפורך. מצפה לעוד חגית
 

בת אל 7

New member
אודו בהחלט קורה תוי פניו של אדם

מסגירים את פנימיותו. יש תוי פנים רכות ויש תוי פנים נוקשות אני מזהה טוב מאוד מי העומד לפני ובדרך כלל לא טועה. יש לי חוש טבעי וחדות עין מלידה לתהות על קנקנו של האדם העומד לפני. טיפ קטן..שפתים דקות מעידות על קו אופי נוקשה עינים עין אחת בצבע אחד והשניה בצבע אחר אדם נוקשה ויש הסוברים עם יכולת לעשית עין רעה. ביי
 

odo13z

New member
בת אל , פטרת את עצמך בזול...../images/Emo6.gif

ספרי משהו אישי.... נסיון אישי. אהבה ממבט ראשון , ואיך זה נמשך.... שנאה ממבט ראשון , ואיך זה נגמר ? טוב. כמובן...רק אם את רוצה . את יודעת.
 

בת אל 7

New member
שנאה ממבט ראשון אין לי מכון שאינני

שונאת בני אדם..מקסימום מסיקה מסקנה שלא מתאימים לי. אהבה ...אני חיבת שיהיה קליק ראשוני אם אין הוא גם לא יבוא לא נכנסת לפרטים.
 

vera2

New member
לי נראה ששפת הגוף יכול לשדר

סימפטיה והזמנה לרצון להיכריות ויצירת קשרים חדשים.תווי פנים יכולים להטעות כבר קרה לי שאנשים אמרו שבמבט ראשון עשיתי רושם אחר לגמרי ממה שהתגלה להם לאחר היכרות. הסיפור של מנורה בהחלט משקף שהאישה עם הכלב שדרה רצון להיכרות ליחסים חמים ורכים לפי היחס לכלב. השיכשוך בחול הרך והחם והזכרונות של הגעגועים לאימה למרות היחס הנוקשה שקבלה ממנה לעיתים. כשיש כמיה ממבט ראשון זה נהדר, אבל עדיין לא הייתי סומכת רק על זה. וכנ"ל אם אין סימפטיה מיידית. שבוע טוב. מנורה כל הכבוד.מתוסף להתפעלות והערכה לספר.
 

odo13z

New member
נראה שלא......./images/Emo13.gif

לא רואה איזו "התערות רבתי" של תגובות. מי שביקש.....אכן הגיב אך לא מעבר לזה. לא נורא. עוד מעט - מת לרקוד. חובה לראות. סוף שבוע נפלא לכווווולם.
 
למעלה