חיטה מלאה=חיטה שלא נופתה או נוקתה. זה אומר שיש לה מעטפת-לכן המלאה.
נסו לגעת באותה מעטפת של החיטה המלאה-היא בלתי ניתנת לריכוך כמעט.
גסה, עבה, לא מתפרקת, גם לגוף קשה לפרק אותה, ולכן היא עלולה להיות פוגענית אפילו..
קלוריות הן חום או יחידת אנרגיה. כל מאכל שמכניסים לפה הוא בעל ערך קלורי כלשהו.
אם את רוצה לרדת במשקל קלוריות זה לא באמת מה שצריכים לשים אליו לב. צריך לשים לב למה אוכלים, חלבונים\פחממות\סוכרים וכדומה.
אם אוכלים מאוזן ועושים פעילות גופנית זה אמור לאזן את הגוף ולרדת במשקל.
יש תיאוריה חדשה שנשמעת לי מעניינת בנושא, היא נוגעת לעובדה שאצל כל אחד מאיתנו חומרים שונים מתפרקים בצורה שונה ולכן דיאטה צריכה להיות מותאמת אישית לדרך שבה חומרים מתפרקים בגוף שלך.
לא לאכול.. פשוט לצמצם אוכל..
זה משנה אם זה עם או בלי גלוטן?
אגב גיסתי עושה דיאטה ללא גלוטן וסוכר היא ירדה 15 קילו כבר..
אם אני יעשה דיאטה כזאת לא יהיה לי מה לאכול .. וחוצמזה אני רוצה בסך הכל להוריד איזה 4-6 ק"ג