ביום שישי הייתי עם אחת מהקבועות שלי מהטינדר.

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
רוב הקבועות שלי, באופן טבעי ומובן, לא גרות יותר מידי רחוק ממני, מה שבעצם עזר להן להפוך להיות הקבועות שלי.

אם לדייק את דבריי, רוב הקבועות שלי, שלוש מתוך...נראה לי איזה חמש שאנחנו יכולים לקרוא להן ככה, ממש גרות בשכונה שלי, כאשר אחת מהן, כמה נוח, ממש גרה בקומה הראשונה של הבניין שלי, ואני מז**ן אותה מאחורי הגב של אבא שלה, אמא שלה ושני האחים שלה, מה שרק הופך את כל העניין לאפילו עוד יותר לוהט.

בעצם, עכשיו כשאני חושב על זה, אני מניח שאנחנו יכולים להגיד שהיא המועדפת עליי. המועדפת עליי בגלל כמה שזה לוהט שאנחנו עושים את זה מאחורי הגב של ההורים והאחים שלה, בגלל שהיא הבחורה הכי יפה שאני שוכב איתה, בגלל שהיא הכי צעירה, בגלל שהיא הכי נגישה (שתאמינו לי, זה דבר שאני מאוד מאוד מעריך אותו. זמן פנוי זה לא משאב שיש לי בשפע), ובסופו של דבר, בגלל שהיא מוקסמת ממני (עוד יותר מהאחרות) ובגלל שהיא מוקסמת מהכסף שלי. לא שיש לי כזה הרבה, כן? אבל בהשוואה אליה? יש לי מלא. לא נעים להגיד אבל המשפחה שלה ענייה. היא חולקת עם שני האחים שלה חדר קטן פי 2 מהחדר שיש לי לבדי. זה די נורא כשחושבים על זה. וכאילו, באיזשהו מקום הקשר איתי מאפשר לה איזשהו מפלט מהחיים הלא פשוטים שלה. היא גם היחידה שאני ממש יוצא איתה למקומות, אבל זה רק כי אני מרחם עליה, כי היא ממש מעריכה את זה, וכי מתחיל להימאס לי ללכת למקומות לבד.

טוב, בכל מקרה, סטינו מהנושא. יש לי חמש "קבועות". שלוש מתוכן גרות בשכונה שלי, ושתיים לא, אבל גם השתיים שלא, לפחות גרות בעיר שלי, אחרת לא היה על מה לדבר בכלל שהן יהיו קבועות שלי.

בשישי בערב הייתי עם אחת מהקבועות שלי, אבל היא גרה בשכונת גני יער, ואמנם אני יודע לנהוג ויש לי רישיון נהיגה, אבל אתם מכירים את איך שאתם יודעים לעשות משהו מבחינה טכנית, אבל אתם לא בהכרח מאוד מוצלחים בזה? ככה זה איתי ועם נהיגה.

כשאני עם מישהי בשכונה, ואם זאת לא זאת מהדירה פה למטה (ואז אני אפילו לא צריך לצאת מהבניין בכלל אלא אם כן אנחנו הולכים לאיפשהו), אין לי בעיה להיכנס לרכב ולנסוע לאיפה שצריך.

ואם באמת אין ברירה, לא באמת-באמת יש לי כזאת בעיה גדולה להיכנס לרכב וגם לצאת מהשכונה. אני פשוט מעדיף להימנע מכך במידת האפשר, כי אני אולי יודע לנהוג ויש לי רישיון נהיגה, אבל אתם יודעים, אני פשוט לא מאוד מוצלח בזה, וזה חשוב עבור כל אדם להודות בנקודות החוזק והחולשה שלו.

ברמת העיקרון, ואם היה מדובר בכל נושא אחר, פשוט הייתי שם ***, קצת כמו מה שאני גם יודע לקשור את השרוכים בנעליים, אבל גם את זה אני עושה לא משהו, אבל מכיוון שאני כן יודע מבחינה טכנית לעשות את העבודה, אני פשוט שם *** וקושר את הקשירה לא-משהו שאני קושר, אבל כשזה מגיע לנהיגה שלי, מכיוון שמדובר בדיני נפשות, אני דווקא לוקח די ברצינות את בעיית כישורי הנהיגה הבינוניים שלי, ובדרך כלל נוהג בתוך השכונה בלבד, אלא אם כן אין ברירה. וסקס זה לא נקרא בשבילי מקרה של "אין ברירה", אבל אני הרי גם לא אסכים לפספס את זה, נכון?

