פריכיות, קינואה, אורז מלא...
אפשר לחיות בלי לחם לבן, או לחם בכלל...
תסמיני הגמילה אמנם קשים במיוחד, מה לאכול והגעגועים לאיזו פיתה חמה וטריה, לחמניה או חלה של שבת, אבל זה אפשרי ...
עצה שלי, אם את מהמנשנשים, תחזיקי קצת שקדים או אגוזי פקאן / מלך לא קלויים ליד המחשב, חבילה של פריכיות אורז "איכותיות" של הרדוף או של אסם,
ותפוח. אין כמו תפוח כדי לשבור את המאנץ' או איזה מלפפון או גזר לכרסום איטי ולהעביר את הזמן.
אחרי תקופה של בלי לחם בתפריט, את תתרגלי. זה לא קל אבל אפשרי.