איזו יפה הרפאלית

xjoiq

New member
נהדרת העדן בן זקן

עדן הכי טובה יחסית לעדן מאז ומעולם
פיוז'נים עושים לי את זה ועדן גם הצליחה להיכנס לשם
 

danlevin1

New member
מעולה , כל הבנות עוברות

לא כולן היו טובות אבל מגיע לפורטיס
 

LiRs Lullaby

New member
טוב, צדקתי כשאמרתי בהתחלה שקטגוריית הבנות

היא הכי חזקה. אם זה הולך היום לפי הצבעות קטגוריות וכל הבנות עברו - זה סימן שהן כנראה קיבלו הרבה הצבעות יחד?
 

xjoiq

New member
זה לא אומר

זה אומר ש:"אף אחת מהבנות לא קיבלו פחות קולות מהשניים של הבוטום טו"
 

LiRs Lullaby

New member
אבל העובדה שהן עברו ראשונות

לא אומר שהן קיבלו יחד יותר משאר הקטגוריות?
 

juspan

New member
לא, הסדר הוא תמיד אקראי

לפחות אמור להיות, ואין סיכוי ששלוש הבנות הללו היו באמת מס' 1, 2 ו- 3 היום. בואי נגיד שאני כמעט בטוחה שענבל ביבי גם לא היתה בעצמה אף אחד מהמיקומים האלה.
 

LiRs Lullaby

New member
לא אמרתי שהן היו מקום 1, 2 , 3

כתבתי שיחד כקטגוריה, הן קיבלו יותר מקטגוריות אחרות. נניח, זכו ב-50 אלף קולות יותר מקטגוריית הלהקות ו-100 אלף יותר משתי הקטגוריות האחרות.
 

juspan

New member
כן, הבנתי את זה אחרי ששלחתי

בקריאה שניה.

תראי, זו תכנית ישראלית, אז אי אפשר לדעת מה הם בוחרים לעשות שם כי הם לא מסבירים כלום, ונו, זה ישראל
אבל מהניסיון שלי בתכניות המקבילות, לא זכור לי שאי פעם מישהו טרח לעשות חשבון מסוג כזה, פשוט מעבירים הלאה אקראית כל פעם לפי סידור אחר שיוצר מתח ועניין טלוויזיוני. בלי קשר, אני גם חושבת שהקטגוריה הזו חזקה, לפחות בגלל עדן ותמר (למרות שלא מבריקה בהופעות), ועדיין לא מאמינה שפעלו כמו שאת חושבת (עם הסיכום הכולל של קולות בקטגוריה, מה גם שממילא בקטוגרית הבוגרים יש רק שניים).
 

LiRs Lullaby

New member
אני עדיין סבורה שיש לענבל הכשרון והיכולת

להגיע לגמר. אמנם סבירות נמוכה ליד עדן, רוז ותמר, אבל עד עכשיו רק בחירת השירים היו לרעתה, כשמבחינת הביצוע והלוק, היא מחזיקה לדעתי, באיזו נישת פופ למתקדמים. לו תרצה, היא גם תגיע לגמר, או לכל הפחות לטופ 5. היא לפחות מראה שיפור בביצועים, שזה טוב, כי זה גורם לאנשים בבית לשים לב אליה.
לאדעת עד כמה הפורום הזה מייצג את הקהל בבית, אבל נראה שהביצוע שלה היום (שבאוזניי שתינו היה לא יותר מסביר) דווקא כן הצליח להכניס אותה לתודעת ה"מפתיעה לטובה" ואני מקווה שהיא תמשיך להפתיע לטובה בהמשך. גם אותך
 

juspan

New member
תראי, זה לא שאני לא רואה את הכישרון

להבדיל מכל מיני סתמיים אחרים שם (מוזיקלית) בעיניי, נניח האחים, שתהרגו אותי הם סתם בחורים נורא חמודים וסבבה וזהו והיחידים שהלכתי אחרי 30 שניות של שיר לעשות הפסקת מטבח היום בלי רגשי אשמה (בסדר, אם לא הם אז הייתי הולכת אצל אורי).

ואני לא שוכחת לרגע שהיא רק בת 16, ויש משהו מאוד מרשים יחסית לגיל, אבל כמו שכתבתי בתכנית הקודמת - יש לה משהו נורא לא לייקבל בעיניי. זה לא שאני בוחרת את הפייבוריטים שלי לפי כמה הם חמודים וחביבים (ע"ע האחים), אבל משהו בה לא מצליח לסחוף בעיניי. השאלה אם חוסר הלייקביליטי הזה הזה זה משהו שהוא רק אצלי בראש או שאני כן, כמו שאני מרגישה, מזהה כאן משהו הרבה פחות סובייקטיבי. ולא, אנשי הפורום זה באמת לא "עמישראל". הם מתעניינים בקולות, בשירה באופן אחר לגמרי מהצופה הממוצע שיושב סתם מול הטלוויזיה בכיף מול תכנית כזו.
 

LiRs Lullaby

New member
נו, זה כי טווסי היה בהתחלה

פייר, אני מאוכזבת. התגעגעתי לפרסומות עם תקע ושקע, בדיוק נולד להם תינוק ג'ינג'י קטן, ופתאום אין פרסומות. מה יהיה?

לפחות אולי הפעם טווסי יודח. לא בטרם עת, אפשר לומר. למעשה, אפשר לומר כמה עתים מאוחר מדי.
 
או, מזל רוז בפנים!

אבישר או יהב, ממש לא מזיז לי מי יילך הביתה היום. בשביל שירי אני מקווה שאבישחר ישאר, מסכנה, תשאר לה רוז ועוד על התחלת התוכנית.
 

GALxp

Well-known member
99.9% שיהב יודח

השופטים יכריעו, 3-1 לטובת אבישחר.
 

LiRs Lullaby

New member
אני מקווה שאבישחר ישאר

ולו רק כדי ששירי לא תתבאס כל כך שהמועמדים שלה עפים כמו זבובים. למרות שלכל מוצ"ש יש יום רביעי, ואולי אבישחר יודח אז, עדיף שהיא לא תהיה ממורמרת על ההתחלה. למרות שהיא בכלל העדיפה את הלהקות....
 
למעלה