אז בכל מקרה, מה עשיתי ביום שישי בערב כדי להגיע אל הבחורה בגני יער שקבעתי איתה יותר מוקדם באותו היום? את מה שאני תמיד עושה כשאני קובע סקס עם מישהי מחוץ לשכונה שלי. הזמנתי מונית, אלא מה?

ועכשיו אנחנו מגיעים אל הנקודה האמיתית של הסיפור.

לצאת למקומות לבדי, התחלתי ב-2012 כשהייתי בן 14, ואז, למעט נסיעות נדירות למדי באוטובוסים אם זה היה למרחקים קצרים לדוגמה, ומכיוון שכמובן שלא היה לי רישיון נהיגה, התניידתי באופן כמעט בלעדי במוניות (חוץ מאשר הפעמים שההורים שלי היו לוקחים אותי לאיפה שרציתי, שגם זה קרה הרבה).

בהשפעת הסרטים האמריקאים, שבהם הנוסעים יושבים במושבים האחוריים של המונית, ובמשך תקופה ממושכת, הייתי יושב מאחורה, אך הנהגים היו נועצים בי דרך המראה מבטים מסריחים-משהו ולא הבנתי מדוע.

בגיל 15, שנה שלמה מאוחר יותר, אולי קצת פחות, אולי קצת יותר, לבסוף הבנתי, ונפל לי האסימון, שישראל זה לא אמריקה, ועם כל הכבוד לכל מה שאני רואה בכל הסרטים האמריקאים, כאן בישראל הנהג רוצה להיות חבר שלך, הוא רוצה שתשב איתו מקדימה, הוא רוצה לדבר איתך. הוא רוצה להיות נהג שלך מבלי להרגיש שהוא נהג שלך. זה הכול החמימות הישראלית, הבנתם את הקטע? וכשבוחרים לשבת מאחורה, אתה יוצר איזשהו ריחוק בינך לבין נהג המונית, שנהג המונית לא רוצה בו, ואתה הופך את עצמך ללא-נגיש.

בכל מקרה, היום אני כבר ממזמן יודע מה עושים, ויושב תמיד מקדימה. למדתי את הקטע. הבנתי מה עושים. אני יושב מקדימה. אני "מכבד". הבעיה עם זה, ועם כל הכבוד לנהגי המונית, זה שאני לא חובב גדול של אנשים, ועם כל כמה שאין עם האנשים האלו שום בעיה, אני לא רוצה לדבר איתם, ואני לא רוצה לשמוע את הסיפורים המשעממים שלהם על המשפחות שלהם ועל אנשים אחרים שהם הסיעו במונית שלהם ואני לא רוצה לדבר איתם על פוליטיקה ועל אקטואליה ועל למה אני נוסע לאיפה שאני נוסע ומה שלא יהיה.

מבחינתי נהג המונית האידיאלי הוא נהג מונית שלמרות שאני יושב מקדימה, ועושה את עצמי נגיש לו בעשותי כן, הוא שותק לאורך הנסיעה, לא מדבר יותר מידי, לא שואל יותר מידי שאלות, מביא אותי מנקודה א' לנקודה ב', לוקח ממני את ה-50 או 100 או 200 או 300 שקל או מה שלא יהיה (תלוי לאיפה נסעתי. פעם אחת נסעתי בשביל סקס עד לנתניה. הנהג מונית הראשון לקח ממני 300 על הדרך לשם והנהג השני עוד 350 על הדרך חזרה, אבל הבחורה הזאת הייתה שווה כל שקל) וסלמאת כל טוב.

לצערי, ביום שישי לא היה לי את המזל הזה, אלא אם כבר, את ההפך הגמור.

