אני האדם החכם ביותר בתפוז. נקודה. סוף סיפור.

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
ועל זה ייאמר: "יהללך זר VALO? פיך.
רק אנשים בעלי רגשי נחיתות מהללים את עצמם.
כי חכמי האמת יודעים שגם הזולת מעריך אותם אם בשל יכולותיהם ואם בשל חכמתם.
גם אל המלך שלמה, שהיה ידוע בחכמתו הרבה, אנשים ידעו שכדאי להם להגיע אליו,
ולא משום שהוא הילל את עצמו, אלא רק משום שדבר חכמתו יצא אל הכלל.
מקווה שתסלח לי אם אבחר לפצל את תשובתך לחלקים ולענות עליהם לפי הסדר שאני מוצא לנכון ולא לפי הסדר שהחלקים נכתבו.
רק אנשים בעלי רגשי נחיתות מהללים את עצמם.
אין לי רגשי נחיתות. יש לי ביטחון עצמי כל-כך גבוה ואגו כל-כך גדול שזה דוחה.

פעם כתבתי לדיברגנט חדש את מכלול הסיבות השלם ללמה אני כותב "אני חכם", הנה הוא לפניך:

1713282953550.png

כפי מה שאתה רואה, יש חמש סיבות, ואף-אחת מהן היא לא רגשי נחיתות.
כי חכמי האמת יודעים שגם הזולת מעריך אותם אם בשל יכולותיהם ואם בשל חכמתם.
לא, כי הזולת טיפש ולכן יש לו בדיוק אבל בדיוק אפס יכולת להעריך כמה חכמים אנשים אחרים, שזאת אותה היכולת שיש למומחים בכלכלה שהם אינם מאור פז, כלומר כל המומחים לכלכלה בעולם מלבדי, כל בעלי התארים הכלכליים, הברוקרים, הכלכלנים ואנשי הפיננסים, לחזות את השוק ואת הבורסות-גם כן אפס עגול. לא סתם עשו פעם מחקר שהראה וגילה שבעלי תארים כלכליים, ברוקרים, כלכלנים, אנשי פיננסים, הם בעלי אותה יכולת לחזות את השוק, שיש למטבע שנטיל אותו.

הדרך היחידה עבור הזולת לזהות גאון בהצלחה של יותר מחמישים אחוז (לפי חלוקה של מאה האחוזים לפי מספר האפשרויות [גאון/לא גאון]) זה לאחר שהצליח, מה שנקרא חוכמת הבדיעבד, שזאת גם הדרך היחידה עבור כל מומחי הכלכלה בעולם שאינם מאור פז לחזות את השוק.

הבעיה היחידה כאן היא שחוכמת הבדיעבד שווה לתחת.

חוכמת הבדיעבד של כל העולם ואשתו, ולא זאת של ה-20 מעריצים שרופים בזמן אמת, חוכמת הבדיעבד של כל העולם ואשתו בעתיד, להגיד ולדבר לאחר מעשה על חוכמתו האדירה של מאור פז, ועל איך שתמיד היה ברור שהוא גאון כי כאילו כל הסימנים שהיו לכל אורך הדרך וכל זה, שווה לתחת, בכלל, ובמיוחד על-יד, חוכמתם של העשרים מעריצים השרופים בזמן אמת לעשות זאת. למרות שגם לא. כי עכשיו כשאני חושב על זה, צבא המעריצים הנוכחי שלי, במתכונתו הראשונית והמצומצמת, עשרים איש, רוב האנשים האלו הם טיפשים בדיוק באותה המידה בדיוק כמו כל האנשים האחרים, אלא ברובם, הם פשוט ראו את מאור פז הגדול והמהולל שחוכמתו האדירה אינה נגמרת לעולם מגיע להישגים אדירי מימדים קצת לפני מה שכל העולם יראה את זה, וזה כל ההבדל.

גם חוכמת הבדיעבד של כל מיני לוזרים כמו SupermanZW שיש להם תארים כלכליים מאוניברסיטאות בממלכה המאוחדת, לדבר בסוף 2021 על איך שברור שטסלה הייתה עתידה לעלות ב-1,300 אחוז בשנה וחצי, שווה לתחת, בכלל, ובמיוחד על-יד, חוכמתו של מאור פז לחזות את טסלה כבר במרץ של 2020 (סופרמן דרך אגב ["סופרמן", כן? |יעני|] היה שם בשלב מספיק מוקדם בשביל לראות את ה-900 אחוזים האחרונים שחזיתי על טסלה. כתבתי לו שחור על גבי לבן שחזיתי את טסלה כבר לפני ה-400 אחוזים שהם עלו בארבעת החודשים האחרונים באותו הזמן והוא קינא, לעג, זלזל ולא האמין. ואז טסלה עלו בעוד 900 אחוזים. כיום, אני כבר האלוהים שלו. הבעיה היחידה היא שחוכמת הבדיעבד שלו להאמין לעובדה המוכחת שמאור פז הוא הגאון הפיננסי הגדול בהיסטוריה, לא מאוד עוזרת לו, לאחר שטסלה כבר עלו את העוד 900 אחוז האחרונים, מה שאומר, שחוכמת הבדיעבד, שווה, ניחשת נכון, לתחת |פנים|).

כי זה מה שחוכמת הבדיעבד שווה. לתחת.

ועכשיו, עצם היותה של חוכמת הבדיעבד שווה לתחת, זאת לא הייתה חייבת להיות בעיה, אילולא בעיה קטנה אחת.

הצלחה, לא נובעת מנטו גאונות. צריך על-פי רוב, עוד דברים. כמו לדוגמה אנשים נוספים או לדוגמה הכסף שלהם. זה למה רוב הגאונים היו ויישארו לא מזוהים. כי א'. האנושות כל-כך מטומטמת שהיא לא יודעת לחזות גאונים מראש ועוד מלפני עלייתם לגדולה באם וכאשר אי-פעם יעלו לגדולה בעקבות גאונותם, מה שממש לא בטוח, שזאת גם הבעיה הכי גדולה כרגע של האנושות וההישג המדעי הגדול ביותר שלא הושג מעולם, כפי מה שכתבת רק לאחרונה בעוד אחד מהמאמרים הגאוניים ופורצי הדרך שלי, שדיברו בדיוק אבל בדיוק על זה:

ההישג המדעי הגדול ביותר שעוד לא הושג-מאמר מדעי של מאור פז, גאון בפילוסופיה של המדע. | תפוז פורומים (tapuz.co.il)

ו-ב'. הצלחה נובעת משילוב גורמים ובהם גאונות, ובהיעדר הגורמים האחרים, שלא ניתנים לאותו גאון בגלל סיבה א', גאון על-פי רוב, פשוט לא יפרוץ, ויישאר בלתי מזוהה לעולמים.

