אביתר777777777777777
New member
זכותך לחשוב כך וזכותי לערער על הקביעה שלך
בכל זאת הייתי בברלין לא פעם ולא פעמיים...הטראמים שם לא מהירים אך מהירים מהצב שנוסע בירושלים. שם יש הכל כולל קווים משלימים עם ניסיון של כמעט 100 שנה בהפעלת תח"צ. הרכבת הקלה בירושלים איבדה את עצמה לדעת עוד הרבה לפני שנפתחה בגלל כביש בגין. מה שהיא תעשה בימיה היפים ביותר בעתיד ב-40 דקות כהגדרתו של עמית1270, אני אעשה ב-8 דקות. מה אטרקטיבי בה? האיטיות? היא אפילו לא מגיעה למרכזי העיר החדשים והאמיתיים....אולי אכנה אותה מהיום "רכבת הבאזרים" ! היא מובילה לכל אזורי הבאזרים: בעיר העתיקה, בשער יפו ולאורך כל רחוב יפו. היא גם עוברת בסמוך מאוד לבאסטות של פירות בשועפאט ובשוק מחנה-יהודה...בקיצור: רכבת של באסטות, באזרים ופדאיונים בשועפאט...ממש אטרקצייה למהדורת ספר השיאים 2012 של גינס בעברית שראתה אור בשבוע שעבר.....
זכותך לחשוב כך וזכותי לערער על הקביעה שלךלדעתי היא יפהפיה מבחוץ
נראית מודרנית מאוד. בתוכה לא יצא לי להיות. לגבי מהירות: טראם בבסיסו איטי. החכמה היא לשלב טראם שמגיע לכל פינה עם מערך מהיר שנוסע לנקודות רחוקות. דוגמה יפה לזה היא ברלין. מערך הטראם מגיע לכמעט כל נקודה בעיר (בחלק המזרחי) וכדי לנסוע לנקודה מרוחקת יש לך רכבת מהירה מעגלית. לדעתי זה הפתרון המושלם.
בכל זאת הייתי בברלין לא פעם ולא פעמיים...הטראמים שם לא מהירים אך מהירים מהצב שנוסע בירושלים. שם יש הכל כולל קווים משלימים עם ניסיון של כמעט 100 שנה בהפעלת תח"צ. הרכבת הקלה בירושלים איבדה את עצמה לדעת עוד הרבה לפני שנפתחה בגלל כביש בגין. מה שהיא תעשה בימיה היפים ביותר בעתיד ב-40 דקות כהגדרתו של עמית1270, אני אעשה ב-8 דקות. מה אטרקטיבי בה? האיטיות? היא אפילו לא מגיעה למרכזי העיר החדשים והאמיתיים....אולי אכנה אותה מהיום "רכבת הבאזרים" ! היא מובילה לכל אזורי הבאזרים: בעיר העתיקה, בשער יפו ולאורך כל רחוב יפו. היא גם עוברת בסמוך מאוד לבאסטות של פירות בשועפאט ובשוק מחנה-יהודה...בקיצור: רכבת של באסטות, באזרים ופדאיונים בשועפאט...ממש אטרקצייה למהדורת ספר השיאים 2012 של גינס בעברית שראתה אור בשבוע שעבר.....