ביום שישי בערב יצאתי מהבית בשביל להיפגש עם הבחורה ההיא, והזמנתי מונית. הנהג היה בערך באמצע שנות העשרים לחייו. בערך בגילי. הוא היה בעל מראה מחוספס משהו, אבל מהסוג שבנות אוהבות. הוא נראה טוב, אבל אחרת מהצורה שבה אני נראה טוב. טוב, בכל זאת-אני רוסי-אשכנזי. הוא היה מזרחי מסוג כלשהו אבל לא היה ברור לי עד הסוף המוצא שלו. התיישבתי לידו, אמרתי לו לאיפה אני צריך, ואמנם זאת לא הייתה נסיעה ארוכה. בסה"כ מהכתובת שלי בגני אביב לכתובת של הבחורה שדפקתי ביום שישי בגני יער, אבל לכל אורך הנסיעה, הבחור פשוט לא סתם את הפה.

אני רגיל לנהגי מוניות שאוהבים לדבר איתי, אבל לא ככה. הקטע העוד יותר גרוע, זה כמה משעממים היו כל הדברים שהיו לו להגיד. מה שהוא אמר בקושי הרגיש כאילו יש בו מספיק בשביל לקיים ו"להחזיק" את השיחה שהוא ניסה לנהל איתי, אבל הוא פשוט לא עצר, וגם לא נראה שהוא שם לב שהשיחה לא כל-כך זורמת, ושאני לא כל-כך בעניין. ואני גם הרי לא באמת אגיד על זה משהו או אשתיק אותו. אני אולי "ילד" בן 26, ובגילאים האלו לא תמיד יש מעצורים על הפה, אבל בכל זאת, אני ילד טוב, רוסי-אשכנזי מחונך, עם כבוד ונימוס בסיסיים כלפי כל הסובבים אותי, אז לא אמרתי כלום.

כל זה היה יכול להיות איכשהו נסבל, וכאמור, זה לא שאני חסר היכרות לחלוטין עם סיטואציות מן הסוג הזה, אבל כאמור, אפילו נהגי מוניות אחרים שמסיעים אותי לכל מיני מקומות ואוהבים לדבר, לא מדברים כל-כך הרבה, ואפילו הם לא עד כדי כך משעממים, ולכן נהג המונית האחד הזה, היה בלתי נסבל במיוחד, ואני מכריז עליו רשמית כנהג המונית הגרוע ביותר שאי-פעם שירת אותי.

הנסיעה לגני יער הרגישה כמו נצח. הדריכות, ההתרגשות, העוררות והעירנות לקראת הז*ון המתקרב, גם הם לא עזרו ולא תרמו להרגעת עצביי אל מול האיש המשעמם, המברבר ללא סוף וללא תכלית, כאילו אני והוא חברים טובים שמכירים כבר עשרים שנה, כאשר כל רצוני מן האיש הזר הזה זה שהוא יביא אותי למחוז חפצי.

הוא גם שאל אותי מה יש לי שם, במחוז חפצי, שאני צריך להגיע לשם. כמובן שלא אמרתי לו.

לבסוף ולאחר נסיעה שהייתה קצרה אבל הרגישה כמו נצח, הגענו, וסוף סוף נפטרתי ממנו.

החלק הכי גרוע, הוא שכל כמה שאני והבחורה ששכבתי איתה נהנינו, בסופו של דבר, וכל הטררם הזה, היה בשביל סקס ריק מתוכן וריק מאהבה, שהוא מטבעו סקס פחות טוב מאשר סקס עם אהבה, וסקס בלי אהבה, וסקס ריקני, זה דבר שכבר תקופה מסוימת שאני מרגיש כאילו שאני כבר באמת מתחיל לשבוע ממנו.

הההאאא...(אנחה).

אני מתגעגע לאקסית |נחמה|

ועכשיו דבר אחרון לפני סיום. באופן כללי, אני לא משתגע על אנשים. לאחר החוויה הלא מאוד מוצלחת שלי ביום שישי עם נהג המונית הכי גרוע שאי-פעם היה לי (בהלוך, נהג המונית בחזור היה בסדר), רק נוכחתי לדעת עד כמה שזה נכון. או שאולי לא. כי כבר הרבה שנים יש לי מחשבה מצחיקה כזאת, שמה אם זה לא באמת-באמת שיש אנשים ש"לא אוהבים אנשים", אלא מה אם פשוט יש אנשים, שפשוט עוד לא מצאו את האנשים הנכונים בשבילם? ואני לא מדבר על זוגיות, כן? אני מדבר על הרמה החברתית באופן כללי.