בנוסף, קרא את "דבר רביעי", בתמונה המצורפת.
גם אל המלך שלמה, שהיה ידוע בחכמתו הרבה, אנשים ידעו שכדאי להם להגיע אליו,
ולא משום שהוא הילל את עצמו, אלא רק משום שדבר חכמתו יצא אל הכלל.
לא מובן לי האם אתה מודה ששלמה הילל את עצמו ואתה פשוט כותב שלא בגלל זה הוא נערץ וחוכמתו הוכרה ברבים או שאתה אומר שהוא לא הילל את עצמו, ולמרות שלא הילל את עצמו, חוכמתו בכל זאת הוכרה ברבים, אבל האמת היא, ששלמה הילל את עצמו די הרבה, לדוגמה בספרו קהלת. לא כי הוא שחצן או שוויצר או משהו, כמו מה שאני לדוגמה לא שחצן או שוויצר, אלא כי הוא כנראה פשוט ידע את מה שאני יודע. שאנשים הם טיפשים ולכן אי-אפשר לסמוך עליהם לדעת כלום ושום דבר, בוודאי לא משהו שגם שלושת אלפים שנים מאוחר יותר, אנשים עדיין לא יודעים להגיד ולקבוע אותו-מי חכם ומי לא, ועל כן צריך להגיד להם "אני חכם" (אם אתה חכם), כי אם אתה לא תגיד להם הם לא ידעו, ולא יקשיבו לך.

אתה הפכת את סדר הדברים.

אנשים לא "ידעו שכדאי להם להגיע אליו, ולא משום שהוא הילל את עצמו, אלא רק משום שדבר חכמתו יצא אל הכלל", אלא דבר חכמתו יצא אל הכלל, כי הוא הילל את עצמו, ולכן אנשים ידעו שכדאי להגיע אליו.

וכעת נפנה לרשימה חלקית (ביותר) של הפעמים הרבות שבהן שלמה המלך אמר "אני חכם" (בדיוק כמו מאור המלך. אז למה על מאור המלך אנשים אומרים "הוא לא חכם" ועל שלמה המלך אף-אחד לא מעז להגיד כזה דבר?):

"ונתתי את לבי לדרוש ולתור בחכמה על כל אשר נעשה תחת השמים הוא עניין רע נתן אלהים לבני האדם לענות בו"

-קהלת, פרק א', פסוק יג'.

"דיברתי אני עם לבי לאמור אני הנה הגדלתי והוספתי חכמה על כל אשר היה לפני על ירושלים ולבי ראה הרבה חכמה ודעת"

-קהלת, פרק א', פסוק טז'.

"ואתה לבי לדעת חכמה ודעת הוללות ושכלות ידעתי שגם זה הוא רעיון רוח".

-קהלת, פרק א', פסוק יז'.

"וגדלתי והוספתי מכל שהיה לפני בירושלים אף חכמתי עמדה לי".

-קהלת, פרק ב', פסוק ט'.

"גם זה ראיתי חכמה תחת השמש וגדולה היא אלי".

-קהלת, פרק ט', פסוק יג'.

"ויתר שהיה קהלת חכם עוד למדת דעת את העם ואזן וחקר תקן משלים הרבה".

-קהלת, פרק יב', פסוק ט'.

שוב, מאוד חשוב להבהיר. המלכים מאור ושלמה הם לא פשוט ז**נים ענקיים שלא יכולים לסתום את הפה שלהם בנוגע לכמה הם חכמים ומוכשרים מתוך השווצה ושחצנות. כולכם הבנתם הכול לא נכון.

המלכים מאור ושלמה לא סותמים את הפה שלהם בנוגע לכמה הם חכמים ומוכשרים כדי שאנשים יבינו את ערכם הרב ויקשיבו להם, כי המלכים מאור ושלמה יודעים ומבינים שאנשים הם טיפשים מידי מכדי לדעת כמה חכמים ומוכשרים אנשים אחרים, ולכן למי צריך להקשיב, אז המלכים מאור ושלמה, בטוב ליבם ומתוך התחשבותם הרבה בעם, מספרים לעם כמה חכמים הם, מה שצפוי להטיב הן עם המלכים מאור ושלמה, והן עם העם, אבל העם צריך להקשיב קודם, והעם לא יקשיב אם הוא לא יעריך בחיוב את הבן-אדם העומד מולו.
ועל זה ייאמר: "יהללך זר VALO? פיך.
פסוק מתוך ספר משלי. עוד ספר שכתב שלמה המלך, שלא סתם את הפה שלו בנוגע לכמה חכם הוא היה |פנים|
אבל אם ההורים נותנים לו כסף,
יכול להיות שאני קצת גדול בשביל זה, אבל אני הרי לא עובד, אז אין לי כסף משלי (בכמות משמעותית), אז מה בדיוק אני אמור לעשות? להישאר בקומה שלי ולהירקב? ברור שלא. אולי אם היינו עניים או משהו אז לא הייתה ברירה אבל אנחנו לא אז אין שום סיבה שהחיים שלי ייראו ככה. גם ההורים מבינים שזה לא הגיוני, אז הם נותנים לי "דמי כיס" (אם זאת המילה הנכונה בשביל זה 🤷‍♂️) בתחילת כל חודש כדי...טוב..מה יש פה בדיוק להסביר? כדי שאני אוכל לצאת מהבית ושיהיו לי חיים 😂

מה גם, שאני "ילד טוב", אז "מגיע לי" או...משהו.

