אי שוויון.

One Echoe

New member
לא השתנתי 10 פעמים בחודש.

הייתי שמאלני, ועברתי למרכז. זה הכל.
 

רולדההה

New member
ירגיש נוח בטורקיה? ../images/Emo98.gif

תתביישי לך. כל המשפחה שלו פה, כל החברים. אז גם המתנחלים יכולים להרגיש בנוח במלונות, נכון?
 

spoop

New member
נו לי בחייך...

איך הוא ירגיש נוח בין היהודים? זה קשה מאד,כי היהודים שדוחים אותו לרוב מושפעים מהטרור,ולכן הם לא אשמים. סתם המלצתי,אבל אם טוב לו כאן,שישאר.
 

LHOswald

New member
ואללה

אם היהודים היו האויב של המדינות שהיו גרים בהם, היו מתפוצצים ברחובות, אז הייתי מסכים. זה שיש להם רק אי שיוויון במקום פוגרומים, אז שיגידו תודה לעם הסבלני מדי הזה. ברגע שיהיה כאן שלום אמיתי, לא שיהיה, אבל נגיד, אז יהיה שוויון. בנתיים, לא כיבוש ולא נעליים, האחים שלכם שוב הוכיחו מה הם באמת רוצים. גדודי חללי אל אקצה הכריזו שהם תומכים בדברי הנשיא איראן, על פיהם צריך למחוק את ישראל מהמפה. אם זה האנשים שיש לנו איתם עסק, אי שוויון זה עוד כלום.
 

Rotema3

New member
תגיד אתה בסדר?

לא מספיק שאתה הגעת לכאן וגירשת את האנשים האלו מהבתים שלהם, וממשך לדכות אותם עד היום, אתה מצפה שהשלום יתחיל מהצד שלהם? ידוע לך שפי 10 הרוגים יש לפלסטנאים מאשר ליהודים? הם חיים בזבל, לא אתה, אז מהם אתה מצפה שיעשו איתך שלום? לך לקראתם, אח"כ תדבר.
 

noamgk

New member
פי 3.

ואל תשכחי שאצלם רוב ההרוגים הם מחבלים ואצלנו הם חפים מפשע. והם לא גורשו מהבתים, הם ברחו מהם כשהתחילה המלחמה שהם בעצמם פתחו בה.
 

noamgk

New member
יש לך משהו לחדש לי?

אם אתה יודע על חיסול מחבלים כמו שאתה יודע לנהל פורום - אני מוותר על החידוש...
 

יוֹאב

New member
תמיד אתה עונה בשאלה?

תן לינק/מקור האומר כי מרבית ההרוגים הפלסטינאים הם מחבלים.
 

LHOswald

New member
אתה רוצה

אולי גם הוכחה שהם מתעסקים בטרור בכלל? זה הגיוני ביותר, לא צריך שום לינק. צה"ל לא נלחם נגד אזרחים, את זה כולם יודעים. שוב, נכון, פה ושם נהרגים אנשים חפים מפשע, אבל כשמחבלים בוחרים להלחם מתוך אוכלוסיה אזרחית, לא יכולה להיות תוצאה אחרת. אמריקים, סביר להניח, לפני שהיו בכלל שוקלים להכנס רגלית, היו הופחים את אותו המקום שהם יכנסו אליו לשטח חקלאי בעזרת איזה הפצצה אוירית. אז היינו מדברים על הרוגים חפים מפשע. אני לא יכול להביא לינקים מפלאפון, אבל ראיתי פעם מזמן אתר סטטיסתי לגבי ההרוגים כאן. בזמן שאצל יהודים היו הרוגים בכל הגילאים, מילדים ומעלה, ומשני המינים, אצל הערבים הרוב המוחלט היו גברים צעירים. זה אומר משהו. אם היה להם צבא הייתי אומר נהרגים אצלם לרוב חיילים. אבל במקרה הזה אפשר להסיק שמדובר במחבלים. אגב מחבל זה לא רק מי שמתפוצץ. גם אחד שזורק אבן, או יורה על מכונית חולפת הוא מחבל, וכו".
 

יוֹאב

New member
לא, זה לא נכון

צה"ל נלחם בעיקר באזרחים. זה לא אזרח פה אזרח שם, זה כמה אזרחים על כל מחבל. ככה זה עובד, ולנו נוח עם זה. אנחנו שותקים. מבחינתנו זה עוד ערבי שמת פה, עוד ערבי שמת שם. זו הבעיה הגדולה במדינה שלנו.
 

LHOswald

New member
שטות

צה"ל נלחם בעיקר באזרחים? אחד המשפטים הדביליים ששמעתי. אם צה"ל היה נלחם בעיקר באזרחים(איך אפשר להלחם במישהו שלא נלחם נגדך כיוון שאין לא נשק ואלה לא כוונתיו, אז אתה היתה יכול להגיד פשוט יותר - המשימה של צה"ל היא להוציא להורג כל יום כמה ערבים. אגב, תחסום את עצמך לבד אני מקווה?). אז עוד פעם. אם כל העבודה של צה"ל היא להוציא להורג אזרחים, אז צריך להודות שצה"ל עושה עבודה מחורבנת ביותר! פשוט לא יודעים לעבוד! כבר לפני הרבה זמן ללא טכנולוגיה מודרנית פלוני אדולף הוכיח לכולם כמה אזרחים אפשר להוציא להורג כל יום. וצה"ל כאן פשוט לא יודע לעבוד. אתה לא דבילי אחרי כל זה?
 

