כמה תיקונים !
אז ככה אני לא מומסך לנושא או משו כזה אבל אני אגיב מתוך הבנה מכנית של הדברים: 1. בדרופים לפלאט, קומפרשיין פתוח לחלוטין/כמעט פתוח לחלוטין מסיבה פשוטה שה damping system בבולם שלך לא יכולה עד כדי כך לרסן אותך, זה יפרוץ את השסתומים של ה compression וזה אנחנו לא רוצים
. כעקרון לאורבן ודרופים פלאטים וכיוצ"ב משתמשים ב קפיצים בעלי קבוע קפיץ גבוה יותר (מקל על הבולם, עוזר בבלימה, יכול לספוג נחיתות רציניות יותר). 2. שבילים, זה כבר כיוון אישי מאוד, כעקרון תתחיל מריבאונד פתוח (אולי סגור בערך 3 קליקים) ופשוט אתה צריך לשאוף לריבאונד מהיר אבל שלא יהיה קופצני בגינות סלעים וקטעים של שיבושים מהירים. קומפרשיין - תחושה אישית, לדעתי זה בעיקר מכוון פרוגרסיביות. 3. דאונהיל, פה אני חיי בהתלבטות, משבחים את ה 5TH על היותו "מדביק" גלגלים אחוריים, מצד שני אומרים rebound איטי מאוד שמקשה על bunny hops....מוזר לי כי כשאני חושב על זה, אם רוצים עקיבה רצינית צריך rebound מהיר, האספקט החיובי ב DH שאני מוצא לריבאונד איטי זה "אי זריקת הרוכב" ו "ריסון חזרה ממהמורות". בקיצור, את הקטע של כיוון ל DH אני אשאיר לחבר'ה האחרים פה בפורום. אני מפנה אותך כאן, למאמר מעולה של מיודענו אבי צוראל לגבי בולמים,שימושים וכיוונים שונים בנושא FR ו DH. המאמר קיים בפורום הראשי, אני אדאג לך לקישור או משו.... יום טוב ! איתי