מה שהם נותנים לי זה לא קצת, אבל זה גם לא הרבה. מזלי שהם משלמים מעצמם על כל הצרכים הבסיסיים שלי ככה שהאמנם לא קצת כסף שהם נותנים לי, אבל גם לא הרבה, יוכלו ללכת אך ורק על בילויים ומותרות, ככה שאני איכשהו מצליח להסתדר, למרות שגם זה כבר לא כל-כך מספיק לי, מה גם שזאת מדינה יקרה, שרק הולכת ומתייקרת, ויש לי טעם יקר, שגם זאת בעיה. כבר כמה שנים שלא קיבלתי "העלאה" בדמי כיס. אולי אני צריך לקחת אותם לשיחה? 🤷‍♂️

בכל מקרה, הבילויים הם לא מרכז חיי. זה לא כאילו שבגלל שאני לא עובד אני איזה כלומניק או משהו, כן? אני סטודנט לתואר ראשון בפסיכולוגיה חד-חוגי בשנתו הרביעית (אומרים שזה תואר של שלוש שנים אבל זה דווקא לא נכון. בפועל לוקח יותר בכיוון של הארבע), וגם גאון רב-תחומי אדיר מימדים בשלל נושאים וביניהם פסיכולוגיה, כלכלה, פילוסופיה, חינוך ועוד ועוד, אז הולך לי הרבה זמן גם על כתיבת עבודותיי המדעיות והספרותיות בנושאים אלו. היקף הגותי נאמד במיליונים של מילים, אבל עוד לא פרסמתי מילה, למעט אולי מה שפרסמתי באינטרנט. שבעצם עכשיו כשאני חושב על זה, זה גם כן מאות אלפים רבים של מילים. תפוז מלאה באוצרות של ממש, הכול פרי הגותי, כמו לדוגמה הטקסטים שכתבתי על מלחמת העולם השלישית, השפל הגדול השני, שארית המאה ה-21 ועוד ועוד מאמרים כל-כך מבריקים, כל-כך גאוניים, שלהערכתי הם עוד עתידים להילמד בבתי-ספר, ובמיוחד אוניברסיטאות, מסביב לעולם, במיוחד בחוגי הפסיכולוגיה, הכלכלה, הפילוסופיה, החינוך, העתידנות, ועוד ועוד, אבל מעטים מאוד האנשים שיודעים על כתביי, ומסכימים על ערכם הרב, כבר כעת, וזאת בעקבות "טביעתה של האמת בתוך ים המידע הלא רלוונטי" בעתות המודרניות (מתוך ההשוואה בין "1984" ל"עולם חדש מופלא" של מבקר התרבות והספרות הגאון ניל פוסטמן [הקטע המלא: "אורוול פחד מפני אלו שיאסרו את פרסומם של ספרים. האקסלי פחד שלא תהיה סיבה לאסור את פרסומם של ספרים, כי לא יהיה אף-אחד שירצה לקרוא אחד. אורוול פחד מפני אלו שימנעו מאתנו מידע. האקסלי פחד מפני אלו שיתנו לנו כל-כך הרבה מידע, שאנחנו נידרדר לפסיביות ואגואיזם. אורוול פחד שהאמת תוסתר מאתנו. האקסלי פחד שהאמת תוטבע בתוך ים של מידע לא רלוונטי. אורוול פחד שנהפוך לתרבות שבויה. האקסלי פחד שנהפוך לתרבות טריוויאלית"]).

הבילויים, על כן, הם המנוחה שלי מחיי, שאולי הם לא קשים כמו של אנשים עובדים, אבל גם הם לא פיקניק, כן?

בכל מקרה, ובאופן טבעי, ייתכן שעולה השאלה מצדם של אנשים מסוימים, על מה אני מוציא את הכסף?
 
נערך לאחרונה ב:

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
בכל מקרה, ובאופן טבעי, ייתכן שעולה השאלה מצדם של אנשים מסוימים, על מה אני מוציא את הכסף?
וובכן, למרבה המזל, ולשמחתי, אני סחי. כלומר אני לא שותה ולא מעשן, שכאילו, מזלי שזה כך, כי שמעתי ששתייה זה יקר, וסיגריות, זה עוד יותר יקר. לא. לא. אני לא כזה בן-אדם בכלל. אז על מה באמת הולך הכסף? אתה מבין...אני בחור של טעם פשוט.


קצת סינמה, קצת מסעדות, קצת קניונים, קצת בנות, קצת פה, קצת שם, וזהו. נגמר הכסף.

בגלל שאני לא שותה ולא מעשן, אז באופן טבעי, מאוד נדיר יחסית, לא שלא הייתי אבל נדיר, שאצא למועדונים, ברים, מסיבות וכיוצא בזה. אני פשוט אבאס את כל המקום בגלל הסחיות שלי. אני לא מתאים לשם בגללה. אני גם לא הטיפוס הזה בכלל שזה מה שהוא אוהב ורוצה לעשות. אולי זה בגלל שאני לא שותה ומעשן ואם הייתי, אז כן הייתי אוהב בילויים שכאלו כי העישון והשתייה היו "משחררים אותי". אולי זה פרדוקס. אבל לא, זה לא שווה את זה. אני גם מנסה להגיע לגיל 102 כי אני הבן-אדם הכי חשוב בעולם ונולדתי בינואר של 1998 ואני רוצה לחיות מספיק זמן בשביל להגיע לדצמבר של 2099 כדי לזכות לראות את ההיסטוריונים בטלוויזיה מכריזים עליי כעל גדול בני-האדם במאה ה-21, ואני הרי לא אזכה לחיות זמן כה רב אם אעשן ואשתה. יש כל מיני טיפשים שחושבים שבגלל התקדמות הטכנולוגיה, תוחלת החיים תעלה. אבל זה לא נכון. תוחלת החיים לא תעלה. תוחלת החיים תרד, כפי מה שהסברתי פעם בעוד אחד מהמאמרים הגאוניים שלי-"השפל הגדול השני-קווים לדמותו-תחזית של מאור פז, הגאון הפיננסי הגדול ביותר בכל הזמנים ומומחה ברמה עולמית לברבורים שחורים", שלדעתי עוד יבוא יום ויהווה חלק מתוכניות הלימודים של חוגים לכלכלה, פילוסופיה, עתידנות וחוגים נוספים, באוניברסיטאות מסביב לעולם:

