אני אשם !

קבל מילה חמה

ועוד אחת
ואחת שאני אוהבת במיוחד
. ועכשיו קצת מים קרים לכבות את המדורה: הוא אשם הוא אשם הוא אשם להלהלהלהלהלהלהלהלההההה לה
 

שמים1

New member
../images/Emo6.gif

אף פעם אל תנסה לנחש.... אחרת תפיל את עצמך. גם אם לא ממש כעסה , תיתן לה סיבה. ואתה טברייני מה קרה לך שעל הבוקר אתה מתרגז ורושף גיצים עלינו הנשים? הרי אתם לא יכולים איתנו , וממש ממש לא יכולים בלעדינו
 
למעלה