אני בבעיה!



היית מת איכס!!!
זה הכי יאמי.
 

shayCn

New member
טוב

קחי את היאמי הזה לרדיוס של קילומטר ממני בבקשה
 

shayCn

New member
הבנתי

מזכירה לי את אחותי.
גם היא אוהבת סלט ירקות עם לחם.
אני לא מסוגל..

תוסיפי טונה או לקרדה.זה משפר את הטעם.
 

ebi83

New member
עם לחם ללא לחם


לחם ללא גלוטן


האמת שאפשר עם פתית או פריכיות אבל זה לטעמי לא תחליף הולם. אולי לחם לא מחיטה או מדגנים יהיה יעיל פה?
 

puma141

New member
לחם מחיטה מלאה-הכי לא בריא שיש:) שימו לב-----

חיטה מלאה=חיטה שלא נופתה או נוקתה. זה אומר שיש לה מעטפת-לכן המלאה.
נסו לגעת באותה מעטפת של החיטה המלאה-היא בלתי ניתנת לריכוך כמעט.
גסה, עבה, לא מתפרקת, גם לגוף קשה לפרק אותה, ולכן היא עלולה להיות פוגענית אפילו..
 

ebi83

New member
זו אחת הסיבות שלא דיברתי על מלאה

אלא על ללא גלוטן.. שני דברים שונים לגמרי
 

ebi83

New member
הגלוטן הוא הלחם בעצם..

קלוריות הן חום או יחידת אנרגיה. כל מאכל שמכניסים לפה הוא בעל ערך קלורי כלשהו.
אם את רוצה לרדת במשקל קלוריות זה לא באמת מה שצריכים לשים אליו לב. צריך לשים לב למה אוכלים, חלבונים\פחממות\סוכרים וכדומה.

אם אוכלים מאוזן ועושים פעילות גופנית זה אמור לאזן את הגוף ולרדת במשקל.

יש תיאוריה חדשה שנשמעת לי מעניינת בנושא, היא נוגעת לעובדה שאצל כל אחד מאיתנו חומרים שונים מתפרקים בצורה שונה ולכן דיאטה צריכה להיות מותאמת אישית לדרך שבה חומרים מתפרקים בגוף שלך.
 

שKקירה

New member
הקטע הוא

לא לאכול.. פשוט לצמצם אוכל..
זה משנה אם זה עם או בלי גלוטן?
אגב גיסתי עושה דיאטה ללא גלוטן וסוכר היא ירדה 15 קילו כבר..
אם אני יעשה דיאטה כזאת לא יהיה לי מה לאכול .. וחוצמזה אני רוצה בסך הכל להוריד איזה 4-6 ק"ג
 

ebi83

New member
כדי לרדת 4-6 ק"ג

לא צריך להפסיק עם לחם לגמרי..

אבל אני מניח שאת יודעת מה את עושה בהקשר הזה
 

שKקירה

New member
האמת

אין לי מושג מה אני עושה..
אני אוכלת מה שבא לי בד"כ . אני לא יודעת מה נחשב חלבונים שומנים סוכרים וכו
אני יודעת מה טעים לי.
 
למעלה