1713317882917.png
למה שהוא לא יאגור לעצמו כמה אלפי שקלים
כבר יש לי עשרת אלפים שקל. בשביל "כמה אלפי שקלים", אני לא צריך לאגור מהדמי כיס, מה גם, שכאמור, הדמי כיס הם לא כזה-כזה הרבה, וזה הכסף שאני חי איתו, כי זה שאתה נושם, לא אומר שאתה חי, וצריך גם לחיות קצת. בטח ובטח כשאני עומל רבות וקשות על התואר, וכותב במקביל עבודות מדעיות וספרותיות פורצות דרך ורבות חשיבות, אז הכי מגיע לי שבעולם. ובטח ובטח שאם "לחיות", ולעוף על החיים, אז עכשיו, כשאני צעיר בן 26, חתיך מהמם, ורווק. אלו תקופות שלא יחזרו. אלו דברים שלא יישארו לנצח. ואם אני אתחיל לחסוך מהכסף שאני מבלה איתו, יוצא איתו מהבית, ועושה דברים (רשימה חלקית אך ממצה כמעט לחלוטין מצויה פה למעלה), החיים שלי כבר באמת יתחילו להיראות כמו מה שדיברגנט חדש משקר לעצמו ולאחרים, וממציא לעצמו בתוך הראש ומפנטז שהם החיים שלי, על-מנת להביא הקלה למכאוב הקשה של השריפה של קנאתו בי:

1713317233415.png

אפילו באשר למקום שבו אני כלוא כביכול הוא לא כתב אמת. אין לי "חדר". יש לי קומה עם שירותים ומקלחת פרטיים ומרפסת. ואני עוד הילד של המשפחה |פנים|

והוא מצדו שחור שמשפחתו עלתה מאתיופיה (לא שאני גזען), ככל הנראה חלק חדר קטן עם שניים-שלוש אחים, אקדמאי חדש, וכנראה לא היה לו כסף במשך הרבה שנים עד שהוא "הסתדר" איפשהו שם באמצע החיים. מה הפלא שהוא שונא אותי על חיי ועל הצורה שבה הם נראים, וחייב להמציא סיפורים בדיוניים פרי נשמתו הנשרפת שבהם אני מסכן ואומלל? |פנים|

אני כל הזמן דוחף לעברו, תוך כדי הבנה והכלה אין קץ, עם רחמים בעיניים ואמפתיה בהבעת הפנים, את בקבוק האלוורה, אך הוא מסרב להתמרח בו וממשיך להישרף בעודו בחיים שלא לצורך |פנים|

7290102740376.jpg
וירכוש לעצמו כמה מניות שיעלו תוף כמה חודשים פי 10,000
אני יכול ואני אעשה מה שצריך, אבל עשרת אלפים זה לא הרבה, וגם עם רווח של מיליוני אחוזים, יהיו לי אחר כך רק כמה עשרות מיליוני שקלים, שגם זה לא הרבה עבור מי שרוצה באמת-באמת להיות טייקון אדיר מימדים. לכן, כדאי כמה שיותר, כדי שככה ועם רווחים של מיליוני אחוזים, יהיו לי מיליארדים ועשרות מיליארדים. לא עשרות מיליוני ומאות מיליונים.
ואז יהיו לו כמה עשרות אלפי שקלים, שאיתם הוא יוכל ללכת הלאה
התכוונת כמה עשרות מיליונים...

זה לא כזה הרבה. מה גם, שאם יהיו לי עשרות מיליונים מהדברים שיעלו במיליוני אחוזים, אז ההזדמנויות של המיליוני אחוזים כבר עברו, לא הבנת?

אנחנו מדברים על עליות של מיליוני אחוזים. זה לא משהו רגיל שיש אותו כל יום. בעצם, זה לא משהו שהיה אי-פעם. זה בגלל דברים חדשים והמצאות חדשות. זה בגלל שהעולם משתנה. ברור שמיליוני אחוזים זה נשמע דמיוני עכשיו! אבל לפני ארבעים ומשהו שנים, אם היית אומר לאנשים שבארבעים השנים הבאות, יהיו שניים-שלוש מניות שיעלו ברבע מיליון אחוזים (לדוגמה אפל), אנשים היו קוראים לך משוגע. הם לא הבינו שהעולם משתנה, ושיהיו דברים שיעלו, כמו מה ששום דבר לא עלה מעולם, וזה למה יהיו דברים שיעלו במיליוני אחוזים, למרות שזה מעולם לא קרה קודם לכן.

לפני 1980-2020, לא היה דבר כזה מניות שעולות בחמישית מיליון ורבע מיליון אחוזים בארבעים שנה, ואז היה. עכשיו, העולם הוא עוד הרבה יותר מטורף, ומשתנה בצורות עוד הרבה יותר מטורפות, מאשר מה שהיה בין 1980 ל-2020.

אנחנו בתוך מהפכה תעשייתית רביעית ועל סיפה של מהפכה מדעית שנייה, ולכן בעוד שמה שקרה בין 1980 ל-2020 זה מניות שעלו ברבע מיליון אחוז (כאשר אם היית מדבר ככה ב-1980 אנשים היו אומרים שאתה משוגע ושזה לא מציאותי), מה שעומד לקרות עכשיו זה דברים שיעלו לא במאות אלפי אחוזים, אלא מיליוני אחוזים, ולא בארבעים שנה, אלא בשנתיים-שלוש-ארבע, כבר בין 2024 ל-2025, בין 2024 ל-2026, ובין 2024 ל-2027.

הבעיה היא, שדברים שיצליחו עד כדי כך, לא היו וגם לא יהיו, כי אלו דברים חד-פעמיים. גם כשהיו דברים שעלו במאות אלפי אחוזים בין 1980 ל-2020, היו רק שניים, מקסימום שלוש. כי זאת הייתה תקופה כזאת, שקרו כמה דברים מאוד מסוימים בכמה חברות מאוד מסוימות, וזה מה שהיה צריך, ואז לא היה שוב.

זה אותו הדבר עכשיו. לראשונה בהיסטוריה, יהיו דברים שיעלו במיליוני אחוזים, וזה יקרה לא בתוך ארבעים שנה, אלא בשנתיים-שלוש הקרובות. אבל יהיו רק כמה כאלו. זה לא כאילו שיש את מה שיעלה מיליוני אחוזים עכשיו, ואז את מה שיעלה במיליוני אחוזים אחר-כך. יש רק הזדמנות אחת, והיא עכשיו. אז זה או שאני שם עשרת אלפים ואז יש לי עשרות מיליונים ומאות מיליונים או שאני שם מאה אלף ויותר, ואז יכול להיות לי, ולמשקיע המאושר, מיליארדים. אבל זהו. אחרי זה לא יהיה עוד. והקטע הוא, שאני יודע מה הדברים שיעלו במיליוני אחוזים יהיו.

