shellydeez
New member
אליכם..
לפני שלושה שבועות נפגשנו, 27 איש שלא כולם הכירו קודם. וידענו שהמטרה בדרך כלל מקדשת את האמצעים אבל לא הפעם. הפעם האמצעים מקדשים את המטרה. עברנו שבוע,יצאנו הביתה, חזרנו סגרנו חג ושבת, הכרנו את המשפחות והאנשים ויצאנו לשבוע שטח מתוך ידיעה שזה השבוע הקשה ביותר. ושרדנו, סיימנו ניווטים, הקמות, פריקות, פיזיות ונפשיות, ריבים, מחלוקות והמון פיוסים. שמירות, מבחנים, ואפילו ארוחות שישבנו והכנו אותם ביחד. לשמחתי, למזלי, נפלתי לפי דעתי בהכנה הטובה ביותר. ואני יודעת במיוחד היום, אחרי השבוע הקשה ביותר בחיי שגם אחרי הבדיקות הרפואיות שכמעט גרמו לי לעוף, אחרי הפציעות המטורפות ואחרי המבחנים הקשים אף אחד מאיתנו לא יתן שאף אחד יעוף ונתמוך אחד בשני , למרות הכול, למרות כל הקשיים עד הסוף. אני מאחלת לכם, שנסיים את ההכנה הזאת בידיעה שכולנו נגיע לקורס עצמו. ויודעת ומאמינה שלא ניתן לאף אחד לפול בדרך. כי הפעם, האמצעים שזה אנחנו מקדשים את המטרה ולא הפוך. שיהיה לכולנו בהצלחה! אוהבת אותכם מאוד. שלידיז
לפני שלושה שבועות נפגשנו, 27 איש שלא כולם הכירו קודם. וידענו שהמטרה בדרך כלל מקדשת את האמצעים אבל לא הפעם. הפעם האמצעים מקדשים את המטרה. עברנו שבוע,יצאנו הביתה, חזרנו סגרנו חג ושבת, הכרנו את המשפחות והאנשים ויצאנו לשבוע שטח מתוך ידיעה שזה השבוע הקשה ביותר. ושרדנו, סיימנו ניווטים, הקמות, פריקות, פיזיות ונפשיות, ריבים, מחלוקות והמון פיוסים. שמירות, מבחנים, ואפילו ארוחות שישבנו והכנו אותם ביחד. לשמחתי, למזלי, נפלתי לפי דעתי בהכנה הטובה ביותר. ואני יודעת במיוחד היום, אחרי השבוע הקשה ביותר בחיי שגם אחרי הבדיקות הרפואיות שכמעט גרמו לי לעוף, אחרי הפציעות המטורפות ואחרי המבחנים הקשים אף אחד מאיתנו לא יתן שאף אחד יעוף ונתמוך אחד בשני , למרות הכול, למרות כל הקשיים עד הסוף. אני מאחלת לכם, שנסיים את ההכנה הזאת בידיעה שכולנו נגיע לקורס עצמו. ויודעת ומאמינה שלא ניתן לאף אחד לפול בדרך. כי הפעם, האמצעים שזה אנחנו מקדשים את המטרה ולא הפוך. שיהיה לכולנו בהצלחה! אוהבת אותכם מאוד. שלידיז