חתלתולונת שחורה
New member
***אין שם***
קל לדבר אבל תמשיך זה נותן לך להרגיש שאתה עוזר לי. אז אני אשתוק ואבהה באויר ואתה תדבר תבין, לא תבין אח"כ תלך תשאיר אותי עם הדמעות מתאבלת על הצל של עצמי
קל לדבר אבל תמשיך זה נותן לך להרגיש שאתה עוזר לי. אז אני אשתוק ואבהה באויר ואתה תדבר תבין, לא תבין אח"כ תלך תשאיר אותי עם הדמעות מתאבלת על הצל של עצמי