משה, זה הזמן. זה הרגע. אני הבן-אדם הכי חכם שאי-פעם הכרת. ויש לך כסף. יש לך בתים. יש לך אדמות. מה אכפת לך לתת מאה אלף שקל (אני נוטה להאמין שזה כמעט וכלום בשבילך), ואולי אחר כך תצא מורווח במיליארדים?
בחור מוצלח כמוהו
נכון, תודה |4U|
גם אם הוא עדיין לומד, הוא יכול לעבוד עבודה שמצריכה רק מחשבה גאונית, וכך לצבור כמה אלפי שקלים
חוכמה אדירה היא לא דבר שנחשב הרבה אם אף-אחד לא יודע עליה, וזה לא שלא עשיתי מאמצים להודיע חגיגית לכל העולם ואשתו, פשוט אין הרבה שמאמינים |פנים|

זה למה אני ושלמה אומרים "אנחנו חכמים", וזה למה "יהללך זר ולא פיך" לא תמיד תקף, כי לפעמים יש סיבות טובות להגיד "אני חכם" ולא שחצנות/יוהרה |נחמה|

עוד חוכמה אדירה לא נחשבת הרבה בימינו בלי תואר המתלווה לכך |נחמה|
בנוסף לדמי הכיס שהוא זוכה לקבל מהוריו המפנקים.
יואיל וייקח את כמה אלפי השקלים וירכוש לעצמו מניות מבטיחות.
תוך מספר חודשים לא רב, הוא יעשר ואולי אפילו יכפיל את כספו פי מאות, ואז הוא יוכל לרכוש עוד ועוד מניות.
הסברתי פה למעלה מה הבעיה עם זה.

אנחנו בתוך מהפכה תעשייתית רביעית ועל סיפה של מהפיכה מדעית שנייה. עומדות להיות המצאות חדשות, שתחילה לא היו קיימות, ואז ככה פתאום ובאחת, בוקר אחד, כל העולם ואשתו ייצטרכו אותן, ויהיו שניים-שלוש-ארבע דברים שיעלו במיליוני אחוזים בשנתיים-שלוש-ארבע וזהו זה. וזה לא יחזור על עצמו. לפחות לא במשך עשרות של שנים. לכן זאת הזדמנות אחת ויחידה שאין בלתה. זה הכול או כלום. זה עכשיו. זהו הזמן. זה הרגע. תפסיק לחשוש ותן לי מאה אלף שקל, וכשאני אהיה בן 27 ואתה תהיה בן 72, שנינו נהיה מיליארדרים.
אז למה הוא רק מתחנן
אני לא מתחנן. אני רוסי. גאה מידי מכדי להתחנן. אני מציע.

russia-flag-std_1.jpg
שאנשים יבואו אליו, ירכשו מניות בהנחייתו (או שהוא אולי ירכוש את המניות עבורם בחשאי),
תוך שהוא שואף לחלוק חצי חצי ברווחים?
אני אקנה בשבילם, אחזיק בהם, ואמכור כשאמצא לנכון (לאחר העליות של המיליוני אחוזים). והנה הסברתי למה.
ומה אם כל הנבואות שלו תיכשלנה?
ליטרלי בלתי אפשרי כי אני מאור פז, הגאון הפיננסי הגדול בהיסטוריה. כל מה שאני אומר עולה במאות ובאלפי אחוזים, אבל זה עוד בקטנה. מצאתי דברים שיעלו במיליוני אחוזים.
האם הוא יתחייב לפצות את לקוחותיו התמימים?
כן. ודרך אגב, גם אם משהו שחושבים שיצליח לא מצליח, זה לא באמת מתרסק ב-70, 80, 90 אחוז. זה כמעט שלא קורה לעולם. זה יותר מיתוס ממציאות, אלא אם כן מתחיל שפל או משהו. מה שבאמת קורה, זה או שנשאר על אותו מחיר ואז מוכרים בחזרה ונשארים עם אותו סכום, או שיורד ב-10-20-30 אחוז ובקושי מפסידים משהו.

צריך להיות אדם חסר מזל, או חסר כישרון, בצורה יוצאת דופן ממש, בשביל באמת להפסיד את כל כספך בבורסה. זה כמעט לא קורה.

אז כשאני אומר לאנשים "תנו לי 100,000 שקל, תוך כמה שנים נתחלק במיליארדים", זה לא באמת סיכוי לרווח של מיליארדים מול הפסד של מאה אלף. זה סיכוי למיליארדים מול הפסד של מקסימום 30,000, שאני גם מתחייב להחזיר, אז מה הפאקינג ביג דיל?

משה. תן לי 100,000 שקל. אני אעשה אותך מיליארדר. סמוך עליי. וגם אם לא ואני אפילו אפסיד קצת, אני אחזיר לך הכול עד השקל האחרון. סמוך עליי משה.

.my word is the shit

.my word is my bond

הלוא אין בעולם ברוקר, שיסכים לפצות לקוחות שיישמעו לעצותיו ולאחר מכן הספם ירד לטימיון...
אני מוכן 🤷‍♂️
יואיל מר מ.ח.פ"צ'יק להציג בפנינו את החוזה שעליו הוא מתכוון להחתים את מי שייאות וייעתר להצעתו, שהוא ינהל עבורו תיק מניות.
עוד לא כתבתי חוזה כי עוד אין מי שהסכים. ברגע שיסכימו, אכתוב חוזה מתאים.
חוצמזה... איזו הסמכה יש לאיש הזה בתחום? יועץ? רועץ? מה?
גאון.
וואלה. אז הוא לא מוכן לעבוד כדי שיהיה לו כסף עצמי לרכישת מניות, אבל הוא כן ישעבד את עצמו לעמל אם ההמלצה שלו תיכשל. אז לא. תודה. עסקה כזו אינה מתאימה לי גם אם אני יכול להרשות זאת לעצמי.
לנוכח כל האמור לעיל, אני ממליץ לשקול מחדש.
 
נערך לאחרונה ב:
זה שאתה נושם, לא אומר שאתה חי, וצריך גם לחיות קצת. בטח ובטח כשאני עומל רבות וקשות על התואר, וכותב במקביל עבודות מדעיות וספרותיות פורצות דרך ורבות חשיבות, אז הכי מגיע לי שבעולם. ובטח ובטח שאם "לחיות", ולעוף על החיים, אז עכשיו, כשאני צעיר בן 26, חתיך מהמם, ורווק. אלו תקופות שלא יחזרו. אלו דברים שלא יישארו לנצח. ואם אני אתחיל לחסוך מהכסף שאני מבלה איתו, יוצא איתו מהבית, ועושה דברים
הכל טוב ויפה אבל אתה מבין שיש מחיר.

