איך לא חשבת על...

עשית לנו שעטנז


צ'מעי.

עשית לנו פה דאגה ורטואלית.
 
אם חשבתי?

בחיאת איזה בחורה לא חושבת על זה.. פעם ביום לפחות


נו בטח שחשבתי, אני גם עובדת על זה.
 
חצי

ספל בבוקר כשאני מתארגנת לעבודה בלחץ של חיי.
עוד אחד כשאני מגיעה לעבודה.
ועוד אחד כדי להרגיע את הבטן שעה לפני ארוחת צהריים.

חשוב לציין שאני לא מנשנשת עוגיות בין לבין - אז זה בסדר.
 
ועד הצהריים

שום נשנוש?
איך אפשר לחשוב על בטן ריקה?

לי מחכה ארוחת בוקר קטנה כל בוקר במשרד.
 
מבינה

מה הבעיה שלי עם מרק?

זה בעצם אוכל נוזלי.
איחלת לי לרוויה ולא בתיאבון.

עד לפני זמן מה הייתה לי בעיה ללגום מרק בדיוק בגלל הדבר הזה.

זה אוכל, זה שתייה - מה זה?!
 
למעלה