יש בנות שישמעו את זה כ"את מקסימה ואני לא מאמין שכולם היו טיפשים כאלה ולא לקחו אותך"
ויש בנות שישמעו את זה כ"אז למה את לבד עדיין? מה בעצם דפוק בך שאני לא רואה על פני השטח?"
מראיין באמצע ראיון עבודה התחרפן מיזה שאני רווק ,עוד רגע כמעט הפכתי עליו שולחן!
אכן היציאות מעצבנות בלי טאקט !ולמדתי כבר לא לענות .
באמת כבר הגזימו בארץ לצערי כמה משרות טובות הפסדתי בגלל רווקותי !