איך זה ש...

שKקירה

New member
איך זה ש...

שעוד לא חטפו אותך???
מה לעזאזל אני אמורה לענות על השאלה הזאת???
שאפאחד לא ישלם עלי כופר???!
באמת... לאיזה תגובה מצפה מי ששואל כזה דבר???
ולמה זה שאלה כ"כ נפוצה וגיליתי? כי מחמאה זה לא..
 

שKקירה

New member
חחחחחחח

 

שKקירה

New member
לא לא חייב

אבל למה לשאול כזה דבר..
בא לך להחמיא תגיד /י פשוט את המחמאה בלי ההמשך הזה
כמו זאת שכתבה לי יפיופה. ..... זהו סטופ זה מספיק לא צריך להמשיך ולהרוס בטח לא שהיא בעצמה רווקה שגדלה ממני בכמה שנים טובות...
 
ראייה פנימית.


שאקירה...'למה לשאול כזה דבר
' - אומר שאת עכשיו יושבת על כס השופט
.

היכן הראייה הפנימית שלך (אני יודע שהיא קיימת)
הרי את יודעת שמאחורי המשפט מסתתרת לה הכוונה הטובה - 'את מוצאת חן בעיניי'.

להתחיל עכשיו לחשוב:"למה הוא אמר X ולא את ה-Y (כשאת יודעת בראייה עמוקה את כוונת העומד מולך)" - זה בעיניי...
 

שKקירה

New member
זה בעיינך????

ונראה לי שלא שמת לב אבל כתבתי לך שעכשיו ספציפית זה דווקא הייתה תגובה של בחורה שכתבה לי כזה דבר.. תחמיאי וזהו מה .. למה הנמשך המטופש הזה
 

mri10

New member
תבקשי ממנו את השם שלו....

ואז כשהוא כולו מסמיק מהתרגשות מהמחווה שלך.

תוסיפי ותבקשי את השם של אמא שלו.

והוא תיכף ומייד יבין שאת בסה"כ רוצה להתפלל לרפואתו.

הוא אומנם ימשיך להסמיק,רק שמסיבות פחות אופטימיות.
 
למעלה