איך זה ש...

Anna begins cc

New member
תראה,

יש בנות שישמעו את זה כ"את מקסימה ואני לא מאמין שכולם היו טיפשים כאלה ולא לקחו אותך"
ויש בנות שישמעו את זה כ"אז למה את לבד עדיין? מה בעצם דפוק בך שאני לא רואה על פני השטח?"

והאופציה השניה די מעליבה, לא?
 
האופציה השנייה היא...


מצד אחד סתם דמיון...
מצד שני (ואחזק את דברייך) - על הגבר ללמוד לדבר ברו--------ר (כאילו? שיאו...אנ'לא מבינה?! נו? מה)

----------
אני כמו ביזיון גם כן תקוע במשימה מעצבנת.
אני רוצה הבייתה
 

Anna begins cc

New member
אתם שניכם גברים,

ברור ששניכם לא מדמיינים את האופציה השנייה, כי אתם לא דוברים את השפה.
לכן אני פה לתרגם לכם :)

נפלאות הסאב-טקסט הנשי.
 
אם הדיבור ברור...

אין צורך בסאב-טקסט שמקסט וכדומה.

---------
סתם ככה עברה לי במחשבה...
מה הסאב טקסט ל"תגידי, איך זה שעוד לא התעלסנו היום?"
 

Anna begins cc

New member
הסאב טקסט הוא:

"שלום, אני סוקי"

ואגב,
גם כשהדיבור הוא מאד ברור, אנחנו הנשים נמצא סאב-טקסט בתוכו.
זה כשרון.
 

dori78

New member
ברוב המקרים התשובה שלי היא

"כי אלה שרואים את האיכויות שבי הם בד"כ (כמוך) נשואים..."
 
אצלי

מראיין באמצע ראיון עבודה התחרפן מיזה שאני רווק ,עוד רגע כמעט הפכתי עליו שולחן!
אכן היציאות מעצבנות בלי טאקט !ולמדתי כבר לא לענות .
באמת כבר הגזימו בארץ לצערי כמה משרות טובות הפסדתי בגלל רווקותי !
 
איך זה ש..

עוד לא מצאת מי שיקח אותך??

(וגם פה השואל היה בטוח שהוא מהזה מחמיא לי
)
 

שKקירה

New member
בא לי מאוד

להגיב לך .. אבל הסתבכתי הורחקתי נחסמתי והוזהרתי בגלל/ך.
אז אני מנועה ממלהתבטא ספונטני ודמוקרטי .
יחי השלטון. ובטחון האזרחים...
 

השלושר

New member
איבדתי אותך

מה נחסמת, איזה נחסמת,
מתי, איך בגללי,
מה אני קשור לעניין,
לא הבנתי כלום.


עוד לא קרה בדברי ימי האינטרנט
שאני ביקשתי שתימחק ולו מילה
שנכתבה לכיווני, קל וחומר לא
שייחסם מישהו או מישהי.
 
אתם זיווג משמיים. אם לא חתונה

לפחות חייב להיות ביניכם איזה שת"פ אמנותי.

'צמד השלושKקירה' או משהו כזה.
 
למעלה