לי, באופן אישי, אין הרבה חברים, אין לי הרבה אנשים שאני מעריך. יש כמה אנשים מימי בית-הספר שאני עוד מדבר איתם, יש את הבחורות שאני שוכב איתן, יש לי את המשפחה, יש עוד כמה, אבל זה עדיין לא מספיק אנשים. וגם מה שיש איתם, זה עדיין לא בדיוק מרגיש כמו מה שצריך להיות. וזה לא באמת כזה מפריע לי כי אני בן-אדם שמאוד אוהב ומעריך את הלבד שלו, אבל אתם יודעים, לפעמים זה כן מפריע 🤷‍♂️

מה אם עוד לא מצאתי את האנשים הנכונים בשבילי?

אני מתכוון לעשות את זה, אתם יודעים. אני מתכוון למצוא את "האנשים הנכונים בשבילי". חלקם יהיו חברים שלי לכל דבר ועניין, אבל את חלקם, אני אהפוך למשרתים שלי כשאני אהיה עשיר, ואחד מהאנשים האלו, לדוגמה, יהיה הנהג הקבוע שלי.

כשאני אהיה עשיר, ויהיו לי משרתים, אני לא אסע יותר במוניות, כאשר אני לא יודע על מי אני הולך ליפול בכל פעם, אלא יהיה לי נהג פרטי. הנהג הפרטי שלי, המשרתים שלי, והחברים שלי בכלל, אלו יהיו אנשים, שלא כמו עם רוב האנשים, אלו יהיו אנשים שדווקא ימצאו חן בעיניי. הנהג הפרטי שיהיה לי לא יז**ן לי בשכל. הוא ידע לשתוק כשצריך. וגם אם לא, אז אני אשתיק אותו, אבל זה יהיה בסדר, כי אנחנו נהיה מספיק קרובים ומספיק חברים כדי שאני אוכל להשתיק אותו מבלי שהוא ייפגע מזה ומבלי שאני רגיש שפגעתי בו. הוא לא ייפגע או ישלח מבטים מסריחים כאשר אבחר לשבת מאחורה, אבל לפעמים אני אשב מקדימה, כי זה באמת יהיה מישהו שאני מרגיש בנוח איתו ושכיף לי איתו וכיף לי להיות איתו וכיף לי לדבר איתו. ואין הרבה אנשים שאני מרגיש איתם ככה, שזה כאילו כל הקטע. וככה יהיה הנהג הפרטי שלי. ככה יהיו כל המשרתים שלי והאנשים שעובדים בשבילי. וככה גם יהיו כל החברים החדשים שלי, מה שיאפשר לי להיפטר מהחברים הלא טובים מספיק, והלא רבים מספיק, שיש לי עכשיו.

בגילוי לב,

מאור.

3e7d1512da9db7d2e358ae221c62e95a.jpg
 
בכל מקרה, היום אני כבר ממזמן יודע מה עושים, ויושב תמיד מקדימה.
היום זה כבר השתנה ויושבים מאחורה כמו באמריקה.


כשאני אהיה עשיר, ויהיו לי משרתים, אני לא אסע יותר במוניות
אתה לא מבין שעכשיו אתה עשיר,ליסוע במונית קבוע בישראל למקומות רחוקים יחסית זה כבר סימן לעושר.

ובעתיד תהיה כנראה עני יותר לפי ההתפתחות שלך עד עכשיו.

החלק הכי גרוע, הוא שכל כמה שאני והבחורה ששכבתי איתה נהנינו, בסופו של דבר, וכל הטררם הזה, היה בשביל סקס ריק מתוכן וריק מאהבה, שהוא מטבעו סקס פחות טוב מאשר סקס עם אהבה, וסקס בלי אהבה, וסקס ריקני, זה דבר שכבר תקופה מסוימת שאני מרגיש כאילו שאני כבר באמת מתחיל לשבוע ממנו.
זה לא אותה אחת מנתניה שפעם שעברה היה מדהים?
 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
היום זה כבר השתנה ויושבים מאחורה כמו באמריקה.
ליטרלי אין לי מושג על מה אתה מדבר. בישראל יושבים מקדימה. נקודה.

