ראייה פנימית.
שאקירה...'למה לשאול כזה דבר
' - אומר שאת עכשיו יושבת על כס השופט
.
היכן הראייה הפנימית שלך (אני יודע שהיא קיימת)
הרי את יודעת שמאחורי המשפט מסתתרת לה הכוונה הטובה - 'את מוצאת חן בעיניי'.
להתחיל עכשיו לחשוב:"למה הוא אמר X ולא את ה-Y (כשאת יודעת בראייה עמוקה את כוונת העומד מולך)" - זה בעיניי...