יוֹאב

New member
הנה,כבר אני חוסם את עצמי

לא אמרתי שצה"ל נועד בכדי להלחם באזרחים, אלא טענתי שזה מה שקורה הלכה למעשה. ברגע שאתה מערב צבא עם אוכלוסיה אזרחית, אלה התוצאות. ילד בן 12 נהרג בשבוע שעבר בשל כך שהחזיק נשק צעצוע. אז נכון, קצת קשה להאשים חיילים שנמצאים שם וחששו אולי שהנשק אמיתי, אבל גם אי אפשר להאשים את הילד, שרק רצה לשחק (והרי כמה ילדים משחקים באקדחי צעצוע בכל מקום אחר בעולם? המון) אז מה נראה לך? שיש ילד שנהרג לחינם, ואף אחד לא אשם? זה הרי לא מתקבל על הדעת. האשמה היא במי ששולח את צה"ל אל תוך אוכלוסיות אזרחיות.
 

LHOswald

New member
חממ..

חסום כותב בפורום? לא בסדר. איפה המנהל כשצריכים אותו? בכל מקרה, זה מה שכבר כתבתי, אנו רואים את זה משני צדדים שונים. אתה אומר - אם האויב מסתתר בין אזרחים(והוא עושה את זה בכוונה בדיוק להיפך מהדעה שלך, כי הוא יודע עד כמה אנחנו מוסריים ומשתדלים לא לפגוע בחפים מפשע) אז צריך פשוט להפסיק להלחם. דעה מקורית, מכוכב אחר. יש לך עוד הצעות איך להפוך צבא שנמצא במלחמה להופעה קומיקאית? די ברור, שאם הם בוחרים להסתתר בין האזרחים, אז עם כל הצער זאת בעיה שלהם, לא שלנו. זה מזכיר את המשחק ששיחקנו כשהיינו ילדים, סופרים עד עשר, ואז אומרים - מי שלא החביא את עצמו, אני לא אשם! המטרה של צה"ל היא להגן על אזרחים שלנו, לא לעשות צחוק מעצמו.
 

יוֹאב

New member
אחת ולתמיד

איך השהות של צה"ל בתוך ערים וכפרים פלסטיניים, תורמת לבטחון המדינה? עד מתי ימשיכו בני ישראל הנפלאים והנהדרים, לאכול את הלוקשים האלה? כשהבריטים שלטו בנו, יצאנו נגדם בטענה לכיבוש זר. כשהאמריקאים באו "לעשות שלום" בעיראק, יצאו מיליציות חדשות והרגו עד כה כ-2000 חיילים אמריקאים (מאז תום המלחמה,אגב), בשל כיבוש זר. אז למה שהפלסטינים לא יראו בצה"ל כיבוש זר? כל עוד הצבא שם, ימשיכו גופים ואנשים להתחמש ולהתארגן כנגדנו. זה הכל. לא עניין של שמאלנות, פחדנות, תבוסתנות או אני לא יודע מה.
 

LHOswald

New member
פשוט

הצבא נמצא שם כי זה משבש את התוכניות של המחבלים מלצאת לפועל. לא אתה ולא אני פה לא מחדשים דבר, כל זה דברים שנאמרו מליון פעם. בגלל זה צריך למצוא פתרון. אגב אם הם היו נלחמים נגד הצבא לא היו לאף אחד שום טענות כלפיהם. אבל השיטה שהם בחרו בה, ובוחרים בה בכל העולם, לא מתקבלת, ואף פעם לא תתקבל על הדעת. אף אחד פה לא יניח את נשקו, וכולם צודקים, אז מה הפתרון? אולי להתנתק מהם לגמרי, לבנות גדרות כמו שצריך, ושיחנקו עם השטח שלהם. אבל ניתוק אמיתי. אני עדין לא מבין, איך זה שהתנתקנו מעזה, ככה שעכשיו רשמית זה לא שטח ישראל, אבל ממשיכים לתת לשם חשמל וכו`? קיצור, אני לא רואה שום פתרון הגיוני כל עוד התותכים מדברים. עד שלא יצליחו להרגיע שם את המחבלים לפחות. אז אפשר להתחיל להגיע לפתרונות, אבל שיהיה מוסקם על שני הצדדים, לא חד צדדי. שיקימו להם מדינה אז, מה שכבר הציעו להם יותר מפעם.
 

יוֹאב

New member
עכשיו אני קולט מה זה הניק שלך

לי הרווי אוסוולד - הרוצח של קנדי. אפשר לתהות לפשר הניק?
 
למעלה