למרות שבעצם ובמחשבה שנייה, אלא אם כן נסעתי למקומות עם עוד אנשים והיה מישהו אחר מקדימה, לנסוע במונית לבדי, ולשבת מאחורה, הדבר הזה לא קרה כבר 11 שנה, מאז שהייתי בן 15 ב-2013, ואנחנו כבר ב-2024 ואני כבר בן 26, אז אולי בכל זאת "השתנו זמנים"?

למרות שבעצם ובמחשבה שלישית, רק לא מזמן חזרתי מהסינמה סיטי בראשון לציון אחרי עוד אחד מהבילויים הקבועים שלי שם (אתה יודע, מקדונלד'ס, סרט וספרים) בחזרה הביתה, איך לא? במונית, ופתחתי את הדלת מאחורה רק בשביל לשים שם את השקיות עם הספרים, שקית אחת מצומת ספרים ובה עותק של יומנו של חנון 18 ועותק של מהתלה אינסופית (אחרי שכבר קניתי עותק אחד של מהתלה אינסופית בעבר. העותק הנוסף הוא בשביל קריאה נוספת ובשביל לכתוב בתוכו הערות, להדגיש עם מרקרים וכדומה') ועוד שקית מסטימצקי כי בצומת לא היה להם את אחד הספרים שרציתי ובסטימצקי היה להם ("ג'וני שב משדה הקרב"), והנהג חשב שאני בא לשבת שם (מאחורה) ואמר לי בנימה ידידותית של הצעה, "תשב מקדימה, יותר נוח".

הסברתי לו שברור שאני יושב מקדימה, ורק שמתי מאחורה את הספרים. אז במחשבה שלישית ואחרונה, לא. הזמנים דווקא לא "השתנו", וגם היום כשאתה נוסע לבד במונית בישראל, יושבים מקדימה כדי לעשות כבוד לנהג.
אתה לא מבין שעכשיו אתה עשיר
מה זאת אומרת "אני עשיר"? אם אנחנו מסתכלים עליי כשלעצמי, אז ממש לא.

מבחינת כסף מזומן נזיל, יש לי 10,000 ששוכבים בבנק ועוד עד 3,000 שקל דמי כיס, תלוי מתי אנחנו בחודש, שאני צריך להסתדר איתם כל החודש.

אמנם זה נכון, ההורים דואגים לי להכול ברמת הצרכים הבסיסיים, ככה שכל השלושת אלפים שקל זה למותרות ו"בילויים", אבל זה צריך להספיק לי לכל החודש, יש לי טעם יקר יחסית, וישראל היא לא מדינה זולה אפילו עוד מלפני הטעם היקר של מאור.

רק החומר סיכה בשביל הסקס, ואני צריך לא מעט כי אפילו שאני עושה את זה רק פעם-פעמיים בשבוע בהערכה גסה, לפעמים שלוש פעמים, בכל זאת, יש לי זין גדול (18 ס"מ, אבל אל תחזור על הדברים באוזניהם של אחרים, אני בן-אדם נורא צנוע) ולפעמים כואב להן (לפני שהן מתחילות להתחמם ולהיכנס לעניינים), אז צריך כמות נדיבה בכל ז*ון, רק החומר סיכה בשביל הסקס, עולה לי 150 שקל לבקבוק של 250 מיליליטר, וזאת מכיוון שאני קונה את הטוב ביותר בלבד, כי אני ראוי לטוב ביותר בלבד.

20210405_153840_optimized_optimized.jpg

ג'ל סיכוך סיליקון של דורקס. זה החומר סיכה הכי טוב, לפני שמגיעים אל האלו הבאמת-באמת יוקרתיים. כל פעם שעומד להיגמר לי, אז כשאני בבילוי בסינמה, אחרי המקדונלד'ס, הסרט והספרים, אני הולך שמה לסופר פארם וקונה עוד אחד.

‫דורקס - ג'ל סיכוך סיליקון | סופר-פארם‬ (super-pharm.co.il)

ובנוגע לתמונה, אנא סלח לי על צנזור היד, כן? אני בן-אדם נורא צנוע וחרד לפרטיותו ואני לא מוכן להפיץ תמונות שלי, אפילו אם זאת רק היד.

רק רציתי להראות לך שהחרא הזה אשכרה עולה 150 שקל לבקבוק של 250 מיליליטר. אתה יודע כמה זה 250 מיליליטר? זה כלום כמעט. בטח ובטח כשאני זה שמשתמש, בגלל האיבר המכובד.

מצד אחד, למה זה חייב לעלות כל-כך הרבה? טוב, כי אני קונה את הכי טוב. אז למה אני קונה את הכי טוב? טוב, כי אני ראוי ללא פחות, אז מה לעזאזל אני אמור לעשות?

וזה רק החומר סיכה, כן? עוד לא דיברתי איתך על מוניות בשביל להגיע אל הבחורות אם זאת אחת מהשתי קבועות שלא גרות בשכונה שלי או איזו "מזדמנת" מידי פעם שגם לא גרה בשכונה שלי ולפעמים אפילו לא בעיר שלי.

וזה רק הסקס!

עוד לא דיברתי איתך על מסעדות, סרטים, ספרים, מוניות שלא בשביל סקס ועוד...

אז אני עשיר? בגלל 3,000 שקל בחודש דמי כיס? ממש לא נראה לי וזה לא מרגיש ככה. בהמרה לדולרים זה אפילו לא אלף דולר ואני צריך להסתדר עם זה כל החודש. כן, זה לא כלום, וכן, זה רק למותרות ובילויים כי דואגים לי בכל השאר, אבל חודש זה לא קצת זמן, הטעם שלי יקר, והמדינה בכלל יקרה, עוד מלפני הטעם היקר, אז תנסה לחשוב לעצמך מה זה טעם יקר במדינה יקרה. אז אם כבר, אני שוקל לקחת את ההורים שלי לאיזו שיחה טובה ככה ולבקש העלאה ל-4,000 שקל בחודש. הרי כבר כמה שנים אני על אותו סכום חודשי, בינתיים המדינה מתייקרת, וזה לא הגיוני בעיניי שבסוף כל חודש אני נשאר עם כמה מאות שקלים אחרונים בארנק, אם בכלל עוד נשאר שם משהו. מה אם אני אהיה באיזשהו מקום ויהיה מקרה חירום או משהו? זה נראה לך הגיוני? 🧐

ובכל זאת, אני מהסס. אולי אשאל את החברים קודם לדעתם בשרשור מתאים-"3,000 שקל לחודש זה מספיק דמי כיס בשביל מישהו בן 26?". כן, אולי באמת.

אז האם אני עשיר? אם מסתכלים עליי כשלעצמי, ומסתכלים על המזומנים, על הכסף נטו שיש לי ביד, ממש לא.

אולי אם נסתכל על הרכוש שלי? גם לא. יש לי שעון רולקס, אמנם אמיתי (אני אמות ולא אשים זיוף של שום דבר משום סוג), אבל הכי פשוט שיש, שעלה 5,000 דולר שזה 18,000 שקל ושאבא קנה לי בארצות הברית לסוויט סיקסטין שלי ב-2014, שזאת אותה השנה דרך אגב שכתבתי את העבודה החשובה ביותר בהיסטוריה של מדע הפסיכולוגיה, אבל אף-אחד לא יודע על זה כי עוד לא שחררתי אותה, יש לי כמה וכמה (וכמה) חולצות מאוד יקרות, בעיקר מפקטורי 54, נעליים ב-500 שקל, עוד נעליים ב-3,000 שקל, עוד כמה וכמה נעליים בסכומים שבין 500-3,000 שקל בארון, שאני כבר לא משתמש בהן, ואם הן לא היו פרטים היסטוריים רבי ערך וחשיבות כי אלו הפאקינג נעליים של פאקינג מאור פז, ממזמן הן היו מוצאות את דרכן אל הזבל, ו...אני לא מצליח לחשוב על שום פריט או חפץ נוספים ראויים לציון מבחינת השווי הכספי שלהם. כאילו, אני לא יודע, אולי הספרייה שלי, שממזמן איבדתי את הספירה על כמה גדולה היא, ומכילה בין 1,500 ל-2,000 ספרים, שכאילו, כפול 80 שקל לספר זה יוצא...נחשב לפי 1,750 ספרים?...140,000 שקל כביכול. הבעיה היא שברגע שספר הופך להיות מיד שנייה, השווי שלו נחתך בשני שליש, אז אחרי שקניתי את הספרים האלו ויש לי אותם, הם בעצם שווים 46,666 שקל בהערכה גסה.

חוץ מכל אלו, אין לי שום דבר ששווה כסף, חוץ מאולי כל הניירות שלי והמחברות שלי, אבל הם יהיו שווים הרבה מאוד כסף, רק בעתיד.

אז, גם אם נצרף את כל הרכוש שלי ביחד עם כל המזומן שלי, לא נגיע אפילו לא ל-100,000 שקל. אז אני? עשיר? כשלעצמי? אל תצחיק אותי.

אולי-אולי אם נחשיב אותי ביחד עם ההורים, אבל אני לא יודע בנוגע לזה 🤷‍♂️

אנחנו צריכים להחשיב אותי עם ההורים? מה אתה אומר? גם אם מחשיבים ילדים ביחד עם ההורים, אלו לא אמורים להיות ילדים קטינים כדי שההכללה תהיה נכונה? אני בן 26.

מצד שני, אני כן חי איתם ועל חשבונם, אז זה כן בערך סוג של כאילו אנחנו יחידה אחת או משהו.

מצד שלישי, לא באמת יש לי גישה חופשית לכסף שלהם או משהו.
ליסוע במונית קבוע בישראל למקומות רחוקים יחסית זה כבר סימן לעושר.
מה זה מקומות רחוקים? הכי רחוק שאני נוסע בדרך קבע זה לסינמה סיטי בראשון לציון ובחזרה. 150 שקל לכל כיוון (כמו בקבוק של החומר סיכה עילית שאני משתמש בו בתור מלך שראוי לג'ל סיכוך מסיליקון של דורקס ב-150 שקל לרבע ליטר)...

57823878-crowned-boy-sitting-in-an-armchair.jpg

...שזה 300 שקל לכל יציאה לסרט, כשאני הולך פעמיים-שלוש בחודש. שזה יוצא...נחשב לפי פעמיים וחצי לחודש?...750 שקל לחודש רק על מוניות הלוך חזור לסינמה. שכן, זה נשמע הרבה. זה נשמע וואו. אבל זה משאיר אותי רק עם 2,250 שקל לכל החודש לכל שאר הדברים ביחד. וואי, רק עכשיו כשאני כותב את הדברים ובאמת עושה את החישובים בתוך הראש אני מבין כמה גרוע המצב שלי. אני ברצינות חייב העלאה דחופה בדמי הכיס |פנים|

אתה עדיין חושב שאני עשיר? |פנים|
ובעתיד תהיה כנראה עני יותר לפי ההתפתחות שלך עד עכשיו.
לא, בעתיד ההורים שלי ימותו ואני אירש אותם אז אני אהיה יותר עשיר מאי-פעם. למרות שבעצם אני גם מצפה להיות עשיר בלי קשר בגלל כל השכל שלי בתור גאון עצום מימדים שביכולתנו למקמו באותה שורה ביחד עם לאונרדו דה וינצ'י וארכימדס (אבל קצת מעליהם, כן? בכל זאת. פאקינג מאור פאקינג חיים פאקינג פז. תעשו כבוד, הא?).

MV5BMTA4NjI0NzE2NjNeQTJeQWpwZ15BbWU4MDU0NzMwNjQx._V1_.jpg
זה לא אותה אחת מנתניה שפעם שעברה היה מדהים?
לא. זאת מנתניה הייתה בחורה שהזכרתי אותה למשך איזה שורה וחצי בערך והיא הובאה כאנקדוטה קטנה וחסרת חשיבות כמעט לחלוטין. זאת שמדובר עליה בפוסט הנ"ל גרה בגני יער, כפי מה שכתבתי לאורך הפוסט ארבע פעמים. אני לא מאשים אותך, זה פוסט ארוך, אבל תשתדל לעקוב.
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה