אי שוויון.

One Echoe

New member
אנחנו מדברים על ערבים

ישראליים, לא על פלסטינאים מהשטחים. ערבים ישראליים לא עומדים בשום מחסום, הם מופלים רק מכיוון שהם ערבים. זו הסיבה היחידה. מדינה מגעילה וגזענית.
 

LHOswald

New member
תגיד

על איזה כוכב אתה חי? זה העולם שלנו, ברוך הבא. תקח כל מדינה בעולם, תמצא גזענות. רוסיה ואירופה - האנטישמיות חוגגת. העולם הערבי - האנטישמיות סופר חוגגת, עד כדי סרטים אנטישמיים מימי ביינים וקריאות למחוק את ישראל מהמפה. אפריקה - בכלל עשרות הרוגים כמעט כל יום במלחמות בינם לבין עצמם, אפילו שיא החולמות של העולם הנאור - ארה"ב, עד היום קיימת גזענות כלפי כושים. אז מה אתה רוצה מישראל? גם פה חיים בני אדם ולא מאלכים.
 

One Echoe

New member
אז אם זה קיים

בהרבה מדינות, זה אומר שזה בסדר? אתה שם לב איך אתה חושב? " אזמה אם רצחתי! יש הרבה רוצחים! אני רק בן-אדם!!! ". נו באמת. אנחנו מדינה דמוקרטית, ואנחנו לא אמורים לתת דוגמא של גזענות. מי שרוצה למחוק את ישראל מהמפה רק יכול לחלום על זה ואנחנו נמחק אותו לפני שהוא יפתח הגה כמו שקרה בהיסטוריה. תבדיל בין ערבים ישראליים להין פלסטינאים. באמת, הם מסכנים. אזמה אם הם ערבים... תפסיקו כבר לתת דגש כ"כ רב לגזע או דת...בחייאת ראבק. הם אוהבים את מדינת ישראל והם מרגישים ישראליים בדיוק כמוך. לא מגיע להם שתהיה נגדם אפליות! אנחנו מדינה שעברה שואה, דאמט!
 

LHOswald

New member
לא, אני חושב

שאתה יותר מדי יורק לבאר שאתה שותה ממנו. השווה לרוצח אינה רלוונטית לגמרי. אתה מנסה להוציא את ישראל מן הכלל, מסריחה, גזענית וכו`. סתם מפונק. תראה לי מדינה שתוך פרק זמן כל-כך קצר תגיע לאן שישראל הגיע, ואז תקטרג. דבר אחד נכון - הרבה יהודים אוהבים להתבכיין בלי סוף, ואתה דוגמה טובה לזה. תמיד יש מקום להשתפר, אבל זאת לא סיבה לחרבן על המקום שאתה נולדת בו. ולגבי ערבים אני חולק עליך. לדעתי לפחות חלק נכבד מהערבים הישראליים נאמנים לישראל עד גבול מסויים - כשמדובר בין מי לבחור - ישראל או העם שלהם, הבחירה תהיה קשה רק לרותם למיניהם.
 

One Echoe

New member
הרשה לי לחלוק עליך.

אני, בניגוד אליך, רואה את מה שרע במדינה שלי, ולא משנה שנולדתי פה. ודווקא בגלל שאני יודע שכ"כ הרבה אנשים מתו בשביל שאני אחיה פה, ודווקא כי אני אוהב את המדינה הזאת, אני רוצה לשנות מה שטוב בה. ההודעה שלך מקבילה למדינות אחרות שבוצעו בהן דברים הרבה יותר גרועים, אם האזרחים היו מתקוממים, גם להם היית אומר שהם יורקים מהבאר שממנה הם שותים? זה מקביל לדוגמא אחת מאוד מובהקת, אני מקווה שהבנת את כוונתי. באיזו זכות אתה קורא לי בכיין? זה שאני אומר למדינה שלי גזענית, כי היא אכן גזענית, הופך אותי אוטומטית לבכיין? אולי לאחד שלא מוכן להקריב את הצדק למען הלאום? כמוך? גם אם זו המדינה שלי, אין זה אומר שאני אקבל את כל מה שיש בה. ויש בה הרבה חרא. ובינתיים, אנחנו חרא מדינה, והגיע הזמן לשנות את זה. ולא נצליח עם אנשים כמוך, ידידי. שמוכנים להקריב הרבה למען הלאום ולמען סדרם ושקטם הכביכול נפשי. אל תהיה בטוח כ"כ בקשר לערבים ישראליים. קודם כל, זה כמו שתלך לאירופה ותשאל יהודים את מי הם מעדיפים, את ישראל או את המדינה שלהם... אני מאמין שהרבה ערבים ישראליים שונאים את הדרך של הפלסטינאים בשטחים, והם מעדיפים את ישראל. בכל מקרה, אין לנו הוכחות, לכאן או לכאן. הם אזרחים במדינה שלנו, ומגיעות להם זכויות בדיוק כמוך.
 

LHOswald

New member
ממשיכים הלאה

זאת דעתך, לגיטימי. אני לא חושב שהמדינה הזאת חרא. זכותי גם. ומה אתה תעשה כדי לשנות משהו לטובה לדעתך? תמשיך עם "המדינה חרא"? ממש שפרת פה עולם שלם. אגב, אין לך גם זכות להגיד יותר שימנים עושים השוות לשואה, כי בצורה טיפשית עשית כרגע השווה בין ישראל לבין גרמניה הנאצית. תמשיך לעזור ככה מי צריך חמאס בכלל.
 

One Echoe

New member
אנלוגיה.

כנס לויקיפדיה(חפש בגוגל) וחפץ ערך אנלוגיה. רק נתתי לך דוגמא בשביל להסביר לך את העומד מאחורי דברי, ולא התכוונתי להשוות. זה דומה ל " משל ". אני עושה מה שאני יכול, גם לצעוק שהמדינה חרא. כי הרבה לא יודעים את זה. מה אתה עושה? אתה רק צועק דברי נאצה וגזענות.
 

LHOswald

New member
מה קשר

גם מתנחלים יגידו לך שהטלאי הכתום זאת כולה אנלוגיה(תודה שאתה מזלזל באינטלגנציה שלי עד כדי כך), אז על מה החסימות, על מה הצעקות? היתה לפחות עושה אנלוגיה מציאותית אם כבר. ועוד פעם, ממתי אני כותב דברי נאצה או גזענות? אני אומר שלכל בן אדם צריך להתייחס בהתאם למי שהוא כשזה אפשרי.
 

One Echoe

New member
אתה לא יודע מה זה אנלוגיה.

סך הכל רציתי להבהיר לך שאין רע בלצעוק שהמדינה שלך עושה דברים רעים, ולא צריך להשתעבד ללאום. אז נתתי דוגמא קיצונית. לא השוויתי, עשיתי אנלוגיה. (לך לויקיפדיה, עשה טובה. אנלוגיה לא חייבת להיות השוואתית-ועל כן לפי מילותיך קשורה למציאות).
 

LHOswald

New member
בוא אני אספר לך סיפור עצוב

המילה "אנלוגיה" כבר היתה ברוסית לפני שאימצו אותה בעברית, ואני הייתי בעולם לפניך. מה לעשות, אתה לא הפרופסור היחידי בעולם. ושוב אני שואל, אם אתה מרשה לעצמיך אנלגיות(שיהיה, מבחינתי תקרא לזה גם מרגרינה), אז למה אתה קופץ כשימנים משתמשים באותן אנלוגיות קיצוניות? מה, צבוע? אם לך מותר להעביר אנלוגיה בין ישראל לבין הגרמניה הנאצית, אז מה זה נורא שהם מעבירים אנלוגיות בין חיילי צה"ל לחיילים הנאצים? כן, אני ציני. אסור להם וגם לך.
 

One Echoe

New member
אחח..כמה צריך להסביר לך?

הימנים לא עושים אנלוגיה, הם עושים השוואה. הם אומרים שמה שקרה בהתנתקות דומה למה שקרה בשואה. "אנלוגיה היא יחס של דימיון, השוואה בין שני דברים ויותר. אנו משתמשים באנלוגיות בחלקים נרחבים של חיינו, מאחר והן כלי חשיבה והבנה בסיסי. " כלי הבנה, בשביל להסביר את הנאמר. לא להשוות 2 מצבים.
 

LHOswald

New member
השווה בין 2 דברים

יפה מאוד. בכל מקרה, זהו בדיוק מה שאמרתי בוויכוח עם אדריכל. הוא אמר שיש חוק וצריך לציית לו גם אם יתהפך העולם, ואני אמרתי שיש מיקרים כשזה לא טוב לציית לחוק, דוגמת גרמניה. זאת גם לא השווה, זה חומר למחשבה. אתה ישר נפלת וצעקת שחייבים לחסום אותי. i rest my case
 

One Echoe

New member
מה אתה מכניס את אדריכל עכשיו?

הבנת את ההבדל בין אנלוגיה לבין השוואה? אני לא מוכן להסביר לך שוב. מתי אמרתי שצריך לחסום אותך? תגיד לי מתי, תביא לינק, ואגיד לך בדיוק גם למה.
 

LHOswald

New member
למצוא

את זה יקח לי שנתיים, הפורומים של תפוז לא מסודרים בצורה מחרידה. וזה עוד בכלל לא בטוח שזה לא נמחק אז. למה הסבתי למעלה. הכנסתי שם מילה גרמניה הנאצית, בלי לכתוב רמזים בסגנון "אתה יודע איזה מדינה זה מזכיר לי".
 

One Echoe

New member
הבנתי אותך.

הגיוני שלא ניסחת את עצמך נכון. אני זוכר את זה. לא ניסחת את זה בצורה אנלוגית, ולכן טענתי שצריך לחסום אותך. מכיוון שחשבתי, בתמים
, שבאמת ניסית להשוות בין ה2. בכל מקרה, אני מסכים לגמרי שחוקים זה לא דבר מוחלט.
 

Rotema3

New member
אתם פשוט אנשים דוחים.

מדינת יהודים, אבל מה שווים אותם יהודים? שלא מספיק גירשו אנשים מבתיהם, וממשיכים כל יום בדיכוי של 3 מליון אנשים, אפילו לא מזיז להם כשהם שומעים על אי שוויון מוחלט? אתם הוכחה לגועל נפש שהתפתח מהציונות.
 

noamgk

New member
מאוד אכפת לי מחוסר שיוויון.

אני לא שונא ערבים ואני מאחל להם כל טוב, אותו הם יכולים לקבל באחת מ22 המדינות שלהם, כמו שאנחנו יכולים לקבל במדינה הבודדה והקטנה הזאת.
 

Rotema3

New member
זאת לא המדינה שלנו!!

ממש אכפת לך מחוסר שוויון..טחח..אכפת אכפת, אבל כשהוא מול העניים שלך, וכשזה ערבי, אז למי אכפת? נכון? המדינה הזאת היתה שלהם, עוד לפני הרעיון הציוני ההזוי, למה שיילכו מכאן?
 
למעלה