אני אשם !
- מה קרה ? - כלום ! - בכל זאת ? - בכל זאת,כלום ! - אז למה את כועסת ? - תנחש! - - - - - - שאני אנחש? השתגעתי? זה שאנחנו הגברים אשמים בכל,זה ברור ! אנחנו יודעים זאת עוד בעריסה. יונקים את זה עם חלב אימנו. אנחנו אשמים בתחלואי מזג האויר, זיהום הסביבה,הסכסוך הישראלי -ערבי (מחק/ הוסף כרצונך). ולכן בשאלה..מה קרה?.. טמון הניסיון הנואש שלנו ,לצמצם נזקים. תנו לנו נושא אחד,נתנצל וזהו. אם ננחש ,נצטרך להתנצל על עוד 1001 דברים נוספים שהתרחשו בעולם, (בהן אין ספק שאנחנו אשמים). נכון, תמיד יש לנו אשליה, שאם נסביר באופן הגיוני,תקבלו את ההסבר, תבינו את אי ההבנה נצליח להוכיח את חפותנו, "ובא לציון גואל". כמובן שזו טעות ידועה מראש.. ההסבר שלנו,אף פעם לא מזכה אותנו מאשמה, במקרה הטוב-יכול להפחית את מידת העונש (ממות בהרעלת ציאניד לכדור בראש). אתן הרי תמיד תגידו את המילה האחרונה בוויכוח. כל שנגיד אח"כ ,יהיה רק תחילתו של וויכוח חדש. ולכן צריך לשתוק. תמיד לשתוק. תן לה לדבר (תאמין לי ,היא טובה בזה,היא לא תפספס דבר) אתה לא מסכים איתי? , אז בוא אספר לך סיפור על יתרונות השתיקה. איש אחד הלך לכומר שלו לווידוי . "עם מי עשית את זה עם שרי הנואפת?" שואל הכומר. "לא". "אז בטח עם מרי הבוגדת ?" "לא" "אולי עם ג`זי המפלרטטת?" "לא". "טוב, תקרא את פרק 13 וישו יסלח לך", מתיאש הכומר. "איך היה? " שואלים החברים,"קיבלת מחילה מהכומר?" "לא רק מחילה,קיבלתי ממנו רשימה של עוד 3 נשים נוספות" אז תסתום כבר את הפה ידידי!
- מה קרה ? - כלום ! - בכל זאת ? - בכל זאת,כלום ! - אז למה את כועסת ? - תנחש! - - - - - - שאני אנחש? השתגעתי? זה שאנחנו הגברים אשמים בכל,זה ברור ! אנחנו יודעים זאת עוד בעריסה. יונקים את זה עם חלב אימנו. אנחנו אשמים בתחלואי מזג האויר, זיהום הסביבה,הסכסוך הישראלי -ערבי (מחק/ הוסף כרצונך). ולכן בשאלה..מה קרה?.. טמון הניסיון הנואש שלנו ,לצמצם נזקים. תנו לנו נושא אחד,נתנצל וזהו. אם ננחש ,נצטרך להתנצל על עוד 1001 דברים נוספים שהתרחשו בעולם, (בהן אין ספק שאנחנו אשמים). נכון, תמיד יש לנו אשליה, שאם נסביר באופן הגיוני,תקבלו את ההסבר, תבינו את אי ההבנה נצליח להוכיח את חפותנו, "ובא לציון גואל". כמובן שזו טעות ידועה מראש.. ההסבר שלנו,אף פעם לא מזכה אותנו מאשמה, במקרה הטוב-יכול להפחית את מידת העונש (ממות בהרעלת ציאניד לכדור בראש). אתן הרי תמיד תגידו את המילה האחרונה בוויכוח. כל שנגיד אח"כ ,יהיה רק תחילתו של וויכוח חדש. ולכן צריך לשתוק. תמיד לשתוק. תן לה לדבר (תאמין לי ,היא טובה בזה,היא לא תפספס דבר) אתה לא מסכים איתי? , אז בוא אספר לך סיפור על יתרונות השתיקה. איש אחד הלך לכומר שלו לווידוי . "עם מי עשית את זה עם שרי הנואפת?" שואל הכומר. "לא". "אז בטח עם מרי הבוגדת ?" "לא" "אולי עם ג`זי המפלרטטת?" "לא". "טוב, תקרא את פרק 13 וישו יסלח לך", מתיאש הכומר. "איך היה? " שואלים החברים,"קיבלת מחילה מהכומר?" "לא רק מחילה,קיבלתי ממנו רשימה של עוד 3 נשים נוספות" אז תסתום כבר את הפה ידידי!