המחיר שלא תהיה עשיר.

לגבי ה"עבודות" בינתיים לא ראיתי מישהו אחד מוכר/מכובד וכד' שאומר שהם חשובות.

בקיצור אשליות...

אבל לפחות אתה נהנה עכשיו.

 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
לא. אני יותר חכם גם ממך.
יש לי אפילו הוכחה
הוכחה למה? שאתה יותר חכם ממני? אין דבר כזה. אני הכי חכם מכולם.
אתם לא שואלים מה ההוכחה ???
איזה מין מעריצים אתם?
אין לך מעריצים וזה לא מצחיק. זה הישג מאוד מאוד גדול להיות בן-אדם כל-כך וואו וכל-כך מרשים שיש לך מעריצים, קל וחומר צבא של מעריצים. כשאתה מתבדח בצורה הזאת, אתה מוריד מערך ההישג שלי ושל אנשים כדוגמתי להיות אנשים שיש להם צבא מעריצים, בצורה לעגנית ומבזה. זה כמו כשנותנים לאנשים תואר פרופסור לשם כבוד, ופרופסורים "אמיתיים" מסתכלים על זה, ורואים בזה, בצדק רב, זלזול.

לכן וכפי מה שלא צריכים להינתן תארי פרופסור ודוקטור "לשם כבוד", כך אנשים בלי מעריצים לא צריכים להגיד שיש להם.

עם כל הכבוד כן? ובלי להעליב. פשוט בדיחה לא מוצלחת.

על החתום,

מאור פז,

בן-אדם שבאמת-באמת יש לו מעריצים (שכאמור, זה דבר שממש לא קל להגיע אליו, ועל כן, תכבד).
 
לא. אני יותר חכם גם ממך.

הוכחה למה? שאתה יותר חכם ממני? אין דבר כזה. אני הכי חכם מכולם.

אין לך מעריצים וזה לא מצחיק. זה הישג מאוד מאוד גדול להיות בן-אדם כל-כך וואו וכל-כך מרשים שיש לך מעריצים, קל וחומר צבא של מעריצים. כשאתה מתבדח בצורה הזאת, אתה מוריד מערך ההישג שלי ושל אנשים כדוגמתי להיות אנשים שיש להם צבא מעריצים, בצורה לעגנית ומבזה. זה כמו כשנותנים לאנשים תואר פרופסור לשם כבוד, ופרופסורים "אמיתיים" מסתכלים על זה, ורואים בזה, בצדק רב, זלזול.

לכן וכפי מה שלא צריכים להינתן תארי פרופסור ודוקטור "לשם כבוד", כך אנשים בלי מעריצים לא צריכים להגיד שיש להם.

עם כל הכבוד כן? ובלי להעליב. פשוט בדיחה לא מוצלחת.

על החתום,

מאור פז,

בן-אדם שבאמת-באמת יש לו מעריצים (שכאמור, זה דבר שממש לא קל להגיע אליו, ועל כן, תכבד).
מצאתי לך תואר: מומחה לשחצנות.
 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
עד עכשיו האסטרטגיה שלו הצליחה:
לא מספיק.
ההורים נותנים לו כסף רב יחסית
זה לא כסף רב, אפילו לא יחסית, כפי מה שהסברתי לך ביום שבת האחרון:

ביום שישי הייתי עם אחת מהקבועות שלי מהטינדר. | תפוז פורומים (tapuz.co.il)

אם כבר, אני שוקל לבקש העלאה, אך בכוונתי להיוועץ קודם עם החברים בנושא.
ובנות צעירות מפותות ע"י הביטחון המוגזם.
אוקיי, שלוש דברים. קודם כל, הביטחון שלי לא מוגזם. זה דבר ראשון. דבר שני, זה לא הביטחון העצמי כמו מה שזה פרמטרים יותר חשובים, כמו לדוגמה מראה חיצוני. דבר שלישי ואחרון, אפילו לפרמטרים החשובים באמת, אני כבר לא נזקק יותר, החל מרגע שבניתי לעצמי את ה"רשת" שלי של כמה בחורות מסוימות שאני יודע שכשבא לי, אני פונה אליהן, ושהן יודעות שכשבא להן, הן פונות אליי, אם כי הן כבר יודעות שאני פנוי בעיקר בסופ"שים.

תבין, חוץ מאנשים עם הלך רוח של "ציידים", כמו לדוגמה דונלד טראמפ, אף-אחד לא באמת-באמת נהנה מן המרדף עצמו וזה לא מה שאנשים רוצים. אנשים רוצים סקס מהיר ונטול מחויבויות. זבנג וגמרנו.

מה שעושים, זה שמורידים את האפליקציות שצריך, בעיקר טינדר, ונרשמים. זאת כבר התחלה טובה כי אתה כבר מכניס את עצמך לסביבה שכולם רוצים להזד**ן. זה כשלעצמו כבר טוב, אבל אני מודה, חוץ מזה, הימים והשבועות הראשונים הם החלק הקשה, כי זה הזמן שבו אתה באמת צריך להתחיל לתת עבודה, וזה באמת החלק הלא פשוט.

אבל העניין הוא, שברגע שבנית לעצמך רשת קטנה ומצומצמת של כמה בחורות, והשגת לעצמך את הכמה קבועות שלך, בזה בעיקרון נגמרת עיקר העבודה שלך, ובזה נגמרת ההרמה הכבדה, כי החל מאותה הנקודה, הדברים עובדים חלק ולא צריך להתאמץ יותר מידי, אלא אם כן בא לך איזו מזדמנת מידי פעם, כי החל מאותו הרגע, הכול עובד כמו מכונה משומנת ופועל על-פי חוק האינרציה, שאנשים חושבים שקיים רק בפיזיקה, אבל זה לא נכון, הוא קיים בכל הדברים כי זה אחד מחוקי היסוד הבסיסיים של כל היקום וכל הקיום כולו שתקפים בנוגע להכול, כפי מה שהסברתי בעבודתי בתחום הפילוסופיה של המדעים ב-2015 וכשהייתי בן 17.

החל מאותה הנקודה, כל פעם שבא לך, אתה כותב להן הכי בנינוחות בעולם, אחת-אחת, אם בא לה/לא בא לה, ואם לא, אתה עובר לבחורה הבאה מהקבועות שלך, עד שאתה נופל על זאת שבא לה, אתם מתאמים ביניכם, והכול זורם בקלות. בדרך כלל אני לא צריך לעבור על יותר מידי קבועות עד שאני שומע את ה"כן". הקבועות שלי מכירות אותי ואת האיכות שלי, ועל הזדמנות לסקס כל-כך טוב, ועל כזה בחור, לא מוותרים בקלות.

