לא מאמין10
New member
אני אנוס גאה!!!!!
לפעמים יש תחושה בפורום הזה, כאילו מי שהוא אנוס הוא צריך להרגיש פחות טוב
ממי שאזר אומץ ויצא בשאלה.
אז אני רוצה לומר לכולם שאני אנוס גאה.
אני גאה בזה שלא הכאבתי להורים שלי.
גאה בזה שאני משתייך לחברה שאני לא מאמין בה.
גאה בזה שאני לא גורם לשינוי קיצוני לילדות שלי.
אני יודע שאני משלם מחיר.
אני משלם מחיר בתחושת הסיפוק שלי,
שאני לא מסופק,
שאני חי חיים כפולים,
שאני לא מוערך מספיק אצל חברי החרדים,
שאני לומד 'בכולל' טקסטים מופרכים.
אני אפילו קצת חושב שההישארות במקום נובעת מפחד משינויים.
אבל עם כל זאת אני שלם עם האניסות שלי,
כי בחרתי בחיים שלא מושלמים בעבורי
אבל שמרתי על חיי המשפחה שלי,
שמרתי על כבוד הסביבה שלי,
וכי חיים טובים באמת יהיו לי אם אדע לחיות נכון, ולא אם אעשה דברים מסויימים.
אי אפשר להוכיח את זה אבל לדעתי אושר אפשר להשיג בכל מקום
ולא צריך להוריד את הכיפה בשביל זה.
לפעמים יש תחושה בפורום הזה, כאילו מי שהוא אנוס הוא צריך להרגיש פחות טוב
ממי שאזר אומץ ויצא בשאלה.
אז אני רוצה לומר לכולם שאני אנוס גאה.
אני גאה בזה שלא הכאבתי להורים שלי.
גאה בזה שאני משתייך לחברה שאני לא מאמין בה.
גאה בזה שאני לא גורם לשינוי קיצוני לילדות שלי.
אני יודע שאני משלם מחיר.
אני משלם מחיר בתחושת הסיפוק שלי,
שאני לא מסופק,
שאני חי חיים כפולים,
שאני לא מוערך מספיק אצל חברי החרדים,
שאני לומד 'בכולל' טקסטים מופרכים.
אני אפילו קצת חושב שההישארות במקום נובעת מפחד משינויים.
אבל עם כל זאת אני שלם עם האניסות שלי,
כי בחרתי בחיים שלא מושלמים בעבורי
אבל שמרתי על חיי המשפחה שלי,
שמרתי על כבוד הסביבה שלי,
וכי חיים טובים באמת יהיו לי אם אדע לחיות נכון, ולא אם אעשה דברים מסויימים.
אי אפשר להוכיח את זה אבל לדעתי אושר אפשר להשיג בכל מקום
ולא צריך להוריד את הכיפה בשביל זה.