איך לא חשבת על...

איך לא חשבת על...

להתחתן
.
 
המחלות הנלוות לכך...

לא נפרטן כאן,
שלא יאמרו,
"ראו זה, בא להפחידנו"

כך שנשאיר זאת במצב העצלני שלו.


בגדול עד 09:00....וחצי גג! אני נותן לאכול איזה משהו קטן לצד הקפה.
איך אני איתך?
 
מחלה נלוות

לעוגייה?
עוגייה תעשה אותי חולה?
מההההההה

אני שמחה בשבילך שאתה מנשנש משהו עד השעה 9:00
זה הכי טוב ככה.
 
מה שחוסר בעוגייה עושה...

אי אכילה ביזי....







ביזי את איתנו

שמישהו יבדוק לה דופק
...
 

puma141

New member
מים זה הכי טעים! אבל...

מיץ רימונים קר! זה סוף העולם. תשמעו לי-
סוף-העולם.

התוודעתי לזה רק לאחרונה......לגמרי מדהים!
 
יאפ

אני אוהבת מיץ רימונים.
כל שישי אני הולכת לזאתי שעושה מיצים וקונה לי מיץ רימונים.

אבל אם זה חמים זה דוחה.
 
למעלה