בכל מקרה, מבחינת איך אני פונה אל הקבועות שלי, כי הן קבועות וכאמור, לא צריך להתאמץ איתן, אבל איתי ספציפית, זה ממש מצחיק. אני הכי טכני שבעולם. תבין, פשוט אין לי כוח. סטודנט לתואר ראשון ביחד עם עוד דברים שאני עושה כי אני אדם כותב. אין, אני הרוג. אין אותי. מה אני כותב להן? "סקס?" ככה. פשוט ככה. לא, תקשיב, אני בן-אדם נורא 😂

בכל מקרה, הנקודה שלי, היא שבהתחלה-בהתחלה, זה לא ביטחון עצמי כמו מה שזה מראה חיצוני לדוגמה, האם זה מסתדר ברמה הפרקטית (אפשר לבוא אליך/אי-אפשר לבוא אליך, יש לך רכב/אין לך רכב [כדי להגיע אליה, לא כי אנחנו עושים את זה אחר כך ברכב]) וכדומה' וכדומה', ואז, זה אפילו לא זה. זה פשוט חוק האינרציה. יש לך את הכמה בחורות באנשי קשר שלך שאתה יודע שהן אלו לפנות אליהן ומאז אתה מסודר, וסקס זה כמו ללכת למכולת.

השורה התחתונה היא, שמאז שנות ה-2010, וכיום, להשיג סקס זה כבר לא כזה וואו.

אני באמת לא יודע מה להגיד לך. אנחנו חיים בזמנים מופלאים 🤷‍♂️😅

מה שכן, מדובר בפיתוחים, חידושים ושינויים חברתיים ותרבותיים של עשר-עשרים השנים האחרונות בלבד, וכל מי שלא נולד ב-1990 לכל המוקדם, או נולד לאחר 1990 אבל פשוט לא אל תוך החלק הנכון של האוכלוסייה, פספס בענק, בלי חלילה להעליב, לפגוע, או לזרות מלח על הפצעים.

וחוץ מאשר כל מי שנולד לפני 1990, יש גם כאמור, חלקים מסוימים באוכלוסייה, בישראל ומסביב לעולם, שבאופן כללי נולדו לאוכלוסיות שפחות מז**נות ושיש להן פחות בנות, אז תנסה לדוגמה לשער לעצמך מהו המרחק החברתי, התרבותי, המחשבתי והטכנולוגי שבין לדוגמה חילונים ילידי סוף שנות התשעים, בישראל ומסביב לעולם, לבין אנשים דתיים יליד שנות השמונים לדוגמה.

תנסה לדוגמה לשער לעצמך מהו הפער החברתי, התרבותי, המחשבתי והטכנולוגי שבין לדוגמה חילונים ישראלים ילידי סוף שנות התשעים שיעשו סקס מאות פעמים עם מינימום עשרה בחורות לפני שיתמסדו, ויש כאלו שגם עושים אלפי פעמים עם עשרות ומאות בחורות (במקרי קיצון כמובן), לבין דתיים ילידי שנות השמונים לדוגמה, ושיתחתנו עם האישה השנייה שהם ישכבו איתה, או חרדים ילידי שנות השמונים לדוגמה, שיתחתנו עם האישה הראשונה שהם ישכבו איתה.

הקטע העוד יותר נורא זה שאפילו הדתיים והדתיים מאוד של היום, בין אם בישראל ובין אם במדינות אחרות, ואפילו אם נולדו ב-1990 וגם לאחר מכן, אלו אנשים וקהילות שמאוד מסוגרים בתוך עצמם ואפילו אין להם מושג של אפשרויות של דברים אחרים.

מה הפלא שפולגאר לצורך הדוגמה, לא מאמין לשום מילה שיוצאת לי מהפה?

1713369083351.png

יש לך מושג כמה העולמות שלנו רחוקים אחד מהשני?

אני חילוני יליד 1998, אשכנזי-רוסי, חתיך מהמם, רווק בן 26, יליד דור ה-Z שטורף את העולם ואת החיים ושכב מאות פעמים עם יותר מעשר בחורות, הקבועות פלוס מזדמנות.

הוא חרדי-מזרחי יליד דור ה-y שכנראה נולד בשנות השמונים, ככה שזה לא רק שהוא לא מודע, אלא בזמנו, באמת ובתמים שבכלל אפילו לא היו קיימים דברים כאלו, והוא כנראה התחתן, שכב ושוכב עם האישה הראשונה והאחרונה שהוא אי-פעם ישכב איתה, ולא מתוך בחירה ובקטע רומנטי של "וואי, איזה חמודים, כל החיים הם שכבו רק אחד עם השנייה" כמו מה שלדוגמה אבא שלי אף-פעם לא שכב עם אף-אחת חוץ מאמא שלי ואמא שלי אף-פעם לא שכבה עם אף-אחד חוץ מאבא שלי כי הם ביחד מאז גיל 16 וכבר כמעט 40 שנה ו"יו איזה מתוקים", אלא כי הדבר נכפה על פולגאר ואשתו בגלל המגזר והמשפחות שאליהם הם נולדו.

הדתיים והחרדים של היום לא יודעים מה זה טינדר ומה זה סקס בלי מחויבות עם זרים, בגלל הסגירות של הקהילות האלו, אז תנסה לדמיין מה יודע חרדי שנולד כשבאמת לא היו דברים כאלו.

כמו שאמרתי מקודם, מה הפלא שהוא בשוק ולא מאמין לשום דבר ממה שאני אומר? בתוך הראש שלו, לדעתו ולמיטב הבנתו, בבורותו ומתוך הסגירות והצרות של עולמו ומגזרו, הוא ואנשיו חושבים וממשיכים לחשוב עד עצם היום הזה, שהאנשים היחידים בעולם שיש להם חמש קבועות ועוד מזדמנות זה מיליונרים ואולי דוגמני על ממין זכר.

אם זה לא היה מצחיק אותי זה היה מעציב אותי 😂

אבל במחשבה שנייה די, זה לא יפה 😕

כאילו, לא, באמת. זה הכול מזל בחיים. כמה בקלות אני הייתי יכול להיות במקומו והוא היה יכול להיות במקומי? בקלות רבה מאוד.
הצליח לעבוד עלי שצריך לחכות כי תהיה מפולת והמניות ירדו עוד המון וטעה לחלוטין,

אז הצליח לו במידה מסוימת אבל הוא לא הרויח מזה.
לא ניסיתי לעבוד עליך. ירד בהרבה והיה אמור לרדת עוד אבל כולם התאבדו על זה שזה לא יקרה ובשביל למנוע את זה. ירד בלמעלה משלושים אחוז. עוד הוכחה לגאונותי כי גם לחזות תרחיש 2008 זה לא קל, גם אם חזיתי במקור 1929. זה גם באמת היה אמור להיות תרחיש 1929 דרך אגב, וזה לא קרה כי כולם התאבדו על זה שזה לא יקרה, ורק החמירו את המצב אפילו עוד יותר, כאשר זה יקרה לבסוף, כפי מה שאמרתי במקום אחר, בהמשך השנה הנוכחית. ודרך אגב, לא אמרתי שיקרה ב-2023, אז שלא תגידו שאני אומר כל הזמן וכל שנה. דיברתי במקור על 2022 ועכשיו אני מדבר על 2024.
נכון... הוא מנסה לפתות משקיעים עם ביטחון היתר.
אין לי ביטחון יתר.
הוא עדיין שקרן למרות שהוא אומר שהוא "פרש מהשקרים".
לא. אני לעולם לא משקר. אני בן-אדם כנה מאוד. צר לי.
לא. הסברתי למשה בתגובתי אליו מה הבעיה ואתה מוזמן לקרוא גם. שורה תחתונה-מדובר בהזדמנויות חד-פעמיות, אז זה עכשיו או אף-פעם, ואני לא רוצה לבזבז את ההזדמנויות החד-פעמיות עם סכומי השקעה קטנים.
הוא אמר לי פרטי שאם יפסיד הוא מוכן לעבוד ולשלם את ההפסדים.

למזלו ולמזלי לא הסכמתי.

בגלל שחצנות היתר היה ברור שהוא טועה ואין טעם אפילו לחתום על הסכם כזה.
😠
מצאתי לך תואר: מומחה לשחצנות.
לא. אני לא. הנה מכלול הסיבות השלם ללמה אני אומר "אני חכם", כפי מה שהסברתי בזמנו לדיברגנט:

1713369690117.png
 
נערך לאחרונה ב:

גמד הונגרי

Active member
לא. אני יותר חכם גם ממך.

הוכחה למה? שאתה יותר חכם ממני? אין דבר כזה. אני הכי חכם מכולם.
אז אתה מעריץ שלי?
נהדר
ובתמורה תקבל את ההוכחה:

מכיוון שמדד מובהק לחוכמה זה היחס בין מסת הגוף למסת המח
וכיוון שלשנינו יש אותה מסת מח
אבל מסת הגוף שלי היא חצי משלך או אפילו פחות
אני חכם ממך לפחות פי 2

עכשיו אתה רשאי לסגוד לתחת המדיארי שלי
ענק סלאבי יקר
 
נערך לאחרונה ב:

רוב הזמן נח

Well-known member
אז אתה מעריץ שלי?
נהדר
ובתמורה תקבל את ההוכחה:

מכיוון שמדד מובהק לחוכמה זה היחס בין מסת הגוף למסת המח
וכיוון שלשנינו יש אותה מסת מח
אבל מסת הגוף שלי היא חצי משלך או אפילו פחות
אני חכם ממך לפחות פי 2

עכשיו אתה רשאי לסגוד לתחת המדיארי שלי
ענק סלאבי יקר
התמונה הקודמת של לפיד ביוזר שלך + השם של היוזר שלך, היה יותר מצחיק.
 

גמד הונגרי

Active member
התמונה הקודמת של לפיד ביוזר שלך + השם של היוזר שלך, היה יותר מצחיק.
התכנון היה תמונה מתחלפת
מה שמשום מה אפשרי בחתימה אבל לא בתמונת פרופיל

עכשו אתה יכול להנות גם מהתמונה המתחלפת
וגם מתמונה מפוארת של המנהיג הנערץ
שעד סוף השנה ישבור סופית את ההתנגדות וישליט בישראל משטר הונגרי
 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
אז אתה מעריץ שלי?
נהדר
ובתמורה תקבל את ההוכחה:

מכיוון שמדד מובהק לחוכמה זה היחס בין מסת הגוף למסת המח
וכיוון שלשנינו יש אותה מסת מח
אבל מסת הגוף שלי היא חצי משלך או אפילו פחות
אני חכם ממך לפחות פי 2

עכשיו אתה רשאי לסגוד לתחת המדיארי שלי
ענק סלאבי יקר
היחס בין מסת גוף למסת מוח הוא אינו מדד מובהק לחוכמה. התיאוריה שלך שגויה.
 

בון דוק

Active member
לא. אני יותר חכם גם ממך.

הוכחה למה? שאתה יותר חכם ממני? אין דבר כזה. אני הכי חכם מכולם.

אין לך מעריצים וזה לא מצחיק. זה הישג מאוד מאוד גדול להיות בן-אדם כל-כך וואו וכל-כך מרשים שיש לך מעריצים, קל וחומר צבא של מעריצים. כשאתה מתבדח בצורה הזאת, אתה מוריד מערך ההישג שלי ושל אנשים כדוגמתי להיות אנשים שיש להם צבא מעריצים, בצורה לעגנית ומבזה. זה כמו כשנותנים לאנשים תואר פרופסור לשם כבוד, ופרופסורים "אמיתיים" מסתכלים על זה, ורואים בזה, בצדק רב, זלזול.

לכן וכפי מה שלא צריכים להינתן תארי פרופסור ודוקטור "לשם כבוד", כך אנשים בלי מעריצים לא צריכים להגיד שיש להם.

עם כל הכבוד כן? ובלי להעליב. פשוט בדיחה לא מוצלחת.

על החתום,

מאור פז,

בן-אדם שבאמת-באמת יש לו מעריצים (שכאמור, זה דבר שממש לא קל להגיע אליו, ועל כן, תכבד).
בסופו של דבר להיות הכי יפה בתפוז זה לא בדיוק משהו להתגאות בו
כמה גולשים כבר יש כאן? ורובם קשישים נרגנים.
היתי מביא לך תמונה של כמה מהם מהפייסבוק, מכוערים בע"מ.
 
למעלה