אני בבעיה!

ebi83

New member
אז למה לאכול שקשוקה

בלי לחם???
 
כמעט בכל מאכל יש סוכר

פה יותר, שם פחות, אבל דיאטת סוכר זה אולי המנעות ממתוקים.
לא מסוכר לגמרי.
 

Lady in red2

New member
על כל מאכל אומרים

פעם שהוא בריא, פעם שהוא לא בריא... כבר אי אפשר לדעת מה לאכול.
 

סpap

New member
חמודה


בתאבון מאמי


אל תדפקי חשבון לאף אחד

ו... הממ, כמובן שאי אפשר לאכול שקשוקה בלי לחם.

תהני. תחיי. תאכלי.

ובלי שקשוקה עם לחם החיים אפרומים ומשעממים


שילכו כולם לחפש...

מקווה שאת גם בולעת סוגבניות גורמה כאילו אין מחר !

לבריאות מותק

ת ה נ י !

פפו.

שתומך

ומחזק את ידייך
 

שKקירה

New member
אני

לא אכלתי סוגבניות כל החג.. חוץ מיום אחד.
אני אוהבת סוגבניות אבל.. לא כדאי אח"כ אני יצטרך לצום חודש.
 
מזל שנחסך ממני לאכול שקשוקה


האמת שזה מצחיק, כי מצד אחד אני לא אוכלת בכלל עגבניות (לא טעים לי) ומצד שני אסור לי לאכול עגבניות בגלל בעיה בשרעפת והעגבניות גורמים לי לכאבי בטן עצבניים ביותר (כמו עוד הרבה דברים שאני משתדלת להימנע או לאכול מהם ממש קצת).
 

שKקירה

New member
טוב אז........

אכלתי את השקשוקה בלי לחם...
נשרף לי הקיבה כי זה היה חריף..
 

shayCn

New member
העיקר שאת לא מקשיבה לעצות

תני לזה כמה שעות להחמיץ בבטן..שאקירהה!!
..
יאללה צאי מהשירותים..חירבת את האסלה!!


רזה רזה אבל פצצות ראשי נפץ כימיים יש לה שם..
 

שKקירה

New member
פסח!!

אני אוהבת פסח
גם כי הכל כ"כ נקי .. ויש לגיטמציה להריח כל היום אקונומיקה..
וגם זמן מצויין לרדת במשקל.
 
שאקירוש

אני אשאל סתם שאלה שלאו דווקא קשורה אליך ספציפי
היא פשוט תהווה סוג של אישור בשבילי (שאני החכם באדם)

נכון שעם כל זה שהבית נקי ומצוחצח זה עדין פחות כיף מאשר שזה היה עבור הגבר שלך
או שיהיה שם הבנזוג שלך שתתגאי בפניו ויהנה מזה ויגיד לך שאין עליך ואת מקסימה

ושוב, זה כמעט ובכלל לא קשור אליך ספציפי
זה סתם שאלה בעולם
בדימיון שלי אם כמה שאתן נהנות כשסיימתן לעסוק במלאכת הבית, פחות כיף לכם שזה לא לכבוד מישהו שאתן אוהבות

מבינה לאן אני הולך עם זה ?
 

שKקירה

New member
סוקרטס..

אני לא יודעת מה כולן.
אני יודעת שלגבי זה לא נכון. .
אני חולת סדר וניקיון.. מגיל 0 הייתי כזאת.
זה לא משנה לי..
אולי בקטע של אוכל הייתי שמחה לבשל לבן זוג שלי ולקבל מחמאות..
 

צלשלספק

New member
פריכיות, קינואה, אורז מלא...

אפשר לחיות בלי לחם לבן, או לחם בכלל...

תסמיני הגמילה אמנם קשים במיוחד, מה לאכול והגעגועים לאיזו פיתה חמה וטריה, לחמניה או חלה של שבת, אבל זה אפשרי ...

עצה שלי, אם את מהמנשנשים, תחזיקי קצת שקדים או אגוזי פקאן / מלך לא קלויים ליד המחשב, חבילה של פריכיות אורז "איכותיות" של הרדוף או של אסם,
ותפוח. אין כמו תפוח כדי לשבור את המאנץ' או איזה מלפפון או גזר לכרסום איטי ולהעביר את הזמן.

אחרי תקופה של בלי לחם בתפריט, את תתרגלי. זה לא קל אבל אפשרי.
 

שKקירה

New member
מי

אוכל ליד המחשב???!
אני לא מהמנשנשים. . לרוב אני אוכלת פעם ביום.
אבל סתם בא לי להיות קלילה